Tappara Shop ja fanituotteet

Varmaan ihan laadukkaista tuotteita. Itse en kyllä välttämättä laittaisi mitään kauluspaitaa Tapparan logolla mihinkään juhliin tai baariin. Mestaruusjuhliin toki tai johonkin muuhun Tapparan juhlalliseen tapahtumaan voisin laittaa.

Että enemmän arjessa käytän Tapparan vaatetta jos käytän.

1 tykkäys

Hienoja, tyylikkäitä vaatekappaleita, joilla voi myös tunnustaa väriä. Tykkään kyllä, mutta ehkä vähän tyyriitä mun lompakolle juuri nyt.

Eiköhän noita kaupaksi mene. Hyvä veto! Toivottavasti saataisiin myös esim. arkisempia tuotteita samaan hillittyyn tyyliin. Lippiksiä jo on, t-paidat pääosin aika räikeitä jne. Ja sitten laadukkaat pelipaidat… Oikeaan suuntaan kyllä mennään näillä. :+1:

8 tykkäystä

Mainostavat Tapparan sivuilla:Odotettu tuote taas saatavilla. Kai tätä sitten on odotettu :grin:

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/pussilakanasetti/

1 tykkäys

Niksikikkana, että noista saa myös ikkunaverhot.

2 tykkäystä

En tiedä mihin kommentoida, mutta nyt annan posia!
Tappara x Tommy Hilfiger teki mahtavan Premium-collectionin! Valkonen pikee ja vaaleansininen kauluspaita ovat molemmat todella komeita ja hyvän tuntuisia. Töissä pitää pukeutua business-tyyliin, ja näitä on erittäin kiva pitää siellä :wink:

5 tykkäystä

Parempi kommentoida tänne, koska on olemassa oleva tuote.

1 tykkäys

Kyllä minä olen ainakin tyytyväinen kun asiakkaiden luona joudun (pääsen) ramppaamaan harva se päivä.

Kyllä se on mukava vetästä kauluspaita, vyö ja laukku yhdistelmällä vähän edustamaan. :wink:

2 tykkäystä

Sehän hienoa, minä puhuinkin itsestäni en sinusta.

Itsellä nuo TH kaulus-, pikeepaita ja vyö kuuluvat ihan perus arkipukeutumiseen. Mahtava homma tosiaan, että nämä saatiin lanseerattua.

Olisko tulevaisuudessa eri värivaihtoehtoja vielä tarjolla?

6 tykkäystä

Mahtaako olla olemassa auton sivulaseihin kiinnitettäviä Tappara -aurinkosuojia? Fanshopista ei osunut silmään.

Jos ei valmiina saatavilla, niin onko joku teettänyt jossain?

Kauan sitten olen sellaisia pari kappaletta hankkinut fanishopista mutta en ole enää saanut rouvalta lupaa niitä käyttää kun mukulatkin on jo isoja joten joutaa vaikka eteenpäinkin jos haluat.

1 tykkäys

Mielelläni lunastan nämä pois :grinning: Jatketaan yv:llä :+1:

6 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparalaisuus sekä perhe ja muut sosiaaliset suhteet

Nuo suojat tulee semmoseen menopeliin että oksat ja kaikki kannotkin pois :smiley:

Kiitoksia @Paragon aurinkosuojista, tulevat kovaan käyttöön :+1:

@Messi tarkoittamaan menopeliin ei taida pojalla olla vielä hetkeen asiaa. Autossa ei ole turvavöitä tai saati sitten isofixiä; jolla turvakaukalo saataisiin kiinni :sweat_smile:

2 tykkäystä

No proplem :facepunch: pitäähän tulevaisuuden Tapparalaisten hyvinvointi taata.

3 tykkäystä

Olen taas eri mieltä.
Todella helppo käyttää.
Oikea aika kiekkoon ja kiekko tuulilasin reunassa oleva muoviklipsin alle.
Toimii.

2 tykkäystä

Meinaat, että “kellotaulua” on helppo pyörittää? Ainakin omassa kiekossa rulla on niin tiukassa, että hyvä jos saa liikkumaan. Kellotaulua ei myöskään pysty pyörittämään ylhäältä, vaan ainoa kohta pyörittää on siitä pienen reiän kohdalta.

1 tykkäys

Näin on. Tappara parkkikiekko on huonoin kiekko, mikä on ollut käytössä. Tuntiviisari on aivan liian jäykkä, että tuota viitsisi käyttää. Halvalla taas tehty paskaa laatua jossain ambomaassa.

1 tykkäys

Mulla meinaa pyöriä liiankin helposti.
Sehän on keskimäärin hyvä jos lasketaan keskiarvoa.:grin:

Erittäin todennäköisesti pitää paikkansa?

2 tykkäystä