Tappara Shop ja fanituotteet

Juuri tuli postista kaulaliina ja tuubiliina. On päällä kun liikutaan, täällä Suomen lounaiskolkassa…

4 tykkäystä

http://www.tapparashop.fi/index.php?route=product/product&product_id=657

No nyt! :smiley: Siitä keväthattua poffeihin :wink:

7 tykkäystä

Voi veljet, mikähän on ensi kevään hassuhattu :open_mouth:

2 tykkäystä

Saiskohan tuosta väänneltyä cowboyhatun… :smile:

6 tykkäystä

Tyylikästä! Toiset tekee nihkeitä t-paitoja kahden markan mietelauseilla, kun taas meidän Mikki pitää tyylistä kiinni ja tarjoaa stetsoneja kansalle. Tuolla varmaan pääsee halliin sisään tietyltä ovelta ilman turvatarkastusta?

5 tykkäystä

No mutta kesälomalaisethan käyttää tollasia. Mukaan vielä Tappara rantatuoli.

1 tykkäys

Onkohan tuo sininen nauha otettu avainnauhasta? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 tykkäystä

Kierrätys kunniaan! :wink:

3 tykkäystä

Joo ilman muuta! On se :mikki: aika velho!

1 tykkäys

Ei hyvää päivää taas näitä tuotteita…

2 tykkäystä

Olen sanaton🤦🏻‍♂️

Kerpele jos joku istuu hallissa mun edessä toi stetsoni päässä niin lähtö tulee, joko lätsälle tai sen kantajalle. :triumph:

5 tykkäystä

Ns. aitoa fanipaitaa ei saada aikaiseksi, mutta näitä sketsejä kyllä tulee. Huoh.

18 tykkäystä

Mulla olisi vanhoja C3 katsomon tuoleja.

5 tykkäystä

Siis tuohan on aurinkohattu puutarhahommiin ennemmin kuin stetson.

3 tykkäystä

Joskus 90-luvun puolivälissä kirjotin yhteen, että Pasin penkki since (vuosilukua en nyt muista). Ei taida niissä missään lukea…? :sweat_smile:

Äkkiseltään veikkaan, että menekki jää stetsonien osalta varsin maltilliseksi…

2 tykkäystä

On tämä fanituotemyynti melkoinen farssi, amatöörien puuhastelua pahimmillaan.
Pistää kyllä silmään myös sportshopin kotisivujen huono laatu, vie viimeiset ostohalut.
Lehtoko ne kuvat ottaa siellä itse kännykkäkameralla? Todella sekavaa kun kuvien taustat vaihtelee koko ajan. Miksi ne tuotteet pitää kuvata sen baarituolin päällä? Vaatteet voisi kuvata mieluummin pelaajien päällä ja ammattikuvaaja kameran taakse.
Ai niin, olihan juttua jossain että Tapparan fanituotemyynti oli rahassa mitattuna liigan suurin viime vuonna. Mietin vaan että mitä se voisikaan olla jos tuotteiden laatu olisi edes liigan keskitasoa?

6 tykkäystä

Tää menee jo niin huonoks, että alkaa olla hieno… On siinä taas vierasmatseissa ihmeteltävää ku ovesta paukkaa sisään 100 oranssia stetsonia

3 tykkäystä

Kaiken kruunaa tuo kuvaus tuotesivulla: “Tappara hattu. Stetson malli, tappara tekstillä sekä logolla nauhassa.”

Voi luoja, ilmeisesti Semio-yhteistyö ei ulotu fanikaupan toimintaan. Syytä olisi.