Tappara sosiaalisessa mediassa

Snapchatin mystoryyn Tappara laittanut, että huomenna perjantaina on kauden ensimmäinen pelaajan päivä, mutta pelaajaa ei vielä kerrota. Kuvassa, joka on otettu ilmeisesti Kalpa-pelin alkulämmöiltä, on Erkinjuntti lähimpänä, mutta eihän se sitä välttämättä tarkoita, että hän sen tekee.

1 tykkäys

Onkohan Mäntylällä joku avustaja Twitterissä joka hallinnoi sitä pelien aikana? :slight_smile: Tuli vaan etusivulle Mäntylän uudelleen twiittaamana tämä. Tämä Nykter Labin twiitti on twiitattu tunti sitten.

1 tykkäys

Ihan normaalia irtaantua pelistä erätauolla ja tsekkailla puhelinta. Ei suurta draamaa tarvi tästä rakentaa.

3 tykkäystä

Ok. Olen varmaan vähän vanhaa liittoa näissä asioissa. :slight_smile:

1 tykkäys

En tiedä ikääsi, mutta lähinnä tarkoitin sitä, että kyllä siellä erätauolla yleensä lataudutaan henkilökohtaisesti tulevaan. Sitten vähän kuunnellaan valmentajaa, käydään läpi ketjun kesken asioita. Ylivoimaa. Jne.

2 tykkäystä

32 on ikä, mutta silloin kun minä pelasin jääkiekkoa, niin ei ollut älypuhelimia. :slight_smile:

6 tykkäystä

Ehkä pitäis tauoilla kuunnella enemmän valmentajaa ja olla snapis vähemmän…

1 tykkäys

Tänään piti olla Valtteri Kemiläisen ”pelaajan päivä” Snapchatin puolella. Peruttu syystä X.

1 tykkäys

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan viralliset sponsorit ja yhteistyökumppanit

Instagramissa ja Twitterissä mainos perjantain ottelusta. Toi itselle ainakin hymyn huulille.

E. Vaihdoin linkin Twitteriin, että varmasti näkyy kaikille.

25 tykkäystä

“Tappara menee tunteisiin.” Ainakin näytti menevän edellisen Kookoo-pelin jälkeen. Harmi, ettei tuolla videolla ollut siitä tunnelmapaloja.

18 tykkäystä

Hahaha! Nyt oli kova :joy::joy::joy:

Minne muuten on hävinneet nämä ottelupäivien ennakkohaastattelut?

edit. Joko multa on mennyt ohi aiemmat, mutta nyt tuli heti Malisen haastattelu tuonne KooKoo-pelin ketjuun.

Sieltä se tuli

2 tykkäystä

Näitä lisää, videoo Tukholman keikasta.

36 tykkäystä

Hieno homma, että tekivät videota! Itse videon laadussa tosin vielä aika paljon kehitettevää, aika paljon olisi voinut leikata matkustelua ja yleistä ympäriinsä hyörimistä pois. Lisäksi esim. Simontaipaleen kommentit eivät antaneet mitään lisäarvoa videolle. Jotain oikeasti järkevää olisi voinut mieheltä kysyä tai sitten leikata kokonaan pois.

Mutta askel eteenpäin jokatapauksessa otettu, hienoa :slight_smile:

1 tykkäys

Eri mieltä, mä tykkäsin kaikesta reissaamisesta ja hyörimisestä. Pääsi hyvin reissufiilikseen. Simontaipaleen vähäsanaisuus oli vähän omituista, mutta kai sen voi huumoriperformanssinakin nähdä.

Iso :+1: videovastaavalle, hyvää duunia.

13 tykkäystä

Simontaipaleen Broncos-lippikselle peukku! Edessä varmasti loistava tulevaisuus.

Oli oikein positiivinen video pienellä “manse”-huumorilla höystettynä.

Erittäin komeille edustushuppareille ja Elorinteen kielitaidolle :+1:

Ps. Tapparan huoltojoukot toimivat videon taustalla erittäin ammattitaitoisesti - pukkarissa oli vermeet viimeisen päälle kunnossa ja järjestyksessä.

18 tykkäystä

Aikaisemmin peruttu pelaajan päivä on huomenna, pitäjänä Valtteri Kemiläinen

4 tykkäystä