Tappara Shop ja fanituotteet

Tappara-shopista minäkin paitani ostin tänään ja ilman alennusta.

Tästä kiitos!
Sininen vyö sopii mun oranssiin matkalaukkuun kuin nenä pyllyyn!:laughing:
Ihan täydellistä!

3 tykkäystä

Myytiinkös ne oranssit vuosilukupaidat jo loppuun, kun ei enää näy kaupassa?

Pitihän sitä käydä myös poimimassa puodista kiireisimmät tosiostokset. 10 tuntia eli aamuun saakka näkyy olevan kampanja-alea jäljellä.

Itellä lähti oranssi Penan paita tilauksee tällai loppuillasta :sunglasses:

5 tykkäystä

Hyvät alennukset nyt tosiaan Tappara-shopin puolella. Enää puuttuu hienot tuotteet. Olisin valmis ostamaan pari T-paitaa ja vaikka lippiksen, mutta taso on mitä on. Tästä olen avautunut muutaman kerran, mutta pakko taas nostaa kissa pöydälle. Aivan täyttä sekundaa 95% tavarasta. Kiitos hei.

9 tykkäystä

Tyylikkäämpää kampetta & yleislinjaa saisi kyllä olla edelleen ja enemmän, totta.

Olisiko vihdoin seuraava uudistettava toiminta-alue, kun mediapuoltakin on jo saatu hyvin päiviteltyä viime aikoina? Osin samoihinkin ulottuvuuksiin laajoine vaikutuksineen kaiketi liittyisi…

Toiveita on näemmä kuultu ja niihin tullaan vastaamaan. Lehto lupaili, että ainakin noita t-paitoja nimellä/numerolla tulossa!

22 tykkäystä

https://www.tappara.fi/liiga/tuote/tappara-hokimitta/

Siitä raksamiehille, miksei jopa ihan kotikäyttöön :wink:

4 tykkäystä

Ihan kiva tuote ja vitsillä vois jopa appiukolle ostaa joululahjaksi, mutta jestas sentään mikä tuo hinta oikein on? 29€… Ei ole edes hyvä vitsi enää.

5 tykkäystä

Tätä en osta…kiinan krääsää? Voi olla jonkun mielestä ok, mutta mun mielestä mennään väärään suuntaan.

Joo o tämä ei ole enää edes se markan tuote…
herranjestas mitä krääsää.

29€:lla saa muuten ihan kelpo ammattilaisen mitan jo.

1 tykkäys

Siinähän sanotaan, että

Kotimainen tuote joka myös valmistettu Suomessa.

Sillä selittynee hintakin. Kiinalaiset tekisivät tuon silleen, että voisi myydä kympillä.

5 tykkäystä

Kuvauksen mukaan kyseessä on “Kotimainen tuote joka myös valmistettu Suomessa.”

Mikäli tämä pitää paikkansa, niin ymmärrän aivan täysin tuotteen hinnan.

2 tykkäystä

Täytyy myöntää, että katsoin vain kuvan vedin liian nopean johtopäätöksen valmistusmaasta. Oma virhe. Silti, en osta.

3 tykkäystä

Ihan hieno koriste-esine ja kotikäyttöön varmasti passeli :+1: Tuo 3 metrin pituus vaan persiistä. Jos työkäyttöön mitan haluaa, niin rautakauppaan ja Tapparatarra kylkeen :wink:

1 tykkäys

Ihan samaa olin sanomassa. Kotinikkarillekin tuo 3m on aivan liian lyhyt. Baumaxeista ja Bygghauseista noita 5m mittoja saa vitosella ja ovat ihan hyvälaatuisiakin.

@OneTimer pamautti matkalaukustansa kuvan toiseen ketjuun niin sen innoittamana minä laitan omastani tänne.
Kiitos vielä kerran @bastardo , onhan tää hieno, hei…:tappara::tappara::tappara:

19 tykkäystä

Onko muuten muille käynyt niin, että kun erätauolla ammutaan tykillä paitoja katsomoon, niin satut nappaamaan sen?

Itsellä kävi viikonloppuna munkki, Tappara t-paita kirveslogolla ja vuosiluvulla tuli. Paita on vain huonoksi onneksi xl-kokoinen.

3 tykkäystä

Normi suomimiehen kokonen :joy:

2 tykkäystä

Tämä kesänä Prahasta tuli ostettua vastaava matkalaukku, ettei vaan tulis tilanne, että menis sekaisin…

1 tykkäys