Tappara sosiaalisessa mediassa

Kyllä on.

Eiköhän Mäntylä laiteta Hall of Fameen.

7 tykkäystä

Siis onko tuo torstain ottelu Mäntylän peli? Joko siitä on puhuttu liian vähän, tai minä olen ollut kujalla.

6 tykkäystä

Niin kotisivuilla lukee, että kyseessä on Tuukka Mäntylän teemaottelu.

Teeman mukaisesti Euron Lohi on napattu mutta kukaan ei tiedä asiasta mitään.
Tuukka & HIFK viimeistä kertaa Hakametsässä (no Tuukka varmaan myöhemminkin mutta ei tuo yhdistelmä).

Missä rummunpärinät, stop the press jne… :japanese_ogre:

Kieltämättä mielenkiintoista, ettei tämän päivän Instagram-kuvassa ole mainittu asiasta mitään.

6 tykkäystä

Tällainen löytyi Facebookista. Jostain syystä en saa linkkiä kopioitua tänne.

6 tykkäystä

Tapparan somepresenssi on mielestäni ylipäätään hieman linjatonta. Esimerkiksi nyt IFK-ottelua markkinoidaan sekä Mäntylä-teemalla että ”vielä kerran Hakametsässä”-teemalla riippuen aivan somealustasta/mediakanavasta. Kaipaisin itse kuluttajana selkeää linjaa siitä, mitä minulle ollaan oikein myymässä. Nyt päällimmäisenä jää vain hämmentynyt olo koko ottelutapahtumasta.

Ping: @Aapez

12 tykkäystä

Tuukka toivottaa HIFK:lle Tervetuloa Manseen!
Saa maksettua kalavelat pois.

5 tykkäystä

Sillehän ei voi mitään, että Hifk nyt sattuu pelaan Hakametsässä viimesen pelin. Ymmärrän itse että omille buffataan Mäntylää, ja Hifk kannattajille viimeistä Hakametsän reissua. En näe syytä miksei voi lähestyä kahdella asialla, tapahtumallisesti Mäntylä keskiössä. Hauskaa sinäänsä että Hifk:ta vastaan, muistaen “Tervetuloa Stadiin Tuukka”…

6 tykkäystä

Eiköhän siellä ole myytävänä jääkiekko ottelu. Ei kai se ny jääny pois somepresenssistä.

3 tykkäystä

Toki kyseessä on jääkiekko-ottelu, mutta mielestäni ennen kaikkea tapahtuma, joka rakentuu itse pelin ympärille. Mielestäni Suomessa (nyt en viittaa suoraan Tapparaan) ajatellaan edelleen liikaa ottelukeskeisesti, kun pitäisi ajatella myös enemmän tapahtumakeskeisesti. Kenenkään on täysin turha ihmetellä näitä liigan laskevia yleisömääriä, jos itse ottelutapahtuma ei tarjoa mitään lisäarvoa siihen, että pelin katsoo telkkarista.

Mitä tulee vielä Tapparan somepresenssiin (ja muidenkin liigajoukkueiden), niin on mielestäni tärkeää markkinoida otteluita nimenomaan tapahtumina ja elämyksinä. Tässä Tapparalla on mielestäni hyvää yritystä. Siitä annan ehdottomasti posia. Kehittymistä silti edelleen tälläkin saralla mielestäni on, kuten tuo mainitsemani linjattomuus tapahtuman imagon luomisessa ja markkinoinnissa.

7 tykkäystä

Peli on aina parempaa livenä. Voittaa 100-0 sen, että katsoo televisiosta.

Toki aika kallista.

2 tykkäystä

Ukot analysoi.

31 tykkäystä

@Jiiikoo hyvä ja yllättävä video, tykkäsin!
Melkein yhtä paljon tykkäsin tosta sun paidasta :eyes: onkohan noita saatavilla faneillekin?

4 tykkäystä

KirvesLiveä on kyllä jo vähän tullut ikävä tällä kaudella. Oli meinaan hyvää settiä. Kuten tämäkin.

9 tykkäystä

Kiitokset Tapparan somevastaaville viimeaikasesta panostuksesta! Pelipäivän haastattelut ja ylläolevan videon kaltaiset on kiva lisä pelipäiville ja välipäiville

13 tykkäystä

Tule nyt hallille vaan. Siellä on ihan mukavaa, hyvin markkinoitu tapahtuma, ja ennen kaikkea hyvä peli tiedossa.
Linjakin on mielestäni hyvin selkeä. En voi ymmärtää mikä siinä voisi olla epäselvää.
Hyvää lätkää, Hakametsän viimeinen HIFK-peli ja Tuukka mukana. Come on!

10 tykkäystä

Tuli Youtubessa vastaan Pelicansin dokkarit, joita näköjään tekevät nyt. Tuotantoarvo on näissä todella hyvä, varsin laadukasta materiaalia Liiga-seuralta. Jopa erätauolla päästy koppiin!
Tuohon Tapparan pelaajat ja JiiKoon ääni taustakertojaksi, niin olisi kyllä mainio mahdollisuus saada jengi lähemmäksi faneja.

10 tykkäystä

Ikävä kirjoitusvirhe vaan kuvassa. Tervetuloa Hakamettään.

40 tykkäystä