Plaah! Miksi toi Tappara on tavutettu? Yhdelle riville vaan ja logo ylä tai alapuolelle.
Siellähän on kauppa täynnä noita yhdellä rivillä olevia
Ihan hyvä, että tuodaan muitakin vaihtoehtoja tarjolle. Ei mielestäni pahan näköinen.
Itse aloin ainakin heti päässäni hokemaan Tap-Paa-Ra, Tap-Paa-Ra, Tap-Paa-Ra!! Kädet vielä mukaan, niin siinä on jo hallifiilis korkeella ![]()
On siellä uutta yksirivistäkin.
https://shop.tappara.fi/pd/pukeutuminen/hupparitcolleget/711/tappara-college-viiva-sininen/
https://shop.tappara.fi/pd/pukeutuminen/hupparitcolleget/712/tappara-huppari-viiva-sininen/
Aina tulee näistä valitettua, joten kehutaampa välillä. Nämä tuotteet ovat jo askeleen parempan päin. Riittävän yksinkertaista👍
Heti rupesi tuosta miettimään jatkokehittelyä
. Jättäisi kilvestä vain ääriviivat isolla rintakehälle ja teksti sen sisällä. Väritykset ennallaan ![]()
Onko kukaan lähelläkään mun mittoja (173/80) oleva tilannut collegea/hupparia. Onko nuo reippaita, pieniä vai siltäväliltä olevia kokoja. Pallottelen L ja M välillä. ![]()
Sanoisin että ota M koko. Itse olen 180/78 ja M ainakin vanhemmasta mallista oli ok. Ehkä karvan on tässä kutistunut (vai makkara maistunut), mutta taasen L olis ollu teltta
Tietääkö joku tosta maskista, missä tehdään? 20€ on semmonen hinta, että mielellään ostais kotimaisen sillä rahalla.
Varmaksi en mene sanomaan, mutta koska maskit tulevat Jersey53:lta niin saattaisivat tsekkiläistä alkuperää (ainakin suurin osa heidän tuotteistaan valmistettaneen siellä). Voi tietysti että jotain tuotantoa on Suomessakin.
Mainitaan samalla, että Jersey53:n valikoimista löytyy myös korvan taakse laitettavaa maskiversiota narukiinnitteisen vastapainoksi:
Nyt kun toinen kolmesta tyttärestä muuttaa omilleen,niin kävin ostamassa tytölle sisustustavaraa Tappara shopista. Ensimmäinen ihminen toimistolla jonka näin oli Pomo Ojanen.
![]()
Lisätään sen verran, että tuo kuva on harhaanjohtava. Maskissa on nyörit ylä- ja alakulmista, jotka joutuu itse sitomaan jotta maskin saa pysymään naamalla.
Mites kävi?
Jos kävi kuin Kälviällä niin nyt olisi myös noutomahdollisuus.
Lähetys matkahuollon lähellä pakettina 5,90 tai nouto Tampereen Kaleva
Tappara Shop auki tänään vielä tunnin verran, klo 15 saakka. Tehkää kuten minä, hakekaa huomiseksi isälle jotain mukavaa…![]()
Retropaita ja viltti saapui tänään postissa!
Nyt peukut pystyyn, että sais jackpotin ja voittas arvonnassa Kemiläisen paidan, kun rahat loppu huutoneissä kesken huutojen… ![]()
Oot ostanut liikaa Tappara tuotteita tällä viikolla? Epäilevät että kortti varastettu…
Chromella pääsee normaalisti.
Täällä samallakin selaimella ok. Eilen vaikutti olevan jotain häikkää ostostenteon vaiheissa, mutta oikenivat nekin.
Nyt kaupan sivuilla ei muuten näy oikeastaan mitenkään, että on sesonkikampanjat päällä. Seuran pääsivulla toki näkyy.