Tälläinen takki näyttäis hyvältä myös fanin päällä talvipakkasessa. Heti tilaisin jos ja kun saisi vielä sinisenä ja mustana tummilla logoilla.
Edit. Kuva lainattu toisesta ketjusta.
Tälläinen takki näyttäis hyvältä myös fanin päällä talvipakkasessa. Heti tilaisin jos ja kun saisi vielä sinisenä ja mustana tummilla logoilla.
Edit. Kuva lainattu toisesta ketjusta.
Tuollainen täsmälleen on itsellä ja vaimokin pitää kun löytää Kouvolan Prismasta heti yhdellä silmäyksellä ![]()
Itse takkiin olen tyytyväinen, tosin pesettämään joutuu nimenomaan värinsä vuoksi.
Kouvolan Prismassa tuollainen Tapparan logolla varustettu untuvatakki? Mulle kans!!
Siis ollut joskus myynnissä muttei ole enää. Nyt kun oikein muistelee niin taisi olla muutama vuosi sitten Shopissa myynnissä, oliko 129€ hinta tai sitä luokkaa.
Luulisi että olisi kysyntää jos saisi myös vähän tummemmilla sävyillä, malliltaan ja laadultaan näyttää heti hyvältä.
Olen melkosen varma että toimiston fanishopin poistotangossa roikkuu tumman harmaita takkeja tummalla logolla.
Silloin kun minä olen siellä niin se yksi kappale on. Toki jos tarpeeksi maksat niin on se mahdollista lähteä matkaasi.
Ps. Huppua en ole käyttänyt joten se on mintti kun mikä!
No nyt ei ole takille tarvetta. Mutta että Kouvolasta löytyy. Luulis että KooKoon takkeja kaupan rekissä…
Kai tällainen fanituotteeksi luetaan, mutta nettikaupasta näitä ei löytynyt:
Eli haussa oli Tappara-aiheinen höntsäkiekkoon soveltuva maalivahdin harkkapaita. Pienen googlailun ja parin sähköpostitiedustelun jälkeen kävin nappaamassa Tampereen Sportia10:stä Tappara-logollisen pukineen. Valkoista ja sinistä löytyi kenttäpelaajille, mustaa maalivahdille. Hintakin ihan mukava 25€, eli sieltä löytyy kirveslogollista jäälle siitä kiinnostuneille. ![]()
Samat kuin näillä surffailijoilla:
Kehtaat laittaa vielä kuvan tollasista surffailijoista, ois varmaa löytynyt laadukkaammatkin pelaajat noi paidat päällä. ![]()
Tapparan U14 joukkueella on myynnissä tälläisiä kiekkoja. Prodigyn ace mallistoa basegrip ja duraflex muoveilla. Joukkueen Instagramista voi tiedustella lisää ![]()
https://www.instagram.com/p/CWY6XPZN_tv/?utm_medium=copy_link
Tappara Shopissa näyttäisi kaikki tuotteet olevan -20%.
No nyt ![]()
Nostalginen tuote! Aina haaveillut kyseisestä tuotteesta Tapparalle! Lähti ostoon välittömästi!
Maanantaista eteenpäin Tapparan toimisto ja Tappara Shop palvelevat normaalisti Kissanmaalla ja verkossa. Toimisto ja Shop muuttavat Nokia Arenan vastapäätä valmistuvaan Opaali-taloon kesällä 2022. Nokia Arenan otteluiden aikana sinua palvelee jo perjantaista alkaen pääyleisötasolla sijaitseva areenan fanimyymälä ja pop-up pisteet.
Kuinka kauan teillä on yleensä kestänyt toimitus jos olette tilanneet jotain? Tilasin yli viikko sitten fanipaidan ja ei ole edes mennyt käsittelyyn vielä. Onkohan toimistolla kiireitä nyt kun siirrytään Areenaan vai kestääkö yleensäkin näin pitkään, että tuote edes käsiteltäisiin?
Yleensä tulee ihan muutamassa päivässä. Kannattaa soitella ja kysellä, jos ei tunnu tapahtuvan mitään.
E. Ja tuli tarkennusta. Eli BF on tuottanut hyvin tilauksia ja se ilmeisesti myös on ruuhkauttanut toimituksia.
Tuli mieleen samalla kun tilasin TPS joulupaidan, että tällainen voisi olla ihan hyvin myyvä tuote Tapparan kaupassakin hyvin suunniteltuna. Ei nyt osunut silmiin ja en tiedä onko aiemmin ollut.
Tietty kyseessä on kausituote, että juhannuksena tuskin menee hirveästi kaupaksi.
Huh huh mikä luomus. Toivottavasti ei kukaan tollasta harkitse Tapparan valikoimaan. Toki makuasia mut kauheelta maistuu😰
Sehän joulupaitojen idea juuri on. Mutta ei tästä enempää. Näille löytyy pitäjänsä ja sitten ne ketkä eivät pidä.
Onkohan kyseisen retrofanipaidan kirveslogo kangasmerkki vai painettu paitaan kiinni? Näyttää kuvassa ommellulta.
Ko. paidassa logo lienee painettu? https://shop.tappara.fi/pd/fanipaidat/202/fanipaita-valkoinen-painatuksella/