No nyt ja hinta?
Tuo on Tag Heur ja hinta 1200e
Kai se Tampereen Stockalta löytyy. Siis kello,löytyykö?
Taitaa 1200€ olla vielä “tarjoushinta”. Olis kyllä tyylikäs ja taitaa olla samaa sarjaa, mitä Hifk:n kello ainakin joskus on ollut.
http://www.hifk.fi/uutiset/uusi-ifk-tag-heuer-myynnissae-nyt
Linkki IFK-kelloon.
Taidan pidättäytyä tässä 60€ Tappara rannekellossani.
Onhan tuo uusi todella tyylikäs mutta ei se silti sovi mun tyyliin, eikä varsinkaan mun pankkitilille. Mutta täältä
toimiston suuntaa!
Kyl mä nyt odotin sulta vähän enemmän, oot kuitenkin mun pro Gradun -fanityypin arkkityyppi. x)
No nythän voisi alkaa itkemään liian kalliista fanikamoista?![]()
Todella tyylikäs kello mutta ei sovi minullekaan.
Jos rannekelloa käyttäisin, niin kirjoittaisin taatusti joulupukille…![]()
Arkkityyppinä pysyn perusasioiden ääressä, enkä lähde kikkailemaan. ![]()
Varattu
Kirjoita vaan,niin sit sä voit antaa sen Treppulle keväällä torilla.
Tilattu Tampereelta Itäkeskuksen myymälään ![]()
Unohdin sanoa että ainoastaan neljä kelloa oli tilaushetkellä varastossa ( ma 13.2 klo 12.30 )
En tiedä onko tää varsinainen fanituote, mutta TKL:n asiakaspalvelupisteestä Frenckelliltä saa taas Tapparan logolla koristeltua bussikorttikoteloa 1€/kpl. On kuulemma mennyt paremmin kaupaks kun naapurin vastaavat. ![]()
Tuo suoraan sanottuna täytyy saada käyttöön tänne Turkuun
vähän sinioranssia kaiken mustavalkoisuuden keskelle. Onko tietoa saako postitettua jotenkin?
Eipä ne taida niitä postimyyntinä myydä, mutta pistä yhteystiedot priva-viestinä niin voin kävästä ens viikolla hakemassa ja pistää postiin. Jos muistan. ![]()
Missä Tampereen keskustassa myydään Tapparan fanituotteita - pipoo, lippistä tms? En jaksanut lukea tätä ketjua kokonaan vaan oikaisin loppuun.
Viikonloppuna ehtii, mutta vain keskustaan (ei siis Kissanmaalle tai halliin).
Intersport Koskikeskus. Ainakin.
Finaali myy myös Tullintorilla, onko riittävän keskustassa?
Hyvää tietää,nykyinen on aikansa elänyt.
Kiitos tiedosta. Tullintori on loistava, Koskikeskuskin lähellä. Sinne sitten. Kiitos vielä. ![]()