Retropaita ja viltti saapui tänään postissa! Nyt peukut pystyyn, että sais jackpotin ja voittas arvonnassa Kemiläisen paidan, kun rahat loppu huutoneissä kesken huutojen…
Oot ostanut liikaa Tappara tuotteita tällä viikolla? Epäilevät että kortti varastettu…
Chromella pääsee normaalisti.
Täällä samallakin selaimella ok. Eilen vaikutti olevan jotain häikkää ostostenteon vaiheissa, mutta oikenivat nekin.
Nyt kaupan sivuilla ei muuten näy oikeastaan mitenkään, että on sesonkikampanjat päällä. Seuran pääsivulla toki näkyy.
Kertokaapa viisaammat Tapparaperheen palstaveljet ja -sisaret, että onko teillä ollut ongelmaa TapparaShopin verkkokaupassa lahjakortin käytön kanssa? Itse olen nyt parilla päätelaitteella koittanut kauppaa tehdä, mutta aina jumittaa siihen lahjakortin koodin käyttöön tulevaan “ponnahdusikkunaan”. Kun koodin on syöttänyt ja painaa virtuaalista ok -painiketta, niin ei tapahdu yhtään mitään.
Olemme saaneet asiasta nyt muutaman palautteen ja mahdollista vikaa tutkitaan. Kiitos kärsivällisyydestä.
Piti pojalle lahjaksi tilata Tappara pussilakanasetti, mutta ovat ikävä kyllä loppuneet. Saakohan niitä vielä ennen joulua?
Oliko joulukalenteria tälle vuodelle?
Ei ainakaan Prismassa myyty. (Sold Out?)
Lähdin oikein varta vasten hakemaan konttorin kahvinkeittimen yläpuolelle kuten tapana on ollut. Leuka rinnassa sai lähteä.
Prismasta minäkin kauppareissulla niitä haeskelin. En usko että on loppuunmyyty?
Ei ole ehkä ollut ollenkaan kun olen niitä kyttäillyt jo hyvän aikaa.
Ei niit myydä missään musta eli tänä vuonna ei myydä!
Olen aika satavarma, että bongasin kalentereita Ideaparkin Prismassa kuukausi takaperin. Mutta kommenttien jälkeen tuli ujo epäilys omaa näkökykyä kohtaan.
Kyllä niitä kalentereita myynnissä on ollu vielä viikko sitten. Jostain Prismasta meille sellanen on ilmestynyt.
Uusia TAPPARA MENEE TUNTEISIIN t-paitoja tullut myyntiin oranssina ja sinisenä.
https://shop.tappara.fi/pd/pukeutuminen/paidat/870/menee-tunteisiin-t-paita-oranssi/
https://shop.tappara.fi/pd/pukeutuminen/paidat/253/menee-tunteisiin-t-paita-sininen/
On kyllä osuva nimi tuotteelle. Kukahan siellä näitä suunnittelee?
Mikä tässä on sun mielestä vikana? Taisipa olla jopa niin, että tää lause tuli faneilta itseltään. Silloin sille voisi kaiken järjen mukaan olla kysyntääkin, eikö totta?
No kyllähän tämä siis kaikessa upeudessaan parempi on kuin esim : pussilakanasetti!
Vapputoriltakin saa tyylikkäämpiä tekeleitä. Siinä, sanoin sen.
Vetoketjullinen collegetakki tullut myyntiin.