Tappara sosiaalisessa mediassa

Pomppas äsken silmiin peräkkäin nää kaks päivitystä. Tappara vois erottua porukasta ja painaa huumoripäivityksen rannalta tai maauimalasta.

2 tykkäystä

Nope.

10 tykkäystä

Toi Monark on nähnyt eräänkin pyöräilijän. Ei ihan vuodessa valkoiset muoviosat kellastu.

1 tykkäys
8 tykkäystä

Jonkinsortin teaseria? :thinking:

24 tykkäystä

Ojamäki painaa leftiltä aika pirun kovaa ranteella.

8 tykkäystä

Meillähän alkaa olla jopa vähän ylitarjontaa yläketjuihin rightin laitureista, joten tämän perusteella ei muuta kuin Ojikselle leftin maila käteen peleihinkin ja siimat kireelle?

4 tykkäystä

Miksi tuo video loppuu kesken?

1 tykkäys

Hienoa, että Tuukkaki on lähteny mukaan noihin ns. hassutteluihin. Mulla ollu aiemmin vähä jäyhempi kuva kaverista, voi olla toki väärä kuva. Mutta silti tuntuu, että vasta Benin myötä on tullu enemmän tämmöstä kevyttä “irrottelua”, mikä ei ainakaan oo millään tapaa haitaks.

8 tykkäystä

Väärä kuva. Tuo jätkä on sellainen “pilamestari”, mutta sosiaalisen median kautta tämä aukeaa edes vähän.

18 tykkäystä

Eiks Tuukka ainakin lätkäjätkien vanhemmasta polvesta ollut ekojen joukossa ottamassa Twitteriä/Instaa haltuun? Muistaakseni päivitteli jotain juttuja jo ennen kuin palasi Tapparaan.

1 tykkäys
58 tykkäystä

Tää videohan oli tosi hyvä…

2 tykkäystä

Ja taas päästään pitkälle video kisas… Parempi kun viimevuonna.

3 tykkäystä

Surkee video. Vaikka Barkov on hieno mies ja nyt jo legenda, niin olishan Tapparan videossa voinu olla vaikka… öö… Tapparalaisia?

1 tykkäys

Olet valmis haukkumaan videon tietämättä taustoista yhtään enempää? CHL:n osalta on joka vuosi hyvin tarkkaan määritelty mitä ja millä tavalla he esittelyvideoon haluavat. Nyt teemana oli joukkueen kotikaupungissa syntynyt julkkis joka hoitaa esittelyä.

54 tykkäystä

Neronleimaus tuoda videolle Mr Bardeau

2 tykkäystä

Mit… Tottakai oon valmis haukkuun videon jos se on mun mielestä surkee :roll_eyes: Videohan on hyvin heikkotasonen miltä kantilta katottuna tahansa.

Eipä oo tullu mulle kotiin mitään ilmotusta mistään teemoista, niin mistä sellasen voi tietää? Ja nyt kun tiedän taustan, niin muutan mielipidettäni sen verran, että se on tosi surkee koska ideakin jo lähdössä ollu epäonnistunut. Tapparasta kun tehdään video, niin mun makuuni se video on Tapparasta, ei ex-pelaajasta joka vetää siipiä.

Elokuvissakin arvostelen sen mitä näen ja koen, en taustatekijöitä tai muuta vastaavaa.

Vielä kysyn et mikä ihmeen moittiminen sulta tuli? Etkö hyväksy mun mielipidettä? Onko sun mielipide jotenkin oikeempi tai parempi?

  • Hyvä video
  • Huono

0 voters

Mun makuun hieno video. Hyvin tehty ja hauska toteutus.

5 tykkäystä