Sinioranssien mielenilmaus 6.3.2018

Väitän että astuit juuri sarkasmimiinaan.

3 tykkäystä

Tämä voi olla toki mahdollista :smiley:

No, sepä tässä on, kun ei oikein pysty olemaan kenenkään puolella, kun ei tiedä kaikkia faktoja.

1 tykkäys

Niin en tiedä siitä. Tuli vaan äkkiä mieleen, että näin varmaan taattaisiin eri alajaoksille tasapuolinen kohtelu ja homma olisi ihan uutta areenaakin varten seuran hyppysissä.

1 tykkäys

Mielenkiintoa tuon uuden areenan myötä on luvassa vaikka millä mitalla ihan jo ajatellen paikallispelejä.
sielä ei nimittäin ole kun 1 seisomakatsomo koko hallissa! :smiley:

Vai että kermaperse :joy:. Mitäs jos teidän oikeinkannattajien puuttumista ei kukaan huomaa?

Kyl mä veikkaan että joku huomaa

Sanoisin että tempaus on mielenkiintoinen jo siitäkin syystä että meidän nyky-yhteiskunnassa ei enään nousta ”barrikaadeille” oikein mistään isompaakaan joukkoa koskevista asioista vaan tyydytään katsomaan sivusta kun ”isommat” vie ja pienemmät vikisee. Olemme ajautumassa pahoin todelliseksi virkamiesvaltioksi. Jos tämä, ketään oikeasti vahingoittava toimenpide edesauttaa pientä joukkoa ihmisiä saavuttamaan haluamaansa oikeutta niin antaa palaa. :+1:

4 tykkäystä

Tulukaa ny joku kertomaan, mikä noitten kahden ryhmän välejä hiertää, muukin kuin tämä epätasapuolinen kohtelu?

18 tykkäystä

Jos joku hiertää niin asialle pitää laittaa stoppi pikinmiten. Mitään järkeä oo järjestäytyneiden fanien riidellä keskenään. Kummatkin on varmaan oikealla asialla hallissa ja oikeaa joukkuetta kannattamassa.

5 tykkäystä

Ja kertokaa samalla, miksi kaikki ei voi olla saman faniryhmän porukkaa? Tällöin kaikilla olisi mahdollisuus saada Veikkauksen ilmaislippuja, vaikka toiset olisivatkin seisomokatsomossa ja huutais eri kannatushuutoja.

9 tykkäystä

Kuka sen stopin laittaa, en minä ainakaan. Neuvotteluihinhan nuo ryhmät on saatava ja pian. Tuommosta kukaan viitti kattoa.

1 tykkäys

Minulla ei ole pienintäkään ideaa, että ketkä tai kuka johtaa mitäkin ryhmää Tapparassa. Itse kuulun hiljaisiin TFC-jäseniin.

Muistelen muuten, että TFC:n sivuilla aikanaan keskustelu-linkki johti tappara.infoon ja ilmeisesti johtaa myös tänne tänä päivänä. Ilmeisesti jotenkin epäsuorasti olemme siis TFC:n alainen juttu täälläkin.

2 tykkäystä

Sanosin jo että haistakaa ny. TFC jäsen joka pitää ja pitänyt niin paljon ääntä että vieressä istuvat (C-pääty) kärsivät ja huomauttavat. Lisäksi olen näköjään sitten vielä vanhakin.

Oletteko te nyt ihan varmoja ettei asioita voi ratkaista neuvottelemalla asiallisesti?

7 tykkäystä

Edit: poistan tästä kysymyksen, koska palstan säännöt kieltävät ankarasti kenenkään identiteetin arvailun. Käsi pystyyn virheen merkiksi.

Olen muuten ärsyyntynyt Hakametsässä jonkun fanittamisesta tasan kerran; se oli nainen, joka kannatti HPK:ta kaudella 2012-2013 ja huusi koko pelin A-katsomossa “KERHOOOOOOOOOO!” :smiley: Se on varmaan ainoa kerta, kun teki mieli pelissä jollekin sanoa turpa kiinni.

7 tykkäystä

En. TFCllä on järjestäytynyt toiminta olemassa, siihen pystyy vaikuttamaan esim liittymällä. Noiden kahden tasavertaisuudesta käsitteleminen kannattaa aloittaa Tapparan kanssa.

Vielä kerran ehdotan että neuvotelkaa.

3 tykkäystä

Mä veikkaan että on yritetty neuvotella

1 tykkäys

Mitä se järjestänyt toiminta on? Ilmainen tiketti ja lehti? Ei ole enään “nykyaikaa” tämä.

3 tykkäystä

Tuolta löytyy TFC:n eduista lisää:

2 tykkäystä

Fan Clubin tarkoituksena on hyvän jääkiekkokulttuurin edistäminen ja ylläpitäminen jäsentensä keskuudessa.

Hyvää edistämistä.