Tilasin, koska olen kaivannut hupparia, jossa on vetoketjut taskuissa myös.
Jos tuollaisen samanlaisen saa kokonaan tumman sinisenä, niin tilaan myös sen.
E. Logo pienemmällä vasemmalle, niin olisi todella hyvä huppari. Ja siis täysin tummansininen.
Näyttää hieman erikoiselle tuo paita omaan silmään. Tuo logo olisi kyllä voinut olla jossakin reunassa kuin tuolla tavalla keskellä paitaa. No ei sitä ole pakko tilata minun. Sinisenä tuo ja logo jompaan kumpaan reunaan niin tilausnappula on mulla pohjassa.
Nuo tuossa nyt äkkiseltään hyppää jo silmään, että vetoketjun kohdalla logo ei kohdistu oikein. Oikealla puolella nousee ylemmäksi. Ainakin itse odottaisin, että 79€ hintainen huppari on laadukas. Tosin voi olla, että ei koko erässä vastaavaa ole.
Ja miten tämä liittyy Tokmannin laatuun? Ei mitenkään
Toivoisin uutta huivia. Yksi siistimpi raidallinen on shopissa. Se löytyy jo hyvin käytettynä hyllystä. Muut shopin huivit näyttää samalta kuin 2000-luvun alussa. Jotain tuollaista raidallista mallia olisi kiva saada päivitettynä.
3 tykkäystä
polvipetteri
(An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.)
2122
Olis kiva kun noissa mainittaisiin vaatteen valmistaja. Nytkin tuo uusi huppari näyttää jotenkin sellaiselta lerpulta, että ekan pesun jälkeen koneesta tulee ulos epämääräinen puuvillapallo.
Mun puolesta huppari voi maksaa vaikka satasen tai ylikin, kunhan sitä voi käyttää useamman vuoden ja se on tyylikäs. Sama pätee takkeihin ja esim fleeceihin. En halua mitään fruit of the loom -rytkyä vaan sellaisen, jota voin pitää muuallakin kuin hallissa.
En osta muutenkaan mitään surkealaatuisia vaatteita, enkä sitä tee silloinkaan, kun kyseessä on Tapparan fanituote.
Ymmärrän, että tuotteita pitää olla joka kaudelle, mutta kausittaisten tuotteiden rinnalla voisi olla niitä pidempiaikaisia ja laadukkaampia. Kuten esim. se valkohihainen takki, joka on ollut mallistossa jo pidempään, mutta jolle itsellä ei ole tarvetta, koska minulla on aito isältä saatu nahkahihainen takki 60-70 -lukujen taitteesta, jota käytän vaan pleijareissa. Sen tilalle olisi kiva saada joku talvella peleissä käytettävä tyylikäs ja laadukas Tappara-takki. Syksylle ei ole tarjolla myöskään mitään sopivaa fleeceä tms.
Elikkä tuonne ekologisempaan suuntaan vaatteita, tätä se pitäisi nykyään olla ja sillä niitä voisi mainostaa. Laadukkaampaa ja hintavampaa mutta sittenhän se kannattamisen jänne näkyy pitempään
@polvipetteri Collegeista ainakin osa on Russell Athletic valmisteita ja T-paidoissa näkyy paljon Fruit of the Loomia.
@4_TRA Sain muuten ihan saman ajatuksen eilen tästä ketjusta. Jääkiekko ei ole lähtenyt yhtään mukaan ympäristöystävällisyyden ja kiertotalouden mega-trendeihin. Toki sisähalleissa esiintyvä kiertävä jääsirkus ei varsinaisesti ole ekologista touhua.
Mutta moni muu firma on trendin huomioinut mm. mainostekstiileissä. Esimerkiksi Pyhän hiihtokeskus ja WWF myyvät Pure Waste merkkisiä tekstiilejä. Meidän perheessä on noita pari tuotetta ja toistaiseksi ovat kestäneet hyvin. Brändin kantava ajatus on siis kierrätetyt materiaalit.
Seattle Kraken on nähnyt samoin ja ottanut tilaisuuden. Hallin jää tehdään kattoon sataneesta vedestä. Fossiilisia polttoaineita ei käytetä hallissa. Ruoka tehdään valtaosin lähituottajilta. Hallissa kierrätetään kaikki jäte. Greenpeace on ilmoittanut, että tämä on Amazonin markkinointitemppu. Jezz Bezos kun osti hallin nimen.
Itsellä on firmojen paitoja ja huppareita ainakin Russelilta, Fruit of the Loomilta ja Pure Wastelta. Jälkimmäiset on näistä ehdottomasti laadukkaimman, ja etenkin mukavimman, tuntuisia. Russelin huppareista lähtee uutena nukkaa niin että sitä löytyy kotoa vielä viikkojenkin päästä. Merkkien sisälläkin on kuitenkin paljon vaihtelua laadussa ja mitoituksissa/malleissa. En tiedä hinnoista, mutta Pure Wasten tekstiili olisi kyllä ainakin itselleni huomattavasti paljon houkuttelevampi fanituote.
Verkkari jossa on selässä teksti Tappara ja kangasmerkki rinnassa sellainen -70 luvun malli, ja mielellään kirjaimet neulottuna eikä painettuna. Ostaisin heti.
Samaa vikaa on monella muullakin merkillä, myös laadukkaiksi mielletyillä. Revolution Racen varsin kalliit collarit nukkaavat useita viikkoja/pesukertoja.
Pure Wasten kama on hyvän oloista ja tuntuista päällä. Itse en tykkää polyesterista, oli se uutta tai kierrätettyä, mutta kai jälkimmäinen on kuitenkin parempi vaihtoehto kahdesta. PW tosiaan tekee B2B kauppaa, joten prosessi olisi täysin valmiina.
Siihen NHL:sta apinoitu retro-vintage painatus ja avot.