Tappara sosiaalisessa mediassa

Jep ite pistin ehdotukses Ben Bloodin, koska sillon ainakin tulee vähän enemmän kun muutama kuva päivästä.

9 tykkäystä

Eipä tullut yllätyksenä, että Blood sitä tosiaan huomenna päivittää. Viime kaudella piti vastaavanlaisen päivän Ässien somessa. En nyt muista oliko Instastory vai Snapchat. Loistavaa sisältöä kuitenkin.

38 tykkäystä

Jotenkin tuo Bennyn ulospäinsuuntautuneisuus on sitä mitä kannattajat ovat toivoneet joukkueeseen. Toivottavasti näkyy myös kopissa.

34 tykkäystä

Totta turiset. Joukkueissa on usein persoonia, jotka näkyvät tällaiselle rivikatsojallekin. Taito ottaa yleisö ei ehkä ole se tyypillisin suomalaisen ominaisuus, joten erottuvat huomataan. Luceniuksen tuuletus ajassa 59:59, Nemo kaikkinensa, Savinainen, Domi… Jonon jatkoksi vaan Blood, tilaa on!

5 tykkäystä

Lisätään listaan vielä Laine… Oli sen verran hämmäntävän epäsuomalainen ulosanti ja itseluottamus tilanteessa, kuin tilanteessa. Tilaa on kuitenkin.

12 tykkäystä

Vaikuttaa siltä, että Benkku oli sittenkin Sählä Salosen ja Domin korvike. Perhana, miten tää nyt näin paljon voi taas kiinnostaa, harkitsen jopa snapchatin lataamista ihan tuota varten. Voi olla huumoriarvo kohdillaan.

9 tykkäystä

Joskus aikoinaan snapchattia kokeilin ja totesin turhaksi. Lataan takaisin samantien. Piristävää meininkiä, kuten joku totesikin niin toivottavasti tämä näkyy ja tuntuu myös kopissa, hyvä Benny!!

1 tykkäys

Kertoisiko joku osaavampi, miten saan ton Tapparan snäpin näkyviin? Ihan sama miten etsin, en sitä löydä. Muuten SoMea osaa ihan käyttää, mutta toi on vähä hakusessa.

1 tykkäys

Eikö löydy tapparaofficial hakusanalla? Eli alhaalta oikealta tilauksiin ja sieltä hakemaan.

Ben on päivittänyt 9h sitten ilmoituksen tulevasta päivästä Ekku Lehtosen paita päällä.

2 tykkäystä

No nyt löytyi tuolla!! Hitto oon yrittänyt moneen kertaan pelkällä Tapparalla, mutta syystä tai toisesta se ei ole sitä näyttänyt!

Blood tykittää snäppiin.

47 tykkäystä

Ei voi tykätä, tämä on jo todella mauton, ellei peräti lapsellinen.

9 tykkäystä

Onhan tää sisältö nyt ihan eriluokkaa jo alunkin perusteella (hyvällä tavalla) kuin esimerkiksi taannoisessa Kemiläisen päivässä, jossa sisältö oli tyyliä ‘‘jäähallilla’’ ‘‘kaupassa’’ kotona’’ ‘‘hyvää yötä’’.

10 tykkäystä

No en mä nyt ihan tällaista avausta toivonut…annetaan vastustajien olla rauhassa.

3 tykkäystä

Mitähän pahaa tuossa nyt oli. Toivotaan tunnetta ja fiilista. Sitten kun sitä haetaan se ei kelpaa.

31 tykkäystä

Meillähän on monenlaisia faneja ja pelaajia. Toiset haluavat juuri tämän kaltaista tunnetta (tunne haetaan vastustajan kautta) ja sitten on meitä, jotka haluavat sen tunteen ja fiiliksen lähteväksi omista tekemisistä.

Ei kai kumpikaan ole väärin, mutta Ilveksen pelillinen haaste on sellainen tällä hetkellä, että ilman turhaakin nälvimistä joudutaan todella koville.

Paikallispeleissä on muutenkin aina sellainen asetelma, että tuomarit tuppaavat vähän kostamaan edellisiä virheitä. Viime kerralla Tappara pelasi todella fyysisesti ja Ilves tulee tuohon vastaamaan. Räjähdysherkkäähän tuo on jo valmiiksi ja kun sitä taistelufiilistä kohotetaan koko viikko niin ylilyönnit yleistyvät myös katsomossa. :frowning:

2 tykkäystä

Generous vastaa varmaan samalla tavalla, kuin viime kerralla :smiley:

Voi vastatakin. Kyllähän Blood tuo tuohon asetelmaan lisää väriä. Onhan Tapparalla jo omastakin takaa ihan Mäntyläkin tarjolla.

Noh, mielipiteitähän nää vaan on. Minä en arvosta tuota Ilveksen päälle oksentelua enkä pissaamista. Muuttuu noloksi taas ennen kuin oma nauru ehtii hyytyä. Toki tiedän samalla myös sen, että monelle fanille tässä ollaan varmaan paikalliskamppailun syvässä ytimessä. Minulle se ydin ei ole tuo, mutta se olen vain minä.

Paras asetelma tässä paikalliskamppailussakin on se, että Ilves lähtee jälleen sieltä pelilliseltä paalupaikalta ja Tapparan pitää siihen keksiä jotain vastauksia. Ilves on nykyotteilla yksi Liigan kovimmista vastuksista. Se tuo minulle paljon väriä, kun pelillinen haaste on vuosien jälkeen todellakin aivan parasta A-luokkaa. Tuohon päälle, kun vielä lisätään se, että Tappara on vuosia jättänyt valmistautumatta Ilvestä vastaan ja tullut katselemaan, kuinka vähäisellä työllä voitto irtoaa niin tämä tilanne sopii Tapparalle.

2 tykkäystä

Huumoriahan tuo on. Tietty ei uppoa kaikkiin, kuten huumorin kanssa usein on asian laita. Pikkasen voi koittaa pipaa löysätä välillä. Ipaa on vähän ankeeta nälviä silloin, kun ovat kyntäneet sarjan pohjalla, eli nyt on hyvä hetki, kun ollaan sarjassa tasaväkisissä tilanteissa. Ja ei kai tää jääkiekkohomma niin vakavaa ole, vaikka kovin vakavaa onkin.

15 tykkäystä

Äsht. Pipoa voi löysätä joskus keväällä - tai säästää pipon löysäämisen tappioputkeen. Silloin, kun hommat kaukalossa ovat myötäisessä pitää aina olla koko ajan vakavana, koska sitä pipon löysäämistä kannattaa aina säästellä niihin pidempiin tappioputkiin. Silloin se rupeaa kiristämään oikeasti ja aika harva silloin sitä löysää. :stuck_out_tongue:

1 tykkäys