Tappara sosiaalisessa mediassa

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan kapteenisto kaudella 2018-19

Myös meidän pelaajat oli ollu mukana koulujen avauksessa. Hieno homma että useammat seurat oli toiminu samalla tavalla :slight_smile:

5 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/BmQoOHNFEGg/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=sug3nn6e813h
Tässä vielä video.
Hieno asia jokaiselta joukkueelta, joka tässä on mukana.

8 tykkäystä

Olikos tämä jo jossain ketjussa?

Turrikin laittanut pientä kuittia.

18 tykkäystä
11 tykkäystä

Nyt isosti kehuja. Todella hyvä haastis ja pituuttakin mukavasti.

26 tykkäystä

Tää uusi haastattelija on kyllä erinomainen. :+1:

15 tykkäystä

Ja tuo että haastattelun ohessa näytetään klippejä pelistä :stuck_out_tongue:

Mut saattaa bongata videolta :smiley:

10 tykkäystä

Joo, näyttää menneen askeleen eteenpäin noi haastikset, iso peukku sinne. :+1:

1 tykkäys

Nyt näkyis olevan ihan oikea mikrofonikin käytössä. :smiley:

3 tykkäystä

Voi hitsi…

5 tykkäystä

Ei tää niin vakavaa ole. Ei Tappara taida olla tullut tutuksi kaikista tuoreimmasta teknologian käytöstä muutenkaan. :smiley: Mennään oikeaan suuntaan, vakain askelin. :smiley:

2 tykkäystä

Meinasi kyllä itseltänikin lentää kahvit suusta, kun tuo Tapparan twiitti tuli vastaan; onhan tuo nyt aivan hirveän näköinen! :joy:

3 tykkäystä

Tuolle kuvalle nauroi itse Tuukkakin somessa. Ja niin on nauranut varmasti muutkin tapparalaiset. Ei tämä todellakaan kovin vakavaa ole. Päinvastoin. :smiley:

3 tykkäystä

Mulle kelpaa aina se, kun meidän seuralle nauretaan, kun ei osata.

Oon tykännyt itse nauraa keväisin muille, kun siellä ei osata sitä tärkeintä. Tapparassa osataan urheilu, jääkiekko ja taloudenpito. Ne on isoja hyveitä tässä bisneksessä.

TPS:ssä osataan markkinointi, mutta ei osata täyttää hallia ja ei osata elää varojen mukaan. IFK:ssa osataan talous, mutta urheilussa ollaan ihan ulalla. Kärpät on aika samalla viivalla organisaationa.

Ei viitsi sen syvempää tähän lähteä, mutta tärkeissä asioissa se osaaminen mitataan. Tää ei oo se tärkein.

14 tykkäystä

Pyyhkeitä toimistolle. Tällaisessa tapauksessa @tapparalive’n pitäisi päivittää Twitteriä minkä ehtii.

1 tykkäys

Ymmärrän pointin. Mutta ei Tapparallakaan somea Mikki tai JR hoida, silloin nykytilanne olisi ehkä ymmärrettävissä. Miksei tavoitteena ole olla tälläkin osa-alueella paras?

1 tykkäys

Kai se tavoite on olla paras, mutta kai noissa jotain mietittyjä juttuja on. En haluaisi sanoa tätä rumasti, mutta Tapparan brändiin on kuulunut sellainen maltillisuus. Ei olla oikein missään asiassa ekoja, mutta ei sitten missään myöskään vikoja. Tappara on ollut hyvin järjestelmällinen ja varovainen (jo vuosia) osana brändiä sen suhteen, mitä se tekee.

Jos miettii tämmöstä “fressiä” markkinointia, jota Liigassa näkee niin näin markkinointia opiskelleena TPS tekee oikeita juttuja, mutta samalla TPS:n luvut myös näyttää, että he tekevät sen jotenkin väärin. Tapparan brändiin on mun mielestä kuulunut hyvinkin olennaisena sellainen “tamperelainen hitaus” eli vähän katsellaan ensi - ei lähdetä heti ihan hommiin.

1 tykkäys

Itse toisaalta kyllä hyväksyn tuon tietynlaisen konservatiivisuuden. Mutta jos jotain tehdään niin hommat pitäisi tehdä laadukkaasti. Kaikki photoshopit ja muut feikit roskikseen. Ihmisiä, tarinoita ja persoonia esiin.

4 tykkäystä

Nythän on ollut esim. näillä uusilla Leinosen hankinta -videoilla pientä yritystä vähän semmoseen hauskaan ja rennompaan suuntaan - ja hyvällä Leinosen henkilöbrändillä höystettynä.

Ei niiden juttujen tartte maata mullistaa, mutta someaktiivisuutta voitaisiin nostaa myös syvemmällä yhteistyöllä fanien kanssa, kun siellä fanikunnassa on sellaista “tee-se-itse”-somemiestä, joka hoitelee tuota samaa ihan veloituksetta ja mahdollisesti kovin iloisesti pienelläkin korvauksella.

Ehkä Tapparan tapauksessa olisi tärkeämpää lähteä sieltä faniyhteisön yhteistyöstä organisaation kanssa ja saada sitä kautta tuota eloa someen. Luultavasti suurempaa rahavirtaa tulee sieltä yhteistyöstä ja yrityksistä kuin kuluttajasegmenteistä - niin valitettavaa kuin se onkin.

4 tykkäystä