Tappara sosiaalisessa mediassa

Ei taida tänne kuulua hpk:n chl videot, mutta eipä iske mikään muu kuin myötähäpeä tätä kohtaan. :smiley:

6 tykkäystä

Niinno, lähinnä tohon väitteeseen videoiden teemasta ton pistin vastauksena, eli siinä mielessä liittyy. Tossahan ei sellasta julkkis esittelee kaupunkia teemaa ole… Ja ohan toi hauskempikin kun Tapparan.

En tiä olisko toi postsus sitten siinä palaute ryhmäläiselle tms. ketjussa sitten ollu parempi?

Ohan siinä myös vertailukohta videoiden välillä muutenkin. Toisessa on joukkueen pelaajia ja toisessa entinen joukkueen pelaaja.

Ei tästä nyt tän enempää😊 kuitenkin kyse vaan CHL sarjan videoista joita juuri ei missään nähdä eikä katota. Mennään eteenpäin niinku eräs seura legenda tuppaa sanoon… Ainakin hönössä.

1 tykkäys

9 posts were split to a new topic: Ranen arkisto

Tämän ketjun tarkoitus ei ole olla arkisto Tapparan sosiaalisen median postauksille.

2 tykkäystä

(kirjoittaja on perunut viestin ja se poistetaan automaattisesti 24 tunnin kuluttua, paitsi jos se liputetaan)

1 tykkäys

Tuli tuossa äsken mieleen, kun selailin Instagramia ja vastaan tuli tuo SiniOranssien Oulun fanimatka. Niin minkä takia Tapparan viralliset Sometilit ei mainosta näitä fanimatkoja? (myös TFC:seen fanimatkoja.) Veikkaan, että näille matkoille lähtisi enemmän porukkaa, kun niitä mainostettaisiin. :smile:

5 tykkäystä

@Jiiikoo
Onko koskaan mahdollista että Tappara julkaisisi kokonaisia vanhoja otteluita youtube-kanavalleen?

TPS ainakin näin oli pari kesää sitten tehnyt ja kiinnostus oli suurta. Uskon että ihmisiä kiinnostaisi näitä otteluita nähdä.
Ps. Mikäli tämä oli väärä paikka asiaa kysyä, voipi tietty siirtää.

Mitään en mistään tiedä, mutta voisin arviona heittää, että tekijänoikeudet tulee vastaan kokonaisissa peleissä.

Ja tähän kysymykseen tuli vastaus Tapparan Instagram tililtä. Elikkä Tapparan sometilit (ainakin Instagram) varmasti mainostavat Fan Clubin fanimatkoja :+1:

Kyllä ainakin Facessa pyörii mainos tulevasta Helsingin reissusta.

Pitäiskö pistää huhuketjua pystyyn? :wink: :smile:

49 tykkäystä

Itseäni häiritsee Tapparan nimi Twitterissä. Ymmärrän kyllä ettei itse käyttäjänimeä @Tapparaofficial voi kovin helposti vaihtaa, mutta tuo toinen ketuttaa.

Miksi sen pitää olla Tappara Official, kun tuossa on vielä perässä se perkeleen väkänen mistä tietää että tämä on nyt se oikea Tappara? Tuota nimeä voi vaihtaa vaikka kerran päivässä, mutta ei. Pelkkä Tappara olisi tyylikäs. Tai sitten Tampereen Tappara. Kas kun ei ole perässä vielä orange power.

Kiitos että sain avautua. Onneksi Tappara Officialin kausi alkaa kilpailullisten otteluiden osalta illalla, niin ei tarvitse täällä jostain somehommista kitistä.

PS. Siitä Instagramin Tapparafansofficial-nimestä en edes aloita.

23 tykkäystä

Näin ei someteta. Vastustajaa ja tulosta kuuluu kunnioittaa.

11 tykkäystä

Jaaha… Onko sitä treidattu naapurista someporukkaa täksi kaudeksi🤔

Edit. Ehkä tuon olisi voinut tehdä hieman toisin esim. Voittaako Tappara?
Nooh, peli hakee vielä ja näemmä sometiimikin uomiaan.

Mun mielestä tuossa ei ole mitään, se maali oli kuitenkin itsessään sellanen flipperi ettei mitään järkeä.

Jos tuo olis ollu ranteet lukkoon ja kiekko yläkulmaan niin ei olis ollut tuollainen päivitys.

2 tykkäystä

Hyvänmaun vastaista somettamista tuo on. Ei siinä muuta ole. Ennemmin olisi voinut laittaa “Klagenfurt flipperimaalilla 1-0 johtoon ensimmäisen erän lopussa. Me tullaan toisessa tasoihin :muscle:

Tää taitaa miellyttää enemmän? :smiley: Käviköhän täältä hakee palautteen?

7 tykkäystä

Hah, vaadin kreditit läpästä. Mun keksimä! (No joo, ei järin omaperäinen)

Edit.

Mun keksimä, älä yritä @Devilady omia! Ja Mosse on Morley :smile:

6 tykkäystä

Hmm… Eilen taisin puhua Ytterelistä ja Moilasesta että olivat Ytte ja Mosse… ja nyt…

14 tykkäystä

Jaa jaa… mä oon missannu sun läpän :smile:

Great minds think alike ja silleesti :grin:

2 tykkäystä