Erityisesti jos on muita autossa. Muistaakseni Yhdysvalloissa (jossain osavaltiossa) vaati enemmän ikää jos halusi tyyliin yli 1 ihmistä kyydittää. Joukossa tyhmyys tiivistyy ja pitää näyttää.
En tiedä, onko sääntöjen lisääminen oikea vastaus ongelmaan.
Vaikka jokainen kuolema liikenteessä on liikaa, niin aika tasaiset luvut meillä on ja ovat jopa hieman laskeneet aiemmasta:
Taustalla on toki myös se, että ajoneuvot kehittyvät myös turvallisuuden osalta ja yhä harvempi nuori ajaa sitä ikäloppua autoa.
Siitä olen yhtä mieltä, että asia on sellainen, jolle kannattaa tehdä kaikki mitä voidaan. Mutta en näe oikein järkeväksi sitä, että muutaman takia koko ikäluokka laitetaan ajelemaan esim. rajoitetulla porukalla.
Määräänsä enempää emme voi esim. koulussa yms. kouluttaa näitä asioita ja yksilön henkilökohtaisia riskinottohaluja millään tavoin poistaa, jos sellaisia on. Tältä osin itse en ole sen kannalla, että lisätään sääntöjä. Jos jotain lisätään, niin ennemmin sitä valistusta koulussa nimenomaan siinä muodossa, ettei lähdetä iltaisin kyytiin ollenkaan ja jos lähdetään, niin sen porukan kylmähermoisimman ja hitaimman kuskin kyytiin ennen kaikkea.
Tässä(kin) tapauksessa oli ainakin ajotaitoihin suhteutettuna aivan liian tehokas S-mersu.
Kyllä se auto vaan mahdollistaa aika paljon hyvääkin nuorille. Onneksi sain itse kortin jo 17-vuotiaana, helpottui asiat harrastusten ja töiden suhteen aika todella paljon. Tälläiset tapaukset on tietysti hyvin surullisia.
Osaanottoni.
Siis fakta on se, että muutama ns “mätä omena” pilaa ajokortin aikaistamisen näiltä normaaleilta kuljettajilta, jotka tekevät kaiken niikuin pitää…
Surullinen uutinen taasen… Pistää vain miettimään, että mikä vika siinä 80 lätkässä oli kun siitä piti luopua?
Eipä tommoset lätkät ny estä. Jos joku haluaa ajaa kännissä kovaa nii se ajaa oli takalasissa lätkä tai ei
Kris kävi lauleskelemassa Tampere talolla 2016. Erittäin mukava kokemus oli tämä konsertti.
Nyt kun Kris Kristoffersson kuoli, niin The Highwaymenista elossa enää Willie Nelson.
Tiedotteen mukaan 5- ja 6-vuotiaat pojat olivat leikkimässä rakennustyömaalla, kun he jäivät kaatuneiden rakennustelineiden alle Kenkäkalliontiellä.
Toista lapsista elvytettiin paikan päällä, mutta hän menehtyi saamiinsa vammoihin. Toinen sai myös vakavia vammoja ja hänet kuljetettiin sairaalaan.
Yksi suurista on taas astunut rajan taa.
Kyllä, lapsuuden sankareita, jotka jättivät muistijäljen vaikkei pelaamassa itse nähnytkään kuin MM-kisoissa.
Newskensin rankkarit oli melko kovia pommeja, veti keskelle maalia ja olisi varmaan mennyt maalivahti pallon mukana maaliin jos ei olisi aavistanut sivulle.