Minua vähän oudoksuttaa ja jopa hävettää, ettei Tappara ole ottanut minkäänlaista kantaa Ukrainan tilanteeseen. Kenet Tappara oikein pelkää suututtavansa?
Ilveskin julkaisi jo erittäin asiallisen kannanoton omissa somekanavissaan.
Ikävää sanoa näin, mutta jos pään työntäminen hiekkaan jatkuu vielä perjantain paikallisessakin, niin saatan kyllä vastaavasti vähentää jatkossa omaa tukeani Tapparalle.
Olen jo monasti todennut, että yhteisöllisyyden rakentaminen ja sen ylläpitäminen alkaa tällaisista jutuista. Tämä olisi pitänyt huomioida jo lauantaina. “Ei olla ketään vastaan” -periaate ei vain toimi.
Kyllä minun mielestäni, Tappara on huomioinut Ukrainan ja maailman tilanteen. Tapparan pelaajien kypäreissä oli Ukrainan väreissä olevat sydämet chl pelissä Rögliä vastaan.
Mää oon sitä mieltä, että tollanen Ilveksen yksittäinen ulostulo vaikuttaa jopa PR-tempulta. Liigalta olis voinu tulla joku yhtenäinen lausunto asiasta. Kyllähän se nyt on sanomattakin selvää, että sympatiat ja tuomitsemiset on Tapparallakin, vaikka sitä ei twitteroida tms.
Täytyisikö kaikki tehdä niinkuin Ilveksellä tehdään? Eikö riitä mitä on tehty ja on vielä tulossa?
Jos Tapparan kannattaminen on noin vaikeaa niin hyppää wagonista, valinta on oma.
Kyllähän nyt nykyaikana jokaisen yrityksen ja yksityishenkilön pitää vuorokauden sisään jonkun tapahtuman sattuessa vaihtaa profiilikuvaksi värejä ja laittaa thoughts and prayerit menemään. Se auttaa. /sarcasm
Hyvä, että Tappara laittaa jotain konkreettista eli keräyksen paikallisessa.
kun mikään ei riitä? Että oikein chl:n järkkäämät postimerkin kokoiset tarrat kypärässä yhdessä vieraspelissä? No onhan siinä tosiaan kannanottoa ja tukea kerrakseen.
Ja kaikille muille: ei nyt tarvitse vetää hernettä nenään. Halusin vain sanoa tunteeni ääneen vaikka palstan reaktio arveluttikin.
Minä olen aina tykännyt Tapparan linjasta pysyä vain urheilussa. Ukrainan asia on tärkeä ja hienoa että sielä on keräys. Tämä on mielestäni oikea tapa.
Urheilu on myös keino pariksi tunniksi unohtaa maailman huolet. Leipää ja sirkushuveja.
Piti kirjoittaa sama. Jos järjestetään ilmaus yhden asian puolesta, niin kohta kysytään samaa toisesta ja kolmannesta. Ja sitten alkaa keskustelu että miksi tähän osallistuttiin mutta tuohon ei. Ja niin edelleen.