Tappara sosiaalisessa mediassa

Aivan, en muistanut Jokiharjun siirtyneen meille noin vanhana. Oletin pidemmän Tappara-polun.

Kesäringissä muistaakseni on kyllä pyörinyt.

4 tykkäystä

Muurila olis ehkä vähän huono laittaa kuvaan kun mies ei ollut koko kisoissa :sweat_smile:

35 tykkäystä

Olipa kiva kuulla Kuuselanki puhetta joukkueen ensimmäisessä kokoontumisessa, somesta löytyi.

“Muistakaa kuinka hieno ammatti teillä on, nauttikaa jokaisesta päivästä.”

19 tykkäystä

Hyvän mielen pätkää TikTokissa.

38 tykkäystä

Oliko Henkka joka sanoi menevänsä katsomaan futista ja Miamiin? Sashan luo tietty..

1 tykkäys

Kävi jo.
Muutaman päivää.

3 tykkäystä

No silloin on ihan turha kysellä, että tullaanko reissussa urheilemaan. :grinning_face: ettei olisi käynyt sama kuin Sashalle Tukka-Jukan aikana, että treenaa salaa liikaa.

3 tykkäystä

Kenen häihin kaikki on menossa tietääkö kukaan.

Heljanko ainakin oli Virran Patun häissä viimeviikolla.

Ylhäällä mainittiinkin että Patrik Virran häät tosiaan. Siellä oli Levtchi, Rantakari, Jokipakka ja kumppanit. Siellä pöydillä tanssittiin ja laulettiin Luulajasta tuttua Anton Levtchi biisiä😁

5 tykkäystä

Jumalauta, mikä näky. Koutsi pukkarissa

24 tykkäystä

Äläs ny. Vikan pelin jälkee Rike kävi dokumentoidusti koko pomppoonsa kanssa röyhkeesti pelin jälkeen jopa pelaajien suihkussa.

1 tykkäys

Tapparan varustetoimittaja Warrior kävi katsomassa pelaajien työvälineet kuntoon

2 tykkäystä

Mikäli Kari Jalosesta saadaan vielä pidempää haastattelupätkää, niin minulla olisi toive hänelle esitettävästä kysymyksestä:

Miksi juuri teidät valittiin päää-valmenta-ja-k-ssi?

3 tykkäystä

Mitä minä en tässä ymmärrä?

3 tykkäystä

Haisee vahvasti Turhapurolta.

12 tykkäystä

Minua kiinnostaisi myös kuulla onko Jalonen koskaan polkenut polkupyörällä Nokia Arenassa?

7 tykkäystä

Ei ole somessa treenipätkää näkyny? josko ne huomenna aktivoituisi.

1 tykkäys

Jep muilla seuroilla some laulanu tänään, muttei Tapparalla. Merkillistä.

1 tykkäys

Olisko vaan jengi vaan niin rapakunnossa ja/tai krapulassa, että matskua ei yksinkertaisesti ole voinut julkaista?

6 tykkäystä