Tilitilanteeni antaa myöten, joten nyt hankitaan Tapparan oranssi fanipaita.
Ketäs laitetaan?
Vittasmäki 33
Kuusela 71
Bäckström 32
0voters
Koska olen suorittanut esivalinnan, annan yleisön päättää loput.
Edit: mikäli trendi jatkuu samana niin tästä tulee kovin yksipuolinen valinta. Taidan laittaa Kuuselan paidan tilaukseen ennen kuin tämä äänestys ehtii edes sulkeutua.
Suoritin esivalinnan täysin omista lähtökohdistani. Minä sytyn Bäckströmille ihan valtavasti - se, onko seuralegenda vai ei - ei sillä ole valinnalleni mitään väliä. Ei Vittasmäkikään seuralegenda ole, mutta tyylikäs Pekka Saravon roolin jatkaja Tapparassa.
Joo, meneehän tämä taas kerran tunteisiin. Hyvä tarra.
Menen kuitenkin ”live is life” -tarralla kevääseen (löytyy kaapista) kun ne on jotenkin niin tunteisiin meneviä…tai eiku…miten se meni…
Kauanko näissä on ollut normaali toimitusaika? Odotin, että Tampereen seudulla kolme arkipäivää olisi tähän keskustaan sopiva aika toimitukselle, mutta ilmeisesti menee ensi viikkoon? Sääli, etten saa uutta paitaa ekaan poffipeliin.
Älä nillitä. Kuuselan paitojen ammoniakkikäsittely vie muutaman päivän. Myös C-kirjaimen villat tilataan Seinäjoelta, lankaa kehrätään Porissa, ja tuote viimeistellään Oulussa tai Espoossa. Vasta kaiken tämän jälkeen paita on valmis hyödynnettäväksi jääkiekkoilun pääkaupungissa. Eli malttia vaan.
Semmosta. Itse tilasin Penan paidan alkukaudesta ja muistaakseni meni parikolme arkipäivää että oli noudettavissa toimistolta.
Unohdit muuten mainita, että nouto VAIN Mouhijärven k-marketista, posti kun on ulkoistettu.
Ja ettei ihan offtopicikiksi mene niin hienoa on ollut huomata fanituotteiden tasonnosto!
Tappara korttisuojus!
Logo sekä heijastin toisella puolella.
Soveltuu esimerkiksi,
Tampereen matkakortti
Tapparan kausikortti
Tappara fun club jäsen kortti
ym.tarkoitukseen
[!]