Tappara Shop ja fanituotteet

Viinit tilattu oman kylän viinapuotiin👍
Hyllyyn menee. Tuskin tulee lotkittua. Kai…:blush:

3 tykkäystä

Kauden avaus ja samoin numeroin Ilvekseltä kuokkaan niin äkkiä narahtaa auki.

4 tykkäystä

Nyt kun Tappara on useamman vuoden ollut uskottava seura jäällä ja sen ulkopuolella, talous hyvällä mallilla ja sosiaalinen mediakin alkanut kehittymään, toivoisi kyllä seuraavaksi isompaa uudistusta fanituotteisiin ja niiden laatuun.

Pientä parannusta ehkä havaittavissa, mutta melkoinen ero esim naapuriin.
Tuntuu, että vuodesta toiseen nuo t-paidat, päähineet, lasten vaatteet ja hupparit pysyy miltei samanlaisina. Halvalla tehtyjä ja sen näköisiäkin.

17 tykkäystä

2 posts were merged into an existing topic: Oletko maistanut elämää suurempaa olutta?

Jos/kun tulee juotua, niin punkkupulloon punasta viinimarjamehua ja valkkaripulloon vaikka lidlin makujuomaa, niin näyttää hyllyssä hyvältä…

1 tykkäys

2 posts were merged into an existing topic: Minkä uuden Tappara-fanituotteen sinä haluaisit?

Rupesin selailee eri joukkueitten kauppoja ja silmää osu että aika monella joukkueella on myynnissä kiuas sekä Kånken reppu joukkueen logolla. Parhaana oli Pelicans millä oli Gorenjen turkoosi jääkaappi missä Pelsujen logo. Myös turvalompakkoja oli muutamalla. Piparimuotti oli ainaki parilla joukkueella ja useella oli erilaisia laseja (olut tuoppia, viinilasia jne). Naapurilla oli jopa leivänpaahdin, joka olis huikee. Ifk:lla oli taas puolestaan grilli ja kahvakuulia.

Mun mielestä ollaan oikeesti aika jäljes useetaki seuraa tuotteissa. Mikä on kyllä harmi meiän perinteillä ja menestyksellä. Käytävän toinen pääty on mun mielestä jopa selkeesti edellä meitä täs asias. :thinking:

9 tykkäystä

Joku kyseli rekkarikehysten perään jossain vaiheessa?
Nyt niitä taas saa ja meni heti omallekin ostoslistalle.

https://www.tappara.fi/liiga/tuote/tappara-rekkarinkehys/

1 tykkäys

Mikäs huppari Tuukalla on tässä Twitterissä olevassa pätkässä, joka linkitettiin Tapparan-someketjuun?

Siis harmaa huppari, jossa on pienehkö yksivärinen tai harmaasävyinen Tappara-logo keskellä rintaa?

4 tykkäystä

Tätä mietin kanssa. Tommosen ostaisin heti. Jos Tapparassa on kykyä tuottaa aikaan ton tasosia vaatteita niin miksei niitä myydä, vaan kaikki myynnissä olevat tuotteet on laadullisesti ja ulkonäöllisesti kuin suoraan vapputorilta. Tota harmaata hupparia kehtais pitää vuoden ympäri hallin ulkopuolellakin.
Toimisto herätys!

1 tykkäys

Nappasin tuosta Benin jatkosopimuksen julkistamisesta screenshotin, missähän lie mahtaa olla meille kannattajille jotain saman tyylistä tai hiukan huumorilla höystettyä fanikamaa tarjolla.
Tapparan fanikamoista vastaava on kyllä lähes yhtä kujalla ku tepsin julistevastaava.
Vuosia ollaan oltu suomen huipulla ja olis ollu mahdollisuus saada siitä huomattavasti enemmän irti fanikamojen muodossa, ikäväkseni voin sanoa että vielä tulee se päivä kun rämmitään ja tuotteen myynti ei ainakaan helpotu.

kuva

9 tykkäystä

Tappara tykkäsi twiitistä jossa pyydettiin laittaa tuota paitaa myyntiin :eyes:

3 tykkäystä

Herätys toimisto ja tuotteet tähän päivään !:+1:

2 tykkäystä

Hah! Tappara-matkalaukkuvyö! Tiedän mitä ostan kaverilleni joululahjaksi kun tuo manasi reissussa, ettei hänen Samsonite erotu muista samanlaisista ilman multa lainattua matkalaukkuvyötä. :smile:

4 tykkäystä

https://www.tappara.fi/liiga/tuote/matkalaukkuvyo/
Tätä tarkoitit?

Kiitos vaan vinkistä.
Nyt täytyy toivoa että noita on sunnnuntaina hallin shopissa.

2 tykkäystä

Tappara-Shopissa on tosifanin viikonloppu, jossa kaikki tuotteet ovat -15%.
Kampanja voimassa 6.9. klo. 16.00 - 9.9. klo. 9.00.

https://www.tappara.fi/liiga/tappara-shop/

Ei kai koske pelipaitoja?:roll_eyes:

Koskee myös pelipaitoja, kun menee Fanipaitoja katsomaan, niin siellä ALE merkit.

1 tykkäys

Minä puhuin aidoista pelipaidoista ja ainakaan niistä ei alennusta tullut.

Niinhän puhuitkin pelipaidoista - ajattelin vain mitä tuolla Tappara-Shopissa on tarjolla paitoja.

2 tykkäystä