Avaappas tätä hiukan? Onko sielläkin huomioitu Kuusela ennen Tapparan somea?
Hauska mainos…
Lähinnä meinaan sitä contenttia mitä he tuottavat. Ainakin itseeni uppoaa ja nähtävästi moneen muuhunkin
Ok, en ole seurannut niin en tiedä.
Onko Capitals siis NHL:n Ilves ja dominoi paikallista somea ja paikallisen menestystehtaan Tampan kannattajat haluaisivat seuransa ottavan pääkaupunkilaisista mallia?
Itse asiaan liittyen, niin en itse ihan niin paljoa seuraa somea Tapparan tai muidenkaan seurojen osalta, että olisin oikea henkilö arvioimaan minkäkin seuran some-tuotannon tasoa, mutta kyllähän se on surullinen esimerkki Tapparan puolelta, että Cmoren selostaja, Helsingin sanomat ja peräti TPS ehtivät huomioida Kuuselan merkkipaalun, ennen kuin Tappara asian jotenkin noteerasi.
Kuten täällä on jo mainittu, niin olisihan tällainen asia pitänyt olla alleviivattuna Kääriäisenkin muistiinpanoissa, että näin voi kohta käydä ja asia pitää ainakin mainita, jos ei hienolle näytölle asti saada kuvaa merkkipaalusta.
Kattokaa vaan niin seuraavan kotipelin alussa on kukkapuska ja joku plakaatti krisselle pienten juhlallisuuksien saattelemana.
En huomannut Tapparan somessa mitään siitä, että Tapparasta on valittu neljä pelaajaa maajoukkueeseen.
Mä todella toivon, että siellä on NYT menossa jokin muutosvaihe - uusia tekijöitä ajetaan ja koulutetaan sisään. Muutoin tämä täysin lamaantunut toiminta suorastaan hämmästyttää.
En keksi yhtään syytä miksi tuosta ei jo eilen otettu jotain irti, että Tapparan pelaajia on valittu maajoukkueeseen. Ja tuosta voisi ottaa irti vielä tulevaisuudessakin.
Maajoukkuepelaajat kiinnostaa ihmisiä ja lisää kiinnostusta Tapparaan.
Arvaus: Sama henkilö joka on ensisijainen some-tykki on tunkkaamassa areenan kuution fontteja?
Some on siitä ikävä laji että ajoitus on tosi tärkeää ja reaalimaailman tapahtumiin pitää iskeä suunnilleen samalla minuutilla kun ne tapahtuvat. Tämä tarkoittaa käytännössä 24/7 päivystystä, kuva-templatet käyttövalmiina.
Vahvasti epäilen minäkin, että kyse on henkilöstöpulasta. Tavallaan aika huono selitys.
Mutta rahalla näistä selviää.
Minkähän verran tuolta viestintäpuolilta löytyy nykyään ja jatkosuunnitelmissa tietoa ja kokemusta lajista? Ei siis pelitapaekspertiisiä tai pelaajakokemusta vaan laajempaa, yleistä lajituntemusta.
Voisi nähdä ihan käytännön tilanteista lähtien myös hyvinkin merkittävänä ja edullisena tekijänä, perustavien viestintä- ja mediaosaamisten lisäksi.
Samaa toivon ja omanlaista näkökulmaa, ihan tapahtuman kannalta olisi hienoa jos kirvescast olisi jatkunut tai muuten olisi käytetty Tuukkaa tapahtumassa. Tapsu on ihan jees nostattaa käsiä ylös mutta entä jos tapahtumassa olisi isäntä (onko toksisen maskuliinista) jonka kaikki tuntee. Ei millään pahalla näitä nykyisiä kuuluttajia - isäntiä mitä lie, taso on Narvan markkinat tasoa. Isännän tai mikä hän onkaan ympärille myös somepöhinää pelipäivänä. Tapsustakin voisi kokeilla tehdä Gritty tyylistä sekopäätä mutta menisi ehkä kopioinnin puolelle.
Yksi näkökulma on pelaajien hyödyntäminen, aika vähän tulee postauksia pelipäivinä, vierasmatkoilta yms. tuote kiinnostaisi varmaan enemmänkin jos vain osattaisiin tehdä oikeanlaisia nostoja.
Mä oon vissiin aika boomer, kun en oikein ymmärrä tätä kritiikkiä.
Mulla Tappara on Facessa koko ajan feedissä. En oikein tiedä miten se voisi olla enemmän tai relevantimmin. Instassa sama juttu.
Twitteriä ei kai käytä enää kuin promille kansasta ja amerikkalaiset. Se taitaa suomessa olla sellainen “vanhempien” some.
Jos Tappara haluaa kasvattaa kohdeyleisöään, niin pitäisi olla vissiin TikTokissa ( ollaanko jo ?) ja kaikissa muissakin lasten ja nuorten uusissa kanavissa.
Mua Tappara palvelee ihan riittävän hyvin jo nyt, mutta mä oon tosiaan dinosaurus.
Mulla vähä samat fiilikset. Toki neljän kaverin maajoukkuevalinta ja erityisesti Krissen 700 pistettä olis pitäny huomioida heti. Semmosesta en tykkää, mitä esim. Yle-urheilu tekee Instassa, että profiilissa on about 50 kuvaa/videota, joita tuskin kovin moni jaksaa klikkailla ja kattella.
Tänään oli ainakin omaan makuun ihan tarpeeksi aktiivista otteluseurantaa Twitterin puolella. Myös Instagramissa tuli erätauolla pieni statsikuva.
Nyt ei olla seurattu peliä kovin aktiivisesti
https://twitter.com/Tapparaofficial/status/1471574031472209921?t=6cSkP2aITHlgGd8Zq4pp5g&s=19
Edit. Twiitti ehdittiin jo poistaa
No mutta hävisihän Tappara Rouenillekin kotona. Ainakin niin olin ymmärtävinäni palstalta.
Nyt halogeeneja päälle siellä, vähän puuhastelun makua ;D
Tämä alkaa mennä jo naurettavaksi. Sometiimi on vähän, kuin annettais karhulle moottorisaha ja katsotaan mitä tulee tapahtumaan
Virheitä sattuu ja twiitti poistettiin nopeasti.
Nyt kuitenkin Tappara reagoi somessa mainiosti ja postasi Levtchin maalista ja Heljangon voitosta nopeasti, hyvä!
Jos jotain kehitysehdotusta samaan työntää, niin siellä Leijonat iski ensimmäisessä erässä 2 maalia:
1-0 Karjalainen, J. (Kemiläinen, V. + Levtchi, A. )
2-0 Karjalainen, J. (Kemiläinen, V. + Ojamäki, N.)
Montako Tappara-taustaista löydät?