Entä onkos noita vuosilukupaitoja ollut jo pitkään myynnissä? Ei hassumman oloinen idea; voi tarvittaessa tarkistaa eli tarkistuttaa suoraan päältä, montako niitä titteleitä olikaan ja milloin saavutettiin (ihan kuin jotain tällaisia olisi joskus toivottukin mm. täällä, vai muistanko väärin…?):
Tuollaisen voisi kyllä melkeinpä näin vuosikymmenen ym. aikakausien tilinpäätösten eli uusien pohjustelujen merkeissä laittaa tilaukseen. Värejä voisi aina olla muitakin, mutta onhan tuo toki kaunis.
Meikäläinen ainakin huuteli tuollaisen perään. Mulla oli malli johon selkään iso numero 17 ja ko numeroiden sisällä nuo mestaruusvuodet. Lehdolle tuollaista ehdotin 2017 syksyllä.
Kyllähän tuokin kelpaa, värejä voisi olla muitakin.
Eikö olekin suuri ilo asioida Lehdon Mikan kanssa.
Sen lisäksi että on huikea maalivahti niin lisäksi on mies paikallaan Tapparashopissa.
Asiakaspalvelu ollut aina 10+!
Kyllä. Aina jos jotain kysyttävää tai asiaa on shopilla, nii vastaukset on kyllä erittäin kohteliaita. Timanttinen kaveri oli maalilla ja on myös asiakaspalvelussa