Sinioranssit

Oli kyllä vahvaa menoa eilen Sinioransseilta ja seisomakatsomolta. Olin itse D-päädyssä ja selkeästi ja kovaa kuului sinne chantit ja kannustus.:muscle:

Alun “ilmapallo-tifo” oli ihan ok, vaikkakin huononäköiset, kuten kaverini luuli ensin, että siellä heilutettiin pyyhkeitä.:smile:

Kiitos. Tulee jo ikävä,tänään aivan HUIKEE kannatus.Kiitos myös kaikille muille arvon yleisölle,kaikki jätettiin joukkueen tueksi.

(Mika) #373

Kiitos kanssa täältä, ekaa kertaa ikinä seisomakatsomossa tänään. Huikee meininki läpi ottelun ja pelin jälkeen. En tiedä menenkö enään ikinä istumapaikoille. Varmaan seisomakausari ensi kaudeksi. Kiitos. Olette mahtavia. Suomen ykköset.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #374

Kiekon yhteisöllisyyttä avattu tapparalaisuuden avulla. Sinioranssit vahvasti edustettuna.

(Pronssi on mitali.) #375

Linda Huhtisen kirjoitukset ovat kyllä mahtavia. Tämä varsinkin.

(Blood Fan Club) #376

Onkos tulossa porukkaa Decens Cuppiin kannustamaan?

Porukkaa on varmasti tulossa ainakin paikalle.

(Blood Fan Club) #378

Seisomakatsomoon?

(Markus) #379

Viime vuosina ei ole ollut, tästä vuodesta en osaa sanoa.

Koska alkaa tämän kauden jäsenkaman postitus? Itsellä muutto parinpv päästä Tampereelle niin voisin hakea vaikka hallilta ettei tarvitse postitella Lapualle :thinking:

Eiköhän ne tässä ennen kautta postiteta. @TapparaMies osanee kertoa tarkemmin.

(Antti Kalervo Kangas (SiniOranssit)) #382

Tarkkaa aikaa en osaa vielä sanoa. Heti kun saamme uudet huivit tehtaalta niin aloitamme postitukset. Jos @Kujamaki haluaa hakea huivinsa jne. hallilta niin se on ihan sovittavissa. Tästä tietoa sitten lähempänä.

Koodaillaan kun on sen aika.

(Markus) #384

Pistetään tämä nyt tännekin. Ping @TapparaMies :wink:

(Blood Fan Club) #385

Onko Sinioranssit tänään paikalla CHL kotiavauksessa?

Vähän siltähän tuo haiskahtaa.

@TapparaMies :

https://twitter.com/tapparamies/status/1037976944103641088?s=21

Kenelläkään sinioranssien tifosta kuvaa?

On se komea👍🏻

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #390

Hei mäkin oon tos kuv… Eiku…

Komee on näin oikealta puoleltakin katottuna!