Tappara Shop ja fanituotteet

Tuon allekirjoitan! Ehkä pitää siis käydä hattu ostamassa tiistain matsissa :slight_smile:

1 tykkäys

Katselin eilen telkusta tennistä Indian Wellistä. Olikonhan ne vapaaehtoisten/kuvaajien päällä täydellinen pikee-paita. Nyt selvitystä ja samanlaista fanishoppiin.

Kuvat paidoista : Volunteers - BNP Paribas Open

2 tykkäystä

En siis mistään mitään tiedä, mutta itse olen luottavainen sikäli Tapparan toimintaan, että jos täällä ollaan huolissaan Tapparan asenteesta niin voin kertoa, että tuolla miehityksellä meillä on oman kokemukseni mukaan Suomen paras toimisto.

Itse olen joutunut useinkin olemaan yhteydessä eri liigaseuroihin viime aikoina ja itse arvostan sitä, että organisaatiot vastaavat heille osoitettuihin viesteihin. Tappara oli ainoa liigaseura, joka vastasi kirjeenvaihtooni, kukaan muu ei vaivautunut edes vastaamaan.

1 tykkäys

Mä voin kyllä suositella avosylin tätä hupparia. Se on erittäin mukava päällä ja talvella mukavan lämmin. Kesällä se käy varmasti samaan aikaan paitana, että takkina. Ekassa pesussa tosin vähän kutistui mutta se on kai normaalia vähän kaikille vaatteille? Muuta pahaa sanottavaa ei ole.

Näyttäisi olevan Puolassa tehty ja tekijänä ilmeisesti Ultras Style.

Ehdottomasti mun lempihuppari!

1 tykkäys

Pystyykö näitä SO:n huppareita tilaan mistään? Missä nää on myynnissä?
On meinaan niin komee, että tollasen vois itsellekin ostaa.

Näitä ei valitettavasti enää pysty tilaamaan. Viimeinen tilaus- ja maksupäivä oli 15.11.2016.

Takalasitarroja tullut. Tappara Tampere on Instagram: "Takalasitarroja tuli! Merkkaa autosi kevään tunnuksella! Saatavissa Tapparan toimistolta Kissanmaankadulta. #tappara #liiga"

2 tykkäystä

Plöh… luulin, että mentiin jo sillä Meidän Koti -tarralla tyylikkäämpään suuntaan tarrojen yleisilmeessä, mutta ei sitten :confused:

2 tykkäystä

Mä taas tykkään tosta uudesta enemmän… näin me ollaan erilaisia :wink:

3 tykkäystä

:fearful: Kuka sä oot ja kuka on vieny mun siskon? :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 tykkäystä

Huppareista on tullut paljon kyselyitä. Tässä vaiheessa kautta emme niitä enää tilaa, koska toimitusaika on kohtalaisen pitkä. Kauden jälkeen/kesällä sit laitetaan uudet tilauskyselyt jäsenille.

7 tykkäystä

Onko mahdollista tilata jos ei kuulu SO? Siitäkin kyseltiin jo täällä

Jos ei ole, niin eihän tuo juuri mitään maksa liittyä ja saa huivinkin :smiley: :thumbsup:

2 tykkäystä

9 posts were merged into an existing topic: Faniryhmät ja kannustaminen kotiotteluissa

Siirtelin kasan viestejä tuonne Krobben viestistä alkaen:

2 tykkäystä

Kyllä niissä jotain nimmareita on,tutkin kun käyn mökillä.

1 tykkäys

Tuo s####n kesälakki!! Anna kiekkojumala heille anteeksi kun he eivät ymmärrä mitä he tekevät.

Kunnon tavaraa kiitos.

Tappara Shopin sivut näköjään uudistuivat ja siirtyivät uuteen osoitteeseen:
http://www.tappara.fi/liiga/tappara-shop/

Tämmöinen retrohuppari löytyi myös valikoimasta… en tiedä onko uus vai ei
http://www.tappara.fi/liiga/tuote/retrohuppari/

Tässäkin heti eräs yksinkertainen juttu, nimittäin esillepano. Kannattaa ehkä yrittää ottaa tuotekuvaksi sellainen otos, jossa tuote ei näytä kulahtaneelta, rypistyneeltä ja kaikin puolin “käytetyltä”. Toki, ehkä tuo on sitten sitä realistista markkinointia.

3 tykkäystä

Mull on tää uusi ja pakko myöntää, että on todella laadukas. Siis oikeasti laadukasta materiaalia. Tästä vois maksaa vielä enemmänkin. Tykkään.

Tosin yksi rouva leimas mut kauppajonossa liivijengiläiseksi ton takana olevan logon takia. :joy:

2 tykkäystä