Tappara Shop ja fanituotteet

No nyt ja hinta?

Tuo on Tag Heur ja hinta 1200e

Kai se Tampereen Stockalta löytyy. Siis kello,löytyykö?

Taitaa 1200€ olla vielä “tarjoushinta”. Olis kyllä tyylikäs ja taitaa olla samaa sarjaa, mitä Hifk:n kello ainakin joskus on ollut.
http://www.hifk.fi/uutiset/uusi-ifk-tag-heuer-myynnissae-nyt
Linkki IFK-kelloon.

Taidan pidättäytyä tässä 60€ Tappara rannekellossani. :sweat_smile: Onhan tuo uusi todella tyylikäs mutta ei se silti sovi mun tyyliin, eikä varsinkaan mun pankkitilille. Mutta täältä :+1: toimiston suuntaa!

4 tykkäystä

Kyl mä nyt odotin sulta vähän enemmän, oot kuitenkin mun pro Gradun -fanityypin arkkityyppi. x)

2 tykkäystä

No nythän voisi alkaa itkemään liian kalliista fanikamoista?:laughing:
Todella tyylikäs kello mutta ei sovi minullekaan.
Jos rannekelloa käyttäisin, niin kirjoittaisin taatusti joulupukille…:grin:

3 tykkäystä

Arkkityyppinä pysyn perusasioiden ääressä, enkä lähde kikkailemaan. :wink:

1 tykkäys

Varattu

9 tykkäystä

Kirjoita vaan,niin sit sä voit antaa sen Treppulle keväällä torilla.

1 tykkäys

Tilattu Tampereelta Itäkeskuksen myymälään :slight_smile:

4 tykkäystä

Unohdin sanoa että ainoastaan neljä kelloa oli tilaushetkellä varastossa ( ma 13.2 klo 12.30 )

1 tykkäys

En tiedä onko tää varsinainen fanituote, mutta TKL:n asiakaspalvelupisteestä Frenckelliltä saa taas Tapparan logolla koristeltua bussikorttikoteloa 1€/kpl. On kuulemma mennyt paremmin kaupaks kun naapurin vastaavat. :stuck_out_tongue:

10 tykkäystä

Tuo suoraan sanottuna täytyy saada käyttöön tänne Turkuun :grin: vähän sinioranssia kaiken mustavalkoisuuden keskelle. Onko tietoa saako postitettua jotenkin?

1 tykkäys

Eipä ne taida niitä postimyyntinä myydä, mutta pistä yhteystiedot priva-viestinä niin voin kävästä ens viikolla hakemassa ja pistää postiin. Jos muistan. :smiley:

8 tykkäystä

Missä Tampereen keskustassa myydään Tapparan fanituotteita - pipoo, lippistä tms? En jaksanut lukea tätä ketjua kokonaan vaan oikaisin loppuun. :slight_smile: Viikonloppuna ehtii, mutta vain keskustaan (ei siis Kissanmaalle tai halliin).

Intersport Koskikeskus. Ainakin.

1 tykkäys

Finaali myy myös Tullintorilla, onko riittävän keskustassa?

2 tykkäystä

Hyvää tietää,nykyinen on aikansa elänyt.

Kiitos tiedosta. Tullintori on loistava, Koskikeskuskin lähellä. Sinne sitten. Kiitos vielä. :slight_smile: