Tappara - Kärpät 7.2.2020 (Pe)

Laukaisukartta Kärppien laukauksista huippusektorista on mielestäni pahempi mitä itse pelissä näytti. Osa oli sellaisia hentoja suupaisuja ohi maalin, missä Tapparan puolustava pelaaja oli hyvin kiinni miehessä.

5 tykkäystä

Nyt tuli pakasta taas hyvä peli. Fokus säilyi tiukkana loppuun asti! Tuohon kun saadaan vielä Virta takas, niin meillä on jälleen kaksi juonikasta hyökkäyskenttää ja kolme hyvää hyökkäävää kenttää.
Levtchi on kyllä kasvanut loistavaksi pelaajaksi. Anton pärjää ketjussa kuin ketjussa, on vahva jässikkä ja pärjää myös luistelussa.
Pakisto on silkkaa rautaa, eikä Kärpät tänään oikein maalintekosektorille päässyt, vaikka kiekkoa pitivätkin. Kuuselan merkityksen ymmärtää nyt, kun mies palasi. Kiinnitin oikein erityisen paljon huomiota, kuinka Krisse ohjaa muita eri tilanteissa kentällä.
Garteig on kasvanut ykköstorjujaksi! Tasainen ja rauhallinen torjuja.

4 tykkäystä

Ei ole mittaria, mutta tuskin alle ainakaan on. :joy: Joo oli hyvä peli, Kärppien pitäs opetella pelaamaan tota ylivoimaa, no Tappara ansaitsi sen 3p kuten aiemmin sanoin.

4 tykkäystä

Eikai vaan pudota samantien?

Jos Kärpät sytyttävät Tapparan niin hyvin syttyi myös yleisö tähän peliin.:lapsytin:

16 tykkäystä

Ei kai nyt sentään. Mutta veikkaan, että joku yllätys tullaan näkemään.

En kyllä vakavissani heittänytkään. Täytyy ensin nähdä lopulliset parit ennenkuin uskaltaa heittää veikkauksia. En usko ainakaan, että Ilves tekisi yllätystä.

Meillä on siis selkeä yhteinen sävel. Voinkin ihan nähdä vienon hymysi, kun jauhat siellä hiki päässä änäriä viiveettömällä konsoliyhteydelläsi ja näin ollen vastaavalla kilpailuedulla 1mb 250 ms -viivepelureihin nähden kuin Kärpät Liigaa, ja kuvittelet oikeasti olevasi jossain world Top 50 -listalla osaamisesi vuoksi :grinning:

#kaikennäkeeniinvitunselkeestikuntarkemminkatsoojaonhansenytkummajoskärpäteionnistuedeskeväällävoittamaan

Olikos Calle ollenkaa pelissä, otteluseurantaa seurasin läpi pelin, mainittiinko kertaakaan?

Miettikääs kun Jere, Vittasmäki ja Kemmu saadaan takaisin. Sitten vasta Tappara on KOVA!!

2 tykkäystä

Onkos tää sarkasmia? 3-1 maalissakin maskissa. Omat paikkansa oli mm. kolmannessa erässä lyödä 4-1.

3 tykkäystä

Pari tosilähellätilannetta joista tuloksena pään pyörittelyä ja hymyilyä. Aina vaarallinen kaveri vastustajalle.:muscle:

No sarkasmia sit varmaa, 13.20min kellottanu, kai se siel oli sit. :upside_down_face: Pola ja Garts sokaisi.

Oli jämäkkä esitys - ja ennenkaikkea puolustuspelaamisen osalta. Hyökkäyspäässä oli myös juonikkuutta ja ryhtiä pelata ja hakea ratkaisuja.

Posit:

  • Garts
  • Oman alueen peli
  • Yhteistyöhoki
  • Kuusela
  • YV-maali

Negat:

  • Tuomarilinjan heittely - miksi alakäden koukku vihellettiin eka jämäkästi ja minuutin päästä sama rike ok. Toiseen suuntaan uskalletaan heittää 5-3 YV:tä rikkeestä, joka ei ollut rike.

Omituisuudet:
? Pirkanmaan keittiömestarit Ry:n D-pääty tyhjeni ravintoloihin toisen erätauon jäljiltä. Täysi D-katsomo kyllästyi kovatempoiseen ja hyvään jääkiekkopeliin ja tyhjeni “kaljalle” tms. muuhun kiinnostavampaan. :smiley:

15 tykkäystä

Matsista kotiuduttu ja iltapala syöty. Olipahan kiekkoilta Hakamettäs! Hieno peli, hieno tunnelma. Playoffs tuu jo!

14 tykkäystä

Lehdistötilaisuus
https://videos.liiga-services.telia.fi/share/18537

5 tykkäystä

En itse lukenut seurantaa, mutta mies osui silmään kentällä vaarallisilla tilanteillaan. Eli ei ainakaan oo huolta miehestä :smiley:

Mitä sitten tapahtuu, kun saadaan Virta mukaan? Galaxit räjähtää?

Olihan tämä lopulta ok peli, mutta jotenkin jäi molemmilta vajaaksi. Osaako Tappara pelata Kärpät kulmiin vai miksi Kärpät on Tapparaa vastaan vähän hampaaton? Mielestäni Tappara myös oli vähän varovainen ja tylsä.

Tämä “sektio” oli silti aika kova. Varsinkin juuri ekan erän. Ensinnäkin valkoinen kokkimeri näytti visuaalisesti hienolta, ja sen lisäksi olivat valmistautuneet kannattamaan. Mukaan oli otettu jotain pönttöä ja soppakauhaa, joita käytettiin rummun tapaan. Lisäksi osa jorasi kuin hämmentäisi keittoa. Harmi, että pelin seuraaminen jäi heiltä yhteen erään.

Lisäpiste naisporukalle, jolla oli lakana: “Sirpaliisa eläkkeelle, Tappara ei”. Nimi keksitty.

13 tykkäystä

Ei ollut tarkoitus dissata, mutta tuo alun vaikuttavuus ja lopun tyhjät alueet kiinnitti huomiota. Tykkäsin tuosta alun kokinpäähinearmeijasta ja olihan se vaikuttava näky. Ehkä tuo kontrasti toi mieleen, että voitto oli jo laarissa eikä tarvinnu jännittää enempää…

1 tykkäys