Tämän kannalla minäkin, mikäli täyttä kautta ei pelata.
Tapparan juniorityöhön vois nämä myös lahjoittaa.
Tai sit antaa palkinnot kuten kuuluu voittajille… Mielestäni näitä ei ole oikein arpoa uutta kohdetta. Voittajat voi halutessaan tehdä sit mitä haluaa.
En kimppaan kuulu tai muutenkaan tähän mitenkään, mutta kyllä mielestäni olisi aika riistoa voittajia kohtaan, jos he eivät saa palkintojaan
Jos voittajat päättävät ne lahjoittaa johonkin, niin hyvä niin – mutta jos voittajat haluavat palkintonsa niin kuuluisi heidän ne saada.
Ajattelin antaa täysin puolueettoman kommentin tähän väliin ![]()
Jos tämä lysti loppuu kokonaan niin päätetään 3. jakson jälkeen kisa ja palkinnot jaetaan kuten on alunperin sovittu. Voittajat voi sitten toki niin halutessaan lahjoittaa summan hyväntekeväisyyteen mutta muuten pysytään sovituissa palkinnoissa.
Näin se täytyy tehdä.
Tottahan toki hyväntekeväisyys olisi mainio kohde, mutta nähdäkseni me ei voida lähteä irrottautumaan sovitusta palkinnosta vain siksi, että homma jäi lyhyeen.
Jos meikäläinen nyt nousee kärkeen tässä lopussa, niin sitten voi antaa. Epäilen tosin.
Jos Liigapörssi päättyy tämän jakson jälkeen niin jokaiselle palautetaan osallistumiseen vaadittava raha. Jokainen saa päättää mihin rahansa laittaa, sillä kaikki ei halua tukea “hyväntekeväisyyttä” tutkimatta itse kohdetta. Voittajiahan tässä kisassa ei olisi koska tämä kisa päättyisi kesken.
Kymppi sinne tai tänne, mulle ihan sama. Pska fiilis jää tästä liigapörssitouhusta joka tapauksessa. Välittömästi loppui ainakin mulla kiinnostus muiden joukkueiden tekemisiin.
Jos nyt loppuisi jostain syystä kolmeen jaksoon, niin tottakai kaksi parasta saavat palkintonsa. Hyväntekeväisyyttä voi jokainen harrastaa ihan oman mielensä mukaan muutenkin.
Kenenkään talous ei kaadu liigapörssirahoihin.
Miksi asioista pitää aina tehdä vaikeita, Devilady on ylläpitäjä, ja sen mukaan mennään. Ei tehdä tästä mitään huuto äänestystä. Ei pidä osallistua jos ei osaa pitää sovituista asioista kiinni. Eipä tätä kukaan arvannut etukäteen. Ja sitä paitsi uskon että tämä pystytään pelaamaan loppuun asti.
Itse ainakin “sikamaisesti” otan alkuperäis suunitelmalla itselleni pelipaidan jos voitan. Lahjoitan itse jonnekin, muulla rahalla jos siltä tuntuu…
Kohta joku varmaan sanoo, ×××tu vie rahat ennenkö antaa lapsille tms… ![]()
Tää on tätä nyky maailmaa, niin tai näin aina väärinpäin…
Rahan palautuksista erimieltä. Ihan samalla tavalla se menee esimerkiksi mäkihypyssä. Toinen kierros perutaan niin ekan kierroksen paras on voittaja. Sama systeemi tässä, voittajalle ehdottomasti aloituksessa luvatut palkinnot mikäli tämä tähän loppuu
.
Eiköhän pelit jatku ihan normaalisti.
05.12.2019
Mennään eteenpäin
Viime viikolla tiedotimme Poliisihallituksen kieltävän nykymuotoisen HockeyGM:n pyörittämisen. Aloitimme selvitystyön ja pyrimme löytämään keinon jatkaaksemme HockeyGM:n toimintaa myös alkavan 3.jakson jälkeen, mikä pelataan joka tapauksessa vielä vanhaan tapaan.
Ok. Ajettelin, että pelit loppuisi nyt, mutta olin väärässä. Täytyy siis edelleen odotella.
Odotetusti homma jatkuu normaaliin tapaan. Hieno juttu!
Sanoma Media Finland Oy:n ylläpitämät IS Liigapörssi ja Hockey GM saavat Hallinto-oikeuden 13.12.2019 antaman välipäätöksen perusteella toistaiseksi jatkaa. Päätös on voimassa kunnes Hallinto-oikeus ratkaisee Sanoman tekemän valituksen.
Päätöstä asiaan voidaan odottaa aikaisintaan loppukeväällä.
Onnea Jakso voitosta @Wrathchild ![]()
![]()
E: Itselle riittää voitto käyttäjästä @Treppu ![]()
Oli muuten pisteen ero…
Vaikka pelasin vain silloin, kun satuit muistuttamaan.
Halusit vähän jännitystä? ![]()
Ehdottomasti juuri näin! ![]()
![]()
Thanks! Kovat pisteet viimeseen kierrokseen! On kyllä tosi tasainen tuo koko kauden kisa!