Mulle tuli mieleen tästä meidän valkun hommasta sellainen, että olisko ehkä itse halunnut tietyn työrauhan? Uus maa, uus sarja, uus joukkue. Kaikkee uutta meininkiä ja opeteltavaa, eikä tunne varmasti juuri ketään pelaajistaan. Loppupeleissä suht lyhyt aika valmistautua kaikkien näiden edellämainittujen asioiden kanssa. Ja joo, haastattelu tai muunlainen insertti ei vie aikaa juurikaan, mutta ehkä Rikard haluaa vaan olla ilman mitään liikaa hypeä.
Luulis, että siinäkin tapauksessa oman seuran tekemä PR-työ ajais kaiken maailman mustamakkara-haastatteluiden sun muiden edelle.
Eiköhän tottunut jenkeissä haastatteluihin. Eihän kenenkään haastateltavan tarvitse mitään valmistautua. Ei ne mitään vaalitenttejä ole.
Joka vuosi sama ongelma, jonka joudun nostamaan esiin. Sekava on grafiikka taas. Alkuun näyttää että vedetään viidellä pakilla ja kolmella hyökkäysketjulla. Sitten hetken tuijottelee ja taideteos aukenee. Järjestys ja asettelu muutenkin epälooginen.
Miten järjestys on epälooginen?
Juujärven mietteet illan ottelusta:
//Edit. Iceman - korjattu Instagram -linkkiä niin, että pitäisi toimia…
Puolustajat alkaa Heljankon alta.
Mistähän linkität? Minulla näkyy vain still-kuvia kaksin kappalein.
Niin alkaa, mutta Heljanko ainoa, joka kahdesti grafiikoissa. Noin se on fiksumpi, kuin kakkosmv olla ihan vasemmalla?
Näkyykö tuossa?
Instagramista, hyvä kysymys miksi kuva vain näkyi.
Tunnettu bugi -pitää tehdä erikseen linkiksi, jotta saa toimimaan…
Alla nyt toimiva linkki Juujärven mietteisiin ![]()
Edit.
Juujärven mukaan kovaa on kuulemma treenattu ennen Tampere Cupia ja kova treeni jatkunut edelleen.
Kuvissa järjestyksenä maalivahti-pakit-hyökkääjät, alempana loput ketjut järjestyksessä pakit-hyökkääjät ja veskarit hassusti jossain keskellä alla. Tietysti pienellä katselulla tuosta saa tolkun irti, mutta kyllä riman pitää olla korkealla Suomen kovimmalla seuralla myös somen puolella.
Pieniä vikoja kuitenkin, jotka on helppo korjata.
Siis pakko sanoa hämmennyin kanssa tänään kun aluksi tämän näin että mennäänpä kapealla rosterilla ![]()
Samaa mieltä, olis hyvä saada noi kaikki ketjut teksteinä. Itte kans kattonu joka kerta että miks mennään vajaalla rosterilla.
Huomasin juuri, että eilen oli (taas) loppunut ainakin IG-storyn päivittämiseen kiinnostus
yksi screenshot ekan erän tuloksista ja that’s it ??
Eikö tuonne olisi kannattanut juuri kuvata jotain klippejä pelistä?
Oon ennenkin huomioinut tän vieraspelipäivinä, mutta siis tuntuu ettei Tapparan somettajat ole 90% noista vieraspeleistä edes paikalla koska tosiaan stooria ei melkein koskaan päivitetä vieraspeleistä sieltä paikan päältä…
Mun mielestä viime kaudella tuli jotain klippejä ihan hyvin. Tai en ainakaan kiinnittänyt huomiota niiden puuttumiseen.
Mut voishan noissa ihan bussiin kävellessä/bussista pois kävellessä ottaa kuvia jne. pelklippien lisäks. Niin ne isot seurat a la FC Barcelona yms. myös tekee.
Tuli tässä mieleen, että olis muuten kiva nähdä esim. Bussiesittely jonkun pelaajan tekemänä ![]()
Tapparan Instagramin Tappara Tampere (@tapparafansofficial) • Instagram photos and videos storyssa oli maanantain mittaan videoita treeneistä oudon näköisessä hallissa. Näiden jälkeen storyyn ilmestyikin kuva kuntosalilta ilmeisesti Malmössä. Jäikös joukkue Ruotsiin leireilemään suoraan risteilyltä?
Myöhemmin illalla tuli vielä videota metroasemalta, joten matka taisi jatkua maanantain aikana vielä Tanskan puolelle. Viimeisimmästä videosta bongattuna vemppaosasto näyttäisi olevan kokonaisuudessaan mukana myös (Bäckman siis myös mukana, vaikka ei ollut Ideaparkissa).
Onko nyt siis niin, että tähän asti hukassa on ollut pari hyökkääjää ja pakki, ja nyt on menty huonompaan suuntaan, eli koko joukkue on teillä tietymättömillä?