Tappara.co:n Liigapörssi-kimppa 2016-19

Onko niin, että yksi joukkue voi kuulua vain yhteen kimppaan, ja jos haluaa osallistua esim. kahteen kimppaan pitää olla kaksi joukkuetta kumpikin omine kuluineen?

Näin se menee, yksi joukkue voi osallistua vaan yhteen kimppaan.

3 tykkäystä

Joukkue on luotu! Kimppa vielä puuttuu. Kuka kävisi perustamassa sen tälle kaudelle? Vai onko se jo tehty?

S.T on tehnyt. Tappara co ja salasana Suomenmestarit

2 tykkäystä

Liitytty.

1 tykkäys

Dodii… nyt on itselläkin taas joukkue luotuna. Kohta se taas alkaa :smiley:

4 tykkäystä

Piti itsekin pitkästä aikaa kokeilla ja tulla kimppaan mukaan. :+1:

2 tykkäystä

Näin liityin minäkin. Joukkueena miehekäs Viikset ja pakarat.
Kaverit ei enää jaksaneet lähteä messiin, niin yhtä hyvin voin ottaa käkeen foorumin väeltä.
Vanhalla sukunimellä, kun ei sitä näin äkkiseltään voi vaihtaa.

4 tykkäystä

Mukana, en maksanut mokomista vaihdoista koska joukkuehan on jo syntyessään valmis!

4 tykkäystä

Kirves:
Kuusela (C) -Rauhala-Väyrynen(TPS)
Lehtonen-Salonen
Hrachovina

2milj./2milj

1 tykkäys

Ei ehkä kannattaisi paljastaa kokoonpanoa kilpailijoille. (No, tietysti voivat siitä vaikka lamaantua.) Minun aloitusjoukkueeni on tällä hetkellä 40.000 halvempi. Ehkä siitä on hyötyä, kun teen ensimmäisiä vaihtoja.

1 tykkäys

En mä tiä mitäpä haittakaan tuosta on.

Pakko kommentoida tähän väliin, että mitä jos @Treppu tekikin rosteripaljastuksellaan viiksiharhautuksen (tyyliin :mikki:) :thinking:

7 tykkäystä

Yksi tiu täynnä,lisää porukkaa mahtuu.

2 tykkäystä

No niin mukavasti porukkaa tällä kaudella, viime kausi mentiin 6-8 aktiivisella. Joukkue luotu ja tavoite asetettu → ettei joukkueeni ole kauden päätyttyä koko kauden vetäneistä jumbona =)

3 tykkäystä

Eli siis kimpassa on 11 vaihtoa maksimi? Ja onko kimpassa palkintoja?

11 vaihtoa ja ei ole palkintoja. Jokainen voi itse itsensä palkita hyvästä menestyksestä.

1 tykkäys

Ei pelkoa jumboksi olen varannut sen jo :grin:

1 tykkäys

Nyt on viimeiset peliliikkeet tehty pörssissä ja joukkue on valmis. Jos voitan jakson niin lupaan tarjota itselleni oluen, ja taas jos en voita jaksoa joudun tarjoamaan itselleni oluen. Panokset on valtavat. :+1:

12 tykkäystä

Meillä tulee sit tiukka skaba siitä. Parempi voittakoon ja olkoon viimeinen. :grinning:

1 tykkäys