Toi on vaan snapchat joka täynnä ohimennen laitetttua sontaa sen suuremmin miettimättä joten kannata kauheen vakavissaan ottaa.
Oma reaktioni oli että menee jo yli mutta ei varmaankaan tarkoittanut suoraksi loukkaukseksi. Ajatus lienee “Ilves, blaah, Tappara on mun seura”.
Juu, ei tarrojen liimailun jälkeen naapurilla ole varaa sanoa… Ja komppaan aiempaa, lyötyä ei lyödä mutta nyt kun on vihdoin hieman tasapäisempää menoa niin hyvällä maulla provoaminen tuo oman mausteensa molemmin puolin.
Jääkiekko on maailman vakavin ei-vakava asia.
Itse naurahdin tuolle Bloodin laittamalle kuvalle.
Hauska kuva, ei mene yhtään riman ali, jonka Ilves ja sen fanit ovat aikaisemmin asettaneet.
-fanit ovat ainakin kuvan jo noteeranneet, eli osui ja upposi tämä vitsi.
Itse arvostan vähän arvokkaampaa linjaa ja toisaalta Bloodin kaltainen palkkasoturi juoksisi heti käytävän toiseen päähän jos Ripa heiluttelisi siellä shekkivihkoa.
3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta
Mielensäpahoittajia on Suomi täynnä mutta ei me niistä välitetä. Bloodilla on sentään huumorintajua eikä ota kaikkea liian vakavasti.
Auttakaas nyt vanhaa fakiiria että miten saan Tapparan seurantaan snapissa?
Lisää tapparaofficial, niin näet heidän tarinansa, eli kaikki klipit mitä tulee sinne.
kiitos. Yritin pelkällä Tapparalla mutta nyt taas kartalla.
Blood näköjään tarvittiin, että sain tuon sovelluksen ladattua. Tainnut muutenkin Tappara aika monta uutta seuraajaa saada Penan tulon jälkeen tuolla
Itse vaivauduin kysyyn apua aamulla, että sain Tapparan seurantaan kun Benny hyppäs puikkoihin!
Ihan varmasti.
Jos Penan peli ei kulje, niin Tappara voisi siirtää hänet seuran somevastaavaksi.
Eli eikö tää tarkoita, että koko ajan vähän kiristää?
Ainakin Penalle vois lyödä mikin johonkin peliin, ihan mielenkiintosta ois kuulla mitä siellä pelin aikana huutelee. Ainakin IFK:n pelaajille tuota on tehty.
@Naapuri Johtuu siitä, että olet täysin väärässä ketjussa puhumassa asiasta.
Itse pidän vähän asiallisemmasta linjasta kuin tuo snäppi. Humooriahan tuo on, mutta olen edelleen sitä mieltä, että vastustajan kautta on turha lähteä omaa joukkuetta nostaamaan ylemmäs. Vähän rajalla mennään, mutta omien värilasieni läpi tuo on kuitenkin ihan hyväntahtoinen piikittely.
Aika monta Ipan Lätkäehtoota on kuitenkin tälläkin foorumilla mennyt ilman minkäänlaista huomiota, vaikka niissä on joka kerta samanluokan juttuja. Vai vieläkö kannat kaunaa siitä, että foorumilla suututtiin Ilveksen ottelumainoksesta, jossa kaksihaaraisen porkkanan haarovälissä oli Tapparan logo? Sitä muuten seurakin myöhemmin pahoitteli.
Niistä Osaston 110 % anti-Tappara -tifoista, tarroista tai hästäkeistä en paljon huumoria tai hyväntahtoisuutta löydä.
Huonosti on kyllä uponnut, kun vasta nyt tämän jutun huomasin ja seuraan kuitenkin sekä Ipan, että tätä palstaa. Ipan puolelta en ole löytänyt yhtään kommenttia tästä.
Tämä on juurikin minusta samantasoinen juttu, kuin Bloodin juttukin. Minua ei kumpikaan mitenkään, loukkaa, eikä säväytä, mutta täällä 110% pidettiin ala-arvoisena ja tätä enemmistö hienona hommana.
Tää on helppo ratkaista. Luulen ettei tuo 13 tykkääjää edusta palstan enemmistö, mutta katsotaan. Oma mielipide on että tekeminen lähtee itsestä, ei vastustajan mollaamisesta.
- Mauttoman puolella
- Sopivaa naapurille vinoilua
0 voters