Sama homma, joskus tulee miehellä vastaan tilanteita, jolloin lompakon pitää lunastaa suun sanomiset. Nyt kävi niin.
Tarvii noukkia tuo kauluspaita. Näyttää hyvältä mun päällä kesällä Turussa. Mut niinhän kaikki Tapparalaiset Turussa. ![]()
Parasta palautetta tuosta premium linjasta on juuri tämä… Lisää näitä.
Meinas mennä ihan ohi tämä, kun foorumi ollut vähemmällä. Mutta täytyypä palkkapäivänä muistaa tilata naisten pikeepaita, niin voi golfkentällä edustaa ![]()
Komee kestokassi,tällä on hyvää kantaa mustaa ja rievää lähikaupasta kotiin.
Nyt huomasin vasta, kauluspaita ja kestokassi tekee kaupat mun kanssa kun paikoille kerkeen, nyt on hyvää tavaraa!
Näyttää hyvinkin asialliselta.
Joko laatu olisi vihdoinkin saapunut (pysyvästi) luoksemme fanituotteiden suhteen? Pari uusinta tuotetta näyttävät hyvinkin lupaavilta.
Joo… asiallista kyllä. Mut olis kai ton paidan voinu edes kuvausta varten silittää
Tappara ja Ideparkin Tommy Hilfiger yhteistyötä tekemään.
Aikas tyylikäs vyö…
Premiumia on vaadittu ja nyt sitä sitten on saatavilla.
Toivottavasti kauppa käy.![]()
Vielä kun kuvasta näkisi minkälainen itse vyö on. Soljet on tyylikkäitä.
Täähä tulee kalliiks ku alkavat puskeen mitä on pyydetty ![]()
Kannattaa se vyö ostaa ettei ostohousut tipu jalasta.
Voi ostaa sitten jotain muutakin kun housut pysyy jalassa.
Joo kyllä noista premium tuotteista jotain mukaan jää kun käyn kausarin maksaan tässä kun ehdin mutta jotenkin ihmetyttää ettei siitä vyöstä ole kuvaa että onko esim musta vai ruskea vai mikä?
Onko muunkin värisiä vöitä kuin mustia?![]()
Paitsi mun vyössä tosin on ralliruutukuvio.![]()
Jos pitäisi arvata niin arvaisin mustaa nahkavyötä.
Vahvistakoon hän kuka ekana tuon hankkii.
Tommy Hilfigerin omilla sivuilla on myös vastaavan näköinen setti myynnissä, mutta karvalakkiversiona ilman hienoa kirveslogoa.
https://ie.tommy.com/two-buckle-belt-gift-box-am0am02224
Setissä tulee musta vyö ja kaksi erilaista solkea.
Mikki käynyt kuin Mr. Tokmanni konsanaan kyykyttään tehdaspamppua kirvesrintarekan kanssa. Saanut vyön hinnan halvemmaksi kuin mitä se maksaa ilman Tappara-kaiverruksia. Tom of America ollut varmaan viiksivahahöyryissä tilausta sopiessa.
Tommosiin sit panostetaan?
Kyllä mulle laadukkaat fanituotteet on pelipaitoja, lippiksiä, pipoja ym.
100 euron vyöt ja kauluspaidat ei kuulu mun fanittamiseen.
Sittenhän niitä ei ole pakko ostaa?
Sen verran paljon täälläkin on huudeltu laadukkaampien fanituotteiden perään, että ehdottomasti peukun arvoinen veto.
Jos nuo käyvät kaupaksi, niin eiköhän sitä laatua sitten laajenneta muihinkin tuotteisiin.
Tämä. Vyö on hieno, ja vaikkei muut tuotteet oikein itselleni sovi, ei ole nyt oikein varaa valittaa. Kaikki kehitys laadukkaampaan suuntaan on plussaa. Myös yhteistyö laadukkaan merkin kanssa loistava asia.
Edelleen silti kaipaan laadukkaita perustuotteita (t-paidat, lippikset, hupparit) joita tällaiset tavalliset tallaajat käyttävät. Ehkä nekin jossain kohtaa sieltä esiin tupsahtavat. Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa.