Tappara Shop ja fanituotteet

Paras ja ainoa.

3 tykkäystä

KalPa oli varmaa jotain teettänyt valmiiksi. Nyt ei vain nähdä miltä ne olisivat näyttäneet. Ja hyvä niin. Kyllä minä mielummin nämä Tapparan mestaruustuotteet otan.

Nähdään, se on vaan tutkivan journalismin paikka. Jossain afrikkalaisessa kylässä Tappara on triplamestari 13-15.

9 tykkäystä

Ei näitä tutkivia journalisteja yleensä ole riittänyt tätä asiaa vuosittain selvittämään. Joten uskallan epäillä, että näitä KalPan tuotteita emme näe. :grin:

1 tykkäys

Oli hieno tunne kun tuli tänään puhelu: “No tässä Lehdon Mika morjesta! Olit tilannut mestaruus paidan niin mitä kokoo sais olla kun se jäi tilauksesta puuttuun.” Jotain muutakin se siinä puhu mutta meni ohi kun mietin koko ajan et ei helvetti se on Mika Lehto kun soitti. :grin:

25 tykkäystä

Määki meen tilaan mestaruustuotteita ilman kokoo! Nyt. Heti.

9 tykkäystä

Ajatuksena vain, että jos mää olisin tuolla toimistolla, niin yrittäisin tänä vuonna vääntään mestaruusviiriä symboliksi ja tykittään sitä joka paikkaan. Viiriä voisi myös tyylitellä (kts. kuva alla, keskimmäinen) ja sen ympärille voisi rakentaa melkein mitä vain. Mutta simppelisti. Ja toivotun suomen kielenkin saisi mukaan melko helposti. Melkein ottaisin 2016-mestaruudenkin mukaan niin, että 2016 ja 2017 viirit olisi vaikka parina.

9 tykkäystä

Tuo imukuppiviiri on molempina vuosina ollut myynnissä. Minä olisin jättänyt sen viime vuoden viirin vielä myyntiin. Ja semmoinenkin voisi jopa olla, että kaikki 17 voisi ostaa pakettina. Ei ole järkeä että kaikkia viirejä myytäisiin yksittäin, kun kysyntää ei oikein voida arvioida, mutta kaikki pakettina ja kaksi uusinta lisäksi irtotavarana. Ja kyse siis ehkä jostain muustakin, kuin vain noista imukuppiviireistä. En vain tiedä mitä kaikkea se olisi. Ehkä Tappara voisi ostaa vaikka niitä lyhtypylväsmainoksia niin, että niissä olisi jokainen mestaruusviiri. Tai ainakin kaksi uusinta.

3 tykkäystä

Tuollainen 17-päkki olisi hyvä, kun kaikenlaiset isommatkin päkit on nyt muutenkin in.

Tuo mestaruusviiri menisi mielestäni siis myös vaatteisiin, kuten t-paidan rinnukseen pienempänä ja vaikka hupparin rintaan isompana. Siihen ympärille voisi heittää jotain pientä graafista elementtiä tahi tekstiä.

6 tykkäystä

Ehkä vaikkapa joku “tuplamestaruus” -huppari. Rintamuksessa jotain, ehkä logo + tekstiä. Sitten toisessa olkapäässä 16-viiri ja toisessa uusin.

Jussi Tapola -huppari/t-paita. Rinnassa Jussin siluetti tai mustavalkoinen kasvokuva. Sen alla molemmat Jussin voittamat viirit rinnakkain.

1 tykkäys

17-päkki, jossa tölkeissä eri vuosien mestaruusviirit.

6 tykkäystä

2017 olutpäkki. Nokian panimo varmaan tekee. Hinnaksi 2000€.

1 tykkäys

Semmosta ihmettelin Tampereella tuossa HIFKisarjan aikana, että ei ole kenelläkään minkäänlaista Tappara-aiheista vaatepartta kaupungilla. Yksi päivistä oli vielä kotipelipäivä ja yhden tapparalaisen näin, mutta selvästi jo pelivarustuksessa. Keskustassa sentään käppäilin. Sitä vaan kyselen, että eikö niitä pipoja ja takkeja ollenkaan käytetä arjessa? Itellä täällä Lappeenrannassa aina on jotain päällä. Ja täällä tosi usein näkee Saipa-vermeitä ihan arkikäytössä. Noh, toi oli vaan yksi kolmen päivän viikonloppuotos, mutta silti. Nimim. Mitä v*ttua? :smile:

2 tykkäystä

Kyllä mä ainakin niitä arkivaatteina käytän! :smile: Tosin en Tampereella asu, joten… :grin:

1 tykkäys

Saman olen itse pannut merkille Tampereella käydessä. Itse tulee kanssa pidettyä Tappara aiheista takkia, pipoa, lippistä, tms hyvinkin usein päällä Oulussa liikkuessa.

2 tykkäystä

Tampereella voi siis hyvin erottautua joukosta panemalla vaan pipan päähänsä. :joy:

1 tykkäys

Yleensä aina jotain Tapparaa päällä. Oulussa käydessä vielä enemmän.

4 tykkäystä

En muista minään keväänä näin paljoa meidän faneja nähneeni kaduilla. Kokoajan kävelee vastaan porukka meidän huivissa, lippiksessä, hupparissa jne. Tunnustetaan sitä väriä!

16 tykkäystä

Kyllä sitä ittekki tulee talvella käytettyä ‘firman’ pipoa, jos jonkinlaista. T-paitoja vapaa-ajalla muiden paitojen alla, koska ne on muuten vähän kankeita. Ja tästä päästään taas siihen, että olis mukavaa tunnustaa väriä välillä vähän hillitymmin ja tyylikkäämmin, mutta en lähde siihen. Taas.

Mutta sevverran totean tohon fanikamojen kantamiseen, että jokusen Tukholman derbyn (jalkapallon puolella tosin) nähneenä voin todeta, että eipä siellä Tukholmankaan katukuvassa ihan liikaa fanikamaa porukalla ole pelipäivien ulkopuolella, vaikka eri tuotteita on ihan joka lähtöön. Mutta pelipäivinä sitten onkin niitä ‘joulukuusia’ liikkeellä ihan hulluna. Kaikilla on jotain vauvasta vaariin, sukupuolesta riippumatta.

1 tykkäys