Suomalainen fanikulttuuri

Maksumuurin takana fanifotoo!

Mihin lie ketjuun tää sopis. Mutta sillon ku Parkkali oli pelissä Ipan fanikuteissa Tapparan fanikatsomossa, tempausta kritisoitiin ja ihan aiheesta. Lopputulos videon muodossa on kuitenki ihan Ok.

3 tykkäystä

Tuo buuaus on silti liikaa. Muuten iha hyvä tosiaan

Itse olin sitä mieltä alusta asti että idea varmasti ihan jees. Mutta kannattajakatsomo paikallispelissä on aivan väärä paikka toteuttaa tuo vaikka kuinka haluttiinkin autenttisia reaktioita. Mutta sentään tuo video nyt on ihan hyvin toteutettu ja on Jutia sekä Raipea mukana.

3 tykkäystä

Isomäen seisomakatsomosta homotellaan, Osaston pojat tekevät onanaointieleitä ja Kouvolassa näytellään keskisormea. Sitten joku heittää Nordiksella rantapallon jäälle ja porukka on suunnilleen tekemässä tämän kieltämisestä kansalaisaloitetta. Ymmärrän että sarja on ohi ja kunnioittaa pitää mutta en silti jaksa pahastua. Huvittaa lähinnä tämän nimenomaisen tavan paheksunta😅

10 tykkäystä

Kieltämättä asioita olisi hyvä laittaa perspektiiviin, meidänkin leirissä pillastuttiin aika lailla siitä kun Sinioranssien päädystä huudeltiin jotakin niinkin alatyylistä kuin vastustajan pelaajan nimeä…kaikista ns. perinteistä tai jutuista en minäkään pidä mutta en ymmärrä miksi jotkut pyrkivät tappamaan kaiken tunteen urheilusta.

5 tykkäystä
14 tykkäystä

Tässä on sitä jotain.

36 tykkäystä

Herra Blåfield oli kuusivuotias, kun saattoi lukea lehdestä Viipurin Reippaan voittaneen ensimmäisen mestaruuden jäähockeyssä. :tophat: :man_bowing:

11 tykkäystä

Ja heti perään 34-vuotiaana luki lehdestä Suomen kauneimman jääkiekkoseuran perustamisesta🙂

Hongan faneilla ihan hyvä tuotos Suomen Cupin finaalissa.

9 tykkäystä

@VdGG vastailen nyt vaikka tänne.

Itse suhtaudun kyllä Tapparaan suurella tunteella ja joukkueella ja sen menestyksellä on mulle merkistystä. Mutta se ei ole mulle kaikki kaikessa. Yksittäinen runkosarjatappio marraskuussa Ilvekselle saattaa vähän harmittaa, mutta harmittaa se tappio vaikka Tepsillekin. Mutta en mä jaksa sen takia yöuniani menettää. Pisteitä ne on pisteet muiltakin.

1 tykkäys

Saanko kommentoida. Ja vaikken saisi, kommentoin kuitenkin.
Ajellaan tässä juuri himaan. Häviö harmittaa hieman. Marraskuu.

Viime kaudella Nordiksella istuneena harmitti oikein ”tuelta”, kun kontattiin poff-sarjassa se yksi peli.

1 tykkäys

Voinko minäkin kommentoida?

Tulin äsken kotio ja oikeestaan siitä Ipan voittomaalista lähtien on ■■■■■■■■■■ todella rankasti. Minulle paikallispelit ei ole “vain pelejä” vaan ne on tooodella paljon tärkeämpiä. Juu vain 3 pistettä mutta henkisesti tärkeempiä. ■■■■■■■■ kun naapuri voittaa.

11 tykkäystä

Saa kommentoida. Vastasin vaan tänne, kun otteluseuranta ehti meneen kiinni.

Kaikkihan suhtautuu asioihin omalla painollaan. Itsellä tällä hetkellä elämässä todella paljon isompia asioita päällä. Jääkiekko on kuitenkin vain, noh, jääkiekkoa.

4 tykkäystä

Ehdotan, että Tampereen Tapparan kaikki tulevaisuuden joukkueet rakennetaan niin ettei harmita mennä aamulla kouluun. Muusta viis :cowboy_hat_face:

2 tykkäystä

Oispa Tappara niin ihana joukkue ettei häviäsi ikinä.

Ja vaikka nyt ärsyttää niin ohan se voittamisen tunne sitte jotain todella hienoa. Vähän kaksteränen miekka. Häviöt ketuttaa rankasti ja haluaa lopettaa seuraamisen, mutta voitot pitää lajin parissa

1 tykkäys

Et nyt ymmärtänyt pointtiani. Mutta jätetäänpä tähän.

IFKn jääpallojengi pelaa tänään Brahen kentällä Helsingin Derbya. Asun lähellä ja oli kyllä hauska, kun laulu raikaa kaduille.
IFKn futisfanit kaiketi tukemassa omiaan jääpallon puolella.

7 tykkäystä

Klackenin instagramissa mainostettu aktiivisesti näitäkin pelejä