Tappara Shop ja fanituotteet

:smiley: Ei taida olla tarpeen, luota omiin :wink:

Laita vaan palautetta, se vie asiaa ainakin toivottavasti eteenpäin.
Mitä tulee Kalpan nettisivuihin, niin ei mielestäni mitenkään hyvät, itse asiassa Tapparalla paremmat. Makusasia, joo.
Sen sijaan Tappara Shop on sitten toinen juttu, sinne tarvitaan paitsi sisältöä myös päivitystä sivuille.

1 tykkäys

Väliaikatietona voin kertoa, että Tappara.co:sta saa näköjään aika korkeaa vastausprosenttia. Linkki on avattu 52 kertaa ja peräti 40 on vastannut kyselyyn.

8 tykkäystä

Lyhykäisyydessään VAIN LOGOLLA ON VÄLIÄ. Ja se on liigan hienoin.
Varmaan voisi olla myös laadukkaampi mallisto rinnalla.
Kyllä nykyään raha näyttelee isoa roolia myös vaatehankinnoissa. Kaikki ei vaan satsaa kerralla tällaisiin isoja summia, varsinkin kun lasten vaatteet on aikas nopeasti jäänyt pieneksi. Totta sekin, että laadukas kestää, ja samassa ajassa menee ainakin 2 fruit of the loomia.

Mutta tämä puoli ylipäätään on Tapparassa se juttu, jota pitäis kehittää ja paljon.

Nykyään kun katsoo uutisia kriisialueilta, on poikkeus jos kuvissa ei vilahda Barcelonan pelipaita. Juu, todella huono vertaus, mutta näissä tuotteissa pyörii sellaiset rahat, joita ei kenenkään kannata missata puolivillaisella puuhastelulla.

Ei Tapparaa tarvi nyt ihan Gambiaan viedä, mutta ois se mukavaa kun edes Hakametsässä kävijät löytäisivät mallistosta jotain, millä katsomot olisivat siniset ja oranssit. Edes se seisomakatsomo :slight_smile:

Itse odotan fanipaitoihin uudistusta, siihen asti mennään itselle mieluisalla Retro collegella.

Juurikin tämä!
Itseä on huvittanut kun uppo-outo ihminen tulee vastaan esim. joku Tapparan fanituote päällään, niin heti hän on mun silmissä huomattavasti normaalia fiksumpi ihminen.[quote=“Pukka, post:632, topic:2000”]
mutta näissä tuotteissa pyörii sellaiset rahat, joita ei kenenkään kannata missata puolivillaisella puuhastelulla.
[/quote]

Jos viittaat esim Barcelonaan tai johonkin muuhun vastaavaan jalkapalloseuraan, niin Liigajoukkueiden fanituotemyynti on ei ole edes samalla seinällä.[quote=“Pukka, post:632, topic:2000”]
Itse odotan fanipaitoihin uudistusta, siihen asti mennään itselle mieluisalla Retro collegella.
[/quote]

Retrocollege on hieno.
Vastaavan hupparinkin olisin ostanut mutta kun ei oo sopivaa…
Laitoin kysymyksen tästä TapparaShoppiin ja vastaus oli että ei ole eikä tälle kaudelle tule.

En suoraan viitannut noihin isoihin futisnimiin, mutta pointin ymmärsit.
Satsata kannattaa. Sponsoreita on rajallisesti, mutta " logottomia" faneja sitäkin enemmän.

Nyt kaikille aitoa fanipaitaa halajaville vinkki. Juuri nyt on Dixonin paita myynnissä hallin fanishopissa (150e).

(Myyty… Tilalla Honkasen paita)

4 tykkäystä

Oli jo edellisessä pelissä.
Ihmettelen että miksi paitaan ei saa aitoustodistusta mukaan.

Ei taida olla GW… Kumma juttu kun kysyin tossa syksyllä että onko muitakin kun Tanus ja Levtchi niin mulle vastattiin että ei ole, nyt kummasti ollut Dixon ja Karhunenkin…

En ole itse paitaa nähnyt mutta mainoksia siinä on kuuleman mukaan vähän.
Mistähän paidasta siis on kyse?

Olisko jossain määrin ns. virhepainos?

Jos olisi ollut gameworn aitoustodistuksella niin ei olisi enää myynnissä…ainakaan Tappara Shopissa.:wink:

Kyllä se varmaan ihan ‘aito’ paita on, mutta sillä ei vaan ole pelattu ja siitä taisi Liiga-patch puuttua. Noita tollasia on ollut aiemminkin eli onko se vaan käyttämättä jäänyt paita eli sellanen aihio, joka olisi tarpeen mukaan otettu käyttöön ja tällöin se olisi ‘viimeistelty’ tarpeellisilla mainoksilla ja patcheillä?

3 tykkäystä

Juurikin näin.

Onkohan näitä oransseja pelipaitoja myynnissä? Onko tietoo? Jotenkin omaan silmään aika hieno.

Huutokauppaan menevät.

1 tykkäys

Paidat huutokaupataan ottelun jälkeen.

1 tykkäys

Missäköhän huutokauppa?

Muistelisin, että aiemmat paitahuutokaupat on järjestetty huuto.netin kautta.

Jos veikata pitäs, niin huuto.net. Siellä on ainakin aikaisemmin ollut.
Onkohan tälläsellä tavanmiehellä varaa vai meneekö kaikki firmoille…? No köyhälle kaikki on kallista.