Tappara.co:n Liigapörssi-kimppa 2016-19

No olin aktiivinen ja perustin nyt Tappara.co kimpan. Multa saa tunnuksen ja salasanan yksärillä jos haluaa liittyä mukaan. Mitään palkintoa en tarjoa, mutta jos sellainen halutaan porukalla järkätä niin sekin toki sopii.

8 tykkäystä

Onko rahapanoksellinen kimppa, sellainen voisi kiinnostaa. Ilman sitä ei tähän jaksa kunnolla panostaa.

Toivottavasti et pahastu @Devilady - lohkaisin kimppailmoituksesi omaan ketjuunsa, jotta ei huku tuonne pitkään Liigapörssi-ketjuun.

Ei muuta kuin jäsenet pelaamaan!

1 tykkäys

Juu en pahastu… piti itseasiassa niin tehdä jo alunperinkin, mutta kiirus vei voiton oikeaoppisuudesta…

1 tykkäys

Onko jotain sääntöjä esim maksimi 11 per jakso vaihtoo taikka jotain?

Onko kimppa yhden jakson vai kauden pituinen?

Kesto: Kai se vois olla sen koko kauden? Tai ihan miten vaan sovitaan… Mähän en oo ikinä ennen ees Liigapörssiä pelannu niin mulle käy kaikki.

Vaihdot: Itse en aikonu sit 11 vaihtoa enempää panostaa, mutta mua ei haittaa suuntaan tai toiseen jos joku haluaa niitä enemmän käyttää. Koetaanko tarvetta rajoittaa?

1 tykkäys

Kimpassa voinee erikseen sopia rahapanoksesta niiden kesken, jotka sitä haluavat ja loput (ainakin minä aluksi, jos tulen mukaan) voisivat pelata vain maineen ja kunnian rippeistään? :slight_smile:

Parastahan olisi, että kaikilla samanverran vaihtoja.

6 innokasta näkyy. Missä loput 11 :smiling_imp:

1 tykkäys

Liitytty. Beware of Huihai Kings! :slight_smile:

1 tykkäys

Saataisiinko tähän Liigapörssi-kimppaan kohta alkavalle seuraavalle jaksolle lisää osallistujia? :ear:

1 tykkäys

Heikostihan meitä on ollut mukana. Lisää jengii mukaan.

Joukkue on kasassa, jos kaikki on kokoonpanossa. Tuli hyvä vaikka itse valkkasin.

4 tykkäystä

Yksi tuli ainakin lisää :slight_smile:

3 tykkäystä

Joukkueeni on valmiina. Nyt tuli niin hyvä jengi, ettei vaihtoja tarvitse tehdä koko jaksolla ollenkaan!

3 tykkäystä

Taitaa olla sitten kentällinen Tapparasta.

2 tykkäystä

Ei ole vielä. Aion ensin kasvattaa kavereiden arvoa pari viikkoa ja sitten ostaa isolla rahalla Tapparaa.

Pystyykö useammassa kimpassa olemaan yhtä aikaa?

En tiedä. Voi olla, että pitää tehdä toiseen kimppaan toinen joukkue. Kokeilemalla se varmaan selviää.

Useassa kimpassa saa olla mutta ilmeisesti jokaiseen kimppaan pitää silloin luoda joukkue erikseen. Näin ainakin ylläpitäjä sanoi Liigapörssistä löytyvän foorumin viestissä pari vuotta sitten. Yhdellä joukkueella voi olla vain yhdessä kimpassa.