Huutokauppakeisari sairastaa syöpää
Lepää rauhassa Marjo.
Voi voi, linkki ei minun netillä jostain syystä aukea kun palsta tökkinyt muutenkin koko viikon itsellä. Onko kyseessä siis sama Janne joka oli Petollisissa?
Sama Janne.
Jotenkin nämä nuorten ihmisten kuolemat väkivallan uhrina järkyttävät todella paljon. Elämä on arvaamatonta.
Molempia sekä tekijää, että Jannea jo vuosia somessa seuranneena tämä pysäytti.
Ja jälleen osoitus siitä, kuinka se some on vain pintaa ja kulissia.
Suosikki Petolliseni.
Levätköön rauhassa
RIP Janne
Janne näytti rohkeasti tietä, että toisilla olisi helpompi huippukiekossa olla oma itsensä. Kukaan ei kuitenkaan ole uskaltanut kulkea sitä tietä.
Onko edesmennyt Puhakka ja Tapparan Petteri Puhakka mitään sukua?
Ei ole, Janne on Espoosta ja Petteri Pyhäjoelta ja sen veli on Santeri.
Edit: Toki mitään sukua on toki mahdollista. En lukenut tarpeeksi tarkkaan, mut luulis sen silloin löytyvän jostain tiedoista.
One Directionista tuttu Liam Payne kuollut.
RIP
Kevyet mullat! Tulee varmasti häntäkin muisteltua ensi kesän kiertueella, johon onneksi sain liput. Tosin en Helsinkiin, vaan Pariisiin.
Ilmavoimat kunnioittaa syyskuussa menehtynyttä sotaveteraani Mauri Maunulaa ylilennolla 23. lokakuuta Helsingissä.
Lento toteutetaan siunaustilaisuuden yhteydessä kello 11.45–12.00 välisenä aikana lentämällä Hyvän Paimenen kirkon yli Helsingin Pakilassa. Ilmavoimat kertoo tiedotteessa, että lento toteutetaan neljällä F/A-18 Hornet -hävittäjällä.
Näyttelijä siirtynyt taivaalliselle estradille:
Ja lisää:
Tää ei kosketa varmaan ketään yli 20 vuotiasta tällä foorumilla, mutta tänään tuli itsellä ja monella muulla ikäiselläni varmasti litra tolkulla vedet silmistä kun Suomen tämän hetken katsotuin kanava kertoi uusimmallaan, toistaseks maksumuurin takana olevalla videolla, että yksi heidän jäsenistä jättää porukan.
Mä oon viettänyt tän kanavan seurassa niin monta tuntia etten halua tietää, ja kyseisen jäsen oli ehdoton suosikkini ja esikuva jollain asteella. Kanavan viihdyttävyys on tullut lähes täysin kolmikon loistavasta kemiasta ja todella haikea olo että yksi on poissa. Mutta iloinen hänen puolestaan, että voi keskittyä nyt unelmaansa.
Mutta tosiaan videon Vikat 2 minuuttia kun kirjaimellisesti mies soutaa pois kaverusten laivasta auringonlaskuun kohti omaa tulevaisuutta surullinen musiikki taustalla, kyllä se syvältä riipi.