3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Jason Muzzatti
Huomenna perjantaina vissiin Tapparan snapchat-tili on Jan-Mikael Järvisen hallussa.
Instassa Levtchin haastattelu ennen peliä:
“Lupaatko tänään tehdä taikatemppuja yleisölle?”
Levtchi: “En mää lupaa mutta yritän”
Kyllä tota passia nyt jonkinlaiseksi taikatempuksi voisi kutsua
Jep, siellä on Miksa jo päivittellyt tälle päivälle juttuja.
Ja autoa ajamassa snapchatissa. Ei näin.
https://www.instagram.com/p/BtEPHQeAGqs/
Timo Suden 60v syntymäpäivä huomioitu Tapparan Instagramissa.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: LeKi 2018-19
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Lehtinen-podcast – Aamulehden urheiluaiheinen podcast
Uuden pelaajan hankintavideo on kehittynyt pelkästä Mikistä ja Elitestä. Peukkua tälle
Luulisi yhteistyökumppani Capnovakin olevan tyytyväinen tähän julkaisuun. Hienoa toimintaa Tapparalta.
Nimenomaan näin. Kehitetään sisältöjä ja pidetään samalla huoli, että yhteistyökumppanit saavat näkyvyyttä. Nyt tämä pelaajajulkistus, aiemmin niitä Air Balticin hassutteluja. Suhosen julkistus on loistava esimerkki, että näkyvyyttä voidaan yhteistyökumppanille luoda ihan informaatioarvoltaan merkittävällä sisällöllä, ei pelkällä hassuttelulla.
Oikeaan suuntaan menee Tappara tässäkin hiljalleen, vaikka ei ole joidenkin seurojen omaksumaan hassuttelu / nokittelu -kulttuuriin mukaan lähtenytkään.
Sitten reagoidaan jo kevyesti kesken pelinkin:
Eteenpäin mennään vauhdilla.
https://www.instagram.com/p/BtoDmfWApQv/
Myös tämmöinen kisa, itse en syty.
Nuoret syttyvät todellakin.
Niin no, itse olen 15, enkä syty tippaakaan. Toki kyllähän tuohon kuka tahansa voi syttyä.
Ketä nämä on?
YouTubettajia, toisella 450 000 tilaajaa ja toisella karvan alle 300 000. Suosittuja ovat ja tuovat taatusti uusia pikku immeisiä halliin.
Kiitos, ilmeisesti en ole kohderyhmää, kun ei sano mitään.
Jep. Tässä markkinoidaan selvästi lasten suuntaan. Tubettajat kiinnostaa suht. suuresti, mikäli noista Tube-risteilyjen kävijämääristä esim. mitään voi päätellä.
Hyvä, että markkinoidaan eri kohderyhmille.
Hiihtoloma, talviloma,lätkäloma mikä nyt sitten onkaan sillä viikolla. Tai alkaa just silloin,en mä tiedä.