Nyt kun anteeksi pyydellään, niin pyydän anteeksi mopotraktorikommenttiani. Se kun vertautui mielessäni “kölvi” tai “jonne” sanoihin.
Oletko siis yksi noista 3:sta?
Lavrovin pelikirjalla eteneminen ei ainakaan hirveästi tuo tukea viestillesi. Vastuuta on muutakin kuin pelkkä juridinen vastuu. Mikäli tre crew ei ole sitoutunut SO tai TFC:n arvoihin niin silloin on ainakin moraalinen vastuu tehdä selonteko ja mahdollinen pesäero tuohon toimintaan. Heidän maineensa tässä kuitenkin nyt tahraantuu olivat vastuussa taikka eivät.
Ja kun kukaan ei pysty heitä estämään hallille saapumista oman banden kanssa, niin miten tää pesäero tehdään? Kirjoitellaan nettiin taas yks söpö ulostulo kirje? Tapellaan keskenään päädyssä?
En tiedä meneekö homma näin mutta luulis kai nyt et SOlla on ns heidän katsomossa määräysvalta minkälaista kamaa sinne tuodaan. Joo ei nyt taskuja tutkita että onko siellä puukäsityötunnilla tehty hakaristi, mutta Bandikset sieltä voi helposti erottaa. Jos Tre Crewllä on oikeasti jotain natsi-ideologiaa niin heidän tunnus pitäs heittää ulos sieltä.
No ei sinnepäinkä. Hyvä, jos tiedän trollin, mutta ammatin kautta mahdollisen natsismin kyllä. Tuli vaan viesti, jossa loukkaannuttu.
Aiemmin mä muistan lukeneeni näissä ketjuissa, että se nimenomaan ei ole Sinioranssien katsomo (lippukeskustelu).
Mites päin se nyt on?
No tässähän se vastaus tuli. Yrittäkää nyt päättää, että saako sieltä kantaa roviolle kaiken mikä ei miellytä itseä vai ei?
No eihän se virallisesti ole. En sitten tiedä että onko heillä kuinka paljon lopulta määräysvaltaa siellä.
Naapurin foorumilla uhottiin ett ipan päätyyn ei mene mitään mitä osasto ei hyväksy
Juu niin mä oon kans kuullu. Mouhotkin lahtaavat kuulemma heti ovelle ![]()
![]()
Syylliset LeKin bussin alle ja puhtaalta pöydältä kohti uusia pettymyksiä!
Melko herkkähipiäistä Lindrosin fanitusta. ![]()
Meidän oma Lindros fani Danny se ei ollut.
Pitäiskö sun yrittää nyt vaan päästä yli yhdestä nimimerkistä? Ison Eerikin pelejä nähneet ymmärtää kyllä mancrushin
Nyt sulla meni ohi. Ei se pointti ole se nimimerkki vaan se, että kun @favtappara kertoo olevansa trollauksen takana niin siitä jo tunteja joku muu tulee kysymään yvllä mun poliittisia näkemyksiä. Suuttui luultavasti siitä kun hänen poliittiset kannat ei minua miellytä vai oliko sekin paska trolli?
Mikä on tavallinen ihminen? Punanauha kädessä lahtareista laulava työväenliikkeen edustaja vissiin.
Aikanaan oli ihan tavallisia ihmisiä. Nykyään olisi aika poikkeuksellista.
Vai kenties kaikki ne, joilla ei ole intohimoja sen suuremmin kantilleen käännettyihin hakaristeihin kuin lahtarilauluihinkaan?
Kumpaakaan en halua kuulla ja/tai nähdä Tapparaan liitettynä. Aivan vapaasti molemmat tahot saavat puolestani posottaa somessa, marssia toreilla, pitää kirjaklubejaan jne., mutta Tapparaan näitä harrastuksia ei tarvitse sekoittaa. Enkä siis tarkoita, etteivätkö nämä ihmiset saisi käydä Tapparan peleissä, mutta silloin voitaisiin keskittyä kannustamaan rintarinnan yhteistä jääkiekkoseuraa. Pelin jälkeen voi sitten kukin poistua omiin koloihinsa.
Hyvä kannanotto. Kun ollaan pelissä kannatetaan Tapparaa tai vastustajaa.
Muut kannanotot on syytä tehdä ihan omalla foorumilla. Ei sekoiteta Tapparan kannattamista mihinkään muuhun.
Voisiko joku jommasta kummasta ryhmästä Sinioranssit tai TreCrew tulla kertomaan totuuden ? @favtappara