Tappara-shopista minäkin paitani ostin tänään ja ilman alennusta.
Tästä kiitos!
Sininen vyö sopii mun oranssiin matkalaukkuun kuin nenä pyllyyn!![]()
Ihan täydellistä!
Myytiinkös ne oranssit vuosilukupaidat jo loppuun, kun ei enää näy kaupassa?
Pitihän sitä käydä myös poimimassa puodista kiireisimmät tosiostokset. 10 tuntia eli aamuun saakka näkyy olevan kampanja-alea jäljellä.
Itellä lähti oranssi Penan paita tilauksee tällai loppuillasta ![]()
Hyvät alennukset nyt tosiaan Tappara-shopin puolella. Enää puuttuu hienot tuotteet. Olisin valmis ostamaan pari T-paitaa ja vaikka lippiksen, mutta taso on mitä on. Tästä olen avautunut muutaman kerran, mutta pakko taas nostaa kissa pöydälle. Aivan täyttä sekundaa 95% tavarasta. Kiitos hei.
Tyylikkäämpää kampetta & yleislinjaa saisi kyllä olla edelleen ja enemmän, totta.
Olisiko vihdoin seuraava uudistettava toiminta-alue, kun mediapuoltakin on jo saatu hyvin päiviteltyä viime aikoina? Osin samoihinkin ulottuvuuksiin laajoine vaikutuksineen kaiketi liittyisi…
Toiveita on näemmä kuultu ja niihin tullaan vastaamaan. Lehto lupaili, että ainakin noita t-paitoja nimellä/numerolla tulossa!
https://www.tappara.fi/liiga/tuote/tappara-hokimitta/
Siitä raksamiehille, miksei jopa ihan kotikäyttöön ![]()
Ihan kiva tuote ja vitsillä vois jopa appiukolle ostaa joululahjaksi, mutta jestas sentään mikä tuo hinta oikein on? 29€… Ei ole edes hyvä vitsi enää.
Tätä en osta…kiinan krääsää? Voi olla jonkun mielestä ok, mutta mun mielestä mennään väärään suuntaan.
Joo o tämä ei ole enää edes se markan tuote…
herranjestas mitä krääsää.
29€:lla saa muuten ihan kelpo ammattilaisen mitan jo.
Siinähän sanotaan, että
Kotimainen tuote joka myös valmistettu Suomessa.
Sillä selittynee hintakin. Kiinalaiset tekisivät tuon silleen, että voisi myydä kympillä.
Kuvauksen mukaan kyseessä on “Kotimainen tuote joka myös valmistettu Suomessa.”
Mikäli tämä pitää paikkansa, niin ymmärrän aivan täysin tuotteen hinnan.
Täytyy myöntää, että katsoin vain kuvan vedin liian nopean johtopäätöksen valmistusmaasta. Oma virhe. Silti, en osta.
Ihan hieno koriste-esine ja kotikäyttöön varmasti passeli
Tuo 3 metrin pituus vaan persiistä. Jos työkäyttöön mitan haluaa, niin rautakauppaan ja Tapparatarra kylkeen ![]()
Ihan samaa olin sanomassa. Kotinikkarillekin tuo 3m on aivan liian lyhyt. Baumaxeista ja Bygghauseista noita 5m mittoja saa vitosella ja ovat ihan hyvälaatuisiakin.
@OneTimer pamautti matkalaukustansa kuvan toiseen ketjuun niin sen innoittamana minä laitan omastani tänne.
Kiitos vielä kerran @bastardo , onhan tää hieno, hei…![]()
![]()
![]()
Onko muuten muille käynyt niin, että kun erätauolla ammutaan tykillä paitoja katsomoon, niin satut nappaamaan sen?
Itsellä kävi viikonloppuna munkki, Tappara t-paita kirveslogolla ja vuosiluvulla tuli. Paita on vain huonoksi onneksi xl-kokoinen.
Normi suomimiehen kokonen ![]()
Tämä kesänä Prahasta tuli ostettua vastaava matkalaukku, ettei vaan tulis tilanne, että menis sekaisin…