Sinioranssit

Edelleen on hyvin muistissa 2016 mestaruuden jälkeinen SO:n suosionosoitus HIFK:lle sarjan päätteeksi. Se oli jollain tavalla symbolinen, ja ennen kaikkea äärimmäisen tyylikäs veto. Muun muassa Ramstedt näytti arvostavan elettä melko suuresti.

Hävitessään oppii asioita myös voittamisesta.

29 tykkäystä

Juu kylmät väret siitä. Tyyliä ei voi ostaa rahalla. Harmittavan vähälle huomiolle jäi se silloin. Harvoin mitään niin hienoa näkee. Jonkun toisen seuran fanien tekemänä sitä hekutettaisiin vieläkin.

5 tykkäystä

Kuopiossa viime vuonna buuattiin Tapparalle. Itse en unohda sitäkään koskaan :slight_smile:
SO hoitaa hyvin hommansa, mutta tosiaan maalin jälkeen olisi mahtava saada joku helppo huuto millä saa koko hallin mukaan ja vastustajan fanit ja pelaajat sekaisin. Tähän toimii esim TAP-PA-RA -chant mainiosti.

8 tykkäystä

Jotenkin olisi hienoa kun maalilaulun jälkeen koko halli laulaisi:

Na naa naa na na Tappaara na naa naa na na Tappaara Na naa naa na na…

2 tykkäystä

Kiitos teille Sinioranssit!

Olitte tänään pelin paras osa.

Aivan mahtavaa kannustamista.

27 tykkäystä

Tilannepäivitys:

Ollaan vieläkin lauteilla!!!

20 tykkäystä

Tilannepäivitys 2:

Saatiin joukkuekin uudestaan jäälle!!!

44 tykkäystä

Huhhuh, loistavaa.

E. Zabon instassakin jo selfie jäältä Sinioranssien kanssa ja kehut sinne lauteille :+1:

20 tykkäystä

Aamulehden videoo tapahtumasta:

13 tykkäystä
  • Aamulehdellä on paremmat mikit kuin Ruudulla

  • Pelaajia ujostutti kovasti

  • :+1:

9 tykkäystä

Oli mahtavaa fiilis tänään kyllä seisomakatsomos, tänään ei mitään hirveitä kommentteja tullut parilta (nimeä en mainitse) omien epäonnistuessa. Mua harmittaa kun yleensä tuun seisomakatsomoon nii pari ihmistä, huutaa kurkku punaisena kuinka paska ja idiootti joku Tapparan pelaaja/valmentaja on. Tänään oli mahtavaa, kiitos.

4 tykkäystä

Tänään ei kyselty muilta et kuka voittaa??? Olisin pää punaisena huutanut Tappara :slight_smile:
Muuten meni iha jeba, paitsi tietenkin noin 6min ennen loppua,kun Tappara alko ehkä Inasen peruutteleen yleisö jääty pelaajat jääty ja yht äkkiä oltiinkin tilanteessa 5-5 Näin mä sen koin.

Pakko kyllä sanoa että oli aivan mahtava meno ja vielä mahtavampaa oli olla osana sitä! :heart_eyes:

7 tykkäystä

Tuo on kerran toteutettu, keväällä 2014 kutospelissä, kun sarja oli katkolla. Korkeintaan katkaisupelissä tuon voi uusia, mieluummin ei silloinkaan.

En nyt kiellä enkä kannusta ketään, mutta Maamme-laulu lauletaan joko alusta loppuun tai ei ollenkaan. Tai siis itse vedän. En siis ollenkaan.

11 tykkäystä

Eikös tämä ratkastu yks vuosi vaihtamalla Finlandiaan? Toisaalta laittamalla Hietasen mikin taakse saadaan tämä pohjoinen ongelma myös ratkaistua.

3 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Ilmeisesti tuota videota ei näe jos ei ole aamulehden tilaaja(?)

1 tykkäys

Inkoknito-tilassa näkee

1 tykkäys

Sinioransseille kiitos toiveen toteuttamisesta! 4-3 maalin jälkeen “TAP-PA-RA” lähti niin raivoisasti yleisöstä, että taisi rytmikin aika nopeasti hukkua :grin: Mahtava meno!

5 tykkäystä