Jaahas, se on taas yksi lähtölaskenta alkanut. Syöpä vie taas yhden muusikon hautaan. ![]()
Paras James Bond, RIP. ![]()
Eikä ainoastaan paras James Bond, itselle se ainoa oikea James Bond. Vaikka ei Daniel Craig huono ole
Parhaita näyttelijöitä mitä mä oon tähän 45 vuoteen ehtiny nähä. Kaikkihan me täältä lähetään, mutta otsikon nähtyäni tuli suusta vaistomaisesti: “Voi ny ■■■■■■
RIP Sean Connery ![]()
R.I.P Mr Bond.
Surullinen uutinen. Oli kyllä todellinen herrasmies ja erinomainen näyttelijä.
Poikkeuksellisen karismaattinen ukko, onneksi suoritukset valkokankaalla jää elämään.
Samaa mieltä, mutta ei syytä suureen suruun, sillä Sean Connery sai elää todella pitkän ja hienon elämän. Myös ihmisenä parhaasta päästä, ei noussut huiviin liikaa menestys. Jää elämään elokuviinsa.
Daniel Craig tulee toisena vaan ei taida koskaan nousta ykköseksi.
Paras Bondi on Roger Moore, mutta R.I.P. Sean Connery ![]()
Lähti 90-vuotiaana nukkuessaan Bahamalla.
Melko tyylikästä. Karismaattinen kaveri ja vissiin varsin fiksu myös. Ei erityisesti diggaillut Bondeissakin aika vahvana elementtinä olevasta väkivallasta ja nykylasein suht kivikautiselta näyttästä naiskuvasta.
Hattu pois päästä, nyt on viimeinenkin Marskin Ritari poistunut keskuudestamme. Kiitos ja kumarrus
Syvä kunnioitus näitä oikeita sankareita kohtaan. Paljosta on kiittäminen! Vähiin käyvät. Oma jatkosodan veteraani pappani on jo 20 vuotta ollut ikiunessa.
Suuri kunnioitus veteraaneja kohtaan. Ilman näiden ihmisten urotekoja Suomen tulevaisuus olisi ollut kovin erilainen.
Täällä todennäköisesti puhuttaisiin venäjää.
Suuri kunnioitus ja arvostus näitä herroja ja kaikkia sodassa olleita kohtaan.
Viesti siirrettiin ketjuun: COVID-19: Pandemian vaikutukset jääkiekkokauteen 2020-21
Olen samaa mieltä kanssasi ja hattu lähtee näille Suomen TODELLISILLE taistelijoille!
Taas lähti yksi ylläkerran orkkaan.