Tappara sosiaalisessa mediassa

Tietysti jos pystyisi itse aina tuon ilmoittamaan ensin, niin se pakottaisi ainakin palstalaiset kyttäämään somea ja ehkä sitoutuun julkaisuihin paremmin?

Kuka vie päätä pölkylle? Itse olen pyytänyt, että porukka koulutetaan paremmin.

Ei tätä meidän somen sekoilua kannate kieltää. Ei se siitä kehity, jos päätä vaan silitellään. Hyviä asioita myös on, mutta liikaa tätä noloa sekoilua.

2 tykkäystä

Ootko ottanut suoraan yhteyttä toimistolle ja kertonut näistä epäkohdista? Vaikka toimiston väki (@Aapez , @Opelix jne) täällä käykin niin vanhanliiton sähköposti tai jopa soitto pääkallopaikalle toimii aina.

2 tykkäystä

Mitä väliä mitä joku Ilvesfani meidän Somesta ajattelee?

Jukia lainatakseni: “Mua ei kiinnosta v####akaan mitä siä sanotaan”.

37 tykkäystä

Rehellisesti sanottuna mua ei aktiivisena seuraajana kiinnosta pätkääkään jos Tapparan somessa on lainattu pätkä samasta biisistä kuin Ilveksen somessa joskus. Paljon kehitettävää on Tapparan sometekemisessä, mutta ihan sama mitä siellä tehdään niin aina joku sen on tehnyt aikaisemminkin.

33 tykkäystä

Ilves-fanin ja välttämättä Juginkaan mielipide ei paljoa paina. Asia on eri, kun maksava asiakas tai sponsori päättää, että tähän puljuun ei ehkä rahoja kannate laittaa.

1 tykkäys

Luulen että moni sponssi katsoo ensin menestystä, että kappas CHL:n kakkonen ja näyttää olevan liigassakin ykkösenä… uusi halli ja uudet kujeet. Some tiimillä mitään merkitystä :grin:

20 tykkäystä

Jos joku somemittari on se syy kannattaa, niin sille ei voi mitään. Kannattaa se suosikkiseura valita sitten sometiimin kautta. Tuskin näitä kauheasti toisiin seuroihin loikkaa harmittoman asian takia. Ei pois sulje sitäkään, että voihan asiaa kehittää. Malttia pitäisi olla faneilla ja sponsoreillakin, pääasia että itse tuote johtaa sarjaa, ja voittaa pelejä junnukentällisilläkin.

6 tykkäystä

Naiivia ajatella, että kaikki arvioivat toiminnan pelkästään sarjataulukon perusteella. Joukkuetta seuraavat fanit eivät paidan väriä vaihda varmasti kuin ääripään kaverit ääripään tapauksissa, mutta satunnainen kulkija ei tarvitse tällaista tapausta.

Sellaiset terveiset vielä sinne 80-luvulle, että jos tässä jää paskat housuissa vielä istumaan niin todennäköisyys kylmien käymiselle tulevaisuudessa on suurempi. Toimintaa pitää selkeästi kehittää nykyisestä. Sitä jos lähtee kieltämään on minusta teko mikä tekee enemmän hallaa seuralle.

3 tykkäystä

Itse näkisin hyvän somen ensisijaisen tärkeänä, että tulee uusia kannattajia. Minä, nelikymppinen, pärjäisin vallan hyvin, vaikka Tapparalla ei olisi somea lainkaan.

14 tykkäystä

Jos/kun ei saada huomenna 10 000 katsojaa areenalle ja joku pystyy aukottomasti todistamaan, että se johtuu huonosta someilusta, niin alan itsekin liehuttamaan sinioranssia lippua paremman someilun puolesta.

5 tykkäystä

Kukas tätä on väittänyt? Pitäskö jo vähän laskea kierroksia, ei nämä asiat korjaannu sormia napauttamalla, asiaan on tulossa kuitenkin muutoksia lähiaikoina…

5 tykkäystä

@Saminewb hiljaisuudesta päätellen et ole ollut yhteydessä toimistoon näiden epäkohtien tiimoilta. Kannattaa rohkeasti ottaa yhteyttä ja kertoa asiallisesti kehitysajatuksia.

Vuosia takaperin laitoin Hautamäelle (@Aapez ) sähköpostia ja hän jopa soitti meikälle asian tiimoilta eli kyllä siellä halutaan kehittyä ja ottaa palautetta vastaan :slight_smile:

6 tykkäystä

Tuossa ylempänähän siihen viitattiin.

En minäkään odota, että tässä ollaan maan johtava someseura eikä minua haittaa vaikka ei ollakkaan. Kyllä silti voidaan tällä tasolla vaatia, että perusasiat, kuten kielioppi, olisi kunnossa. Sen puute luo epäammattimaisen kuvan.

2 tykkäystä

Kun tykkäät kielioppia opettaa niin kannattaa lopettaa tuon kannate sanan käyttö.

2 tykkäystä

Aika turhaa nitkastelua IMO.
On täysin eri asia kirjoittaa kieliopillisesti virheellisiä foorumi-kommentteja kuin kirjoittaa selviä kirjoitusvirheitä ulkoisiin viestintäkanaviin.

4 tykkäystä

Pieniä juttuja, mutta edelleen näyttäisi siltä, että Ilvekseltä haetaan “pientä inspiraatiota” sometekemiseen. Tällä kertaa otettu käyttöön termi “parasta paikanpäällä” sattumalta ensimmäistä kertaa* käyttöön, kun naapuri viljellyt tuota oikeastaan koko alkuvuoden. Samanlaisia pikkujuttuja osunut silmään useampi kauden aikana, joten mistään uudesta ilmiöstä ei voida puhua. Ja kuten sanoin, pieniä juttuja mutta silti tavallaan noloa.

*Kyllä, käytin twitterin haku-toimintoa hyväkseni ja tämä oli sattumalta ensimmäinen kerta, kun Tappara käyttää kyseistä termiä.

1 tykkäys

Naapuri siis “keksinyt” tuon fraasin? Ok…

20 tykkäystä

Suosittelen näille plagiaattikytille…taukoa kiekosta tai elämän hankkimista.

Itse kelailin taas jotain lupausta, jos klo 12 kokoonpanossa on vahvistuksia lasaretista niin homman lipun ja menen paikanpäälle.

22 tykkäystä

Yllätävä “vastaisku” sieltä, mutta joo pistetään tämäkin sattuman piikkiin, että ensimmäistä kertaa termi otetaan käyttöön tässä vaiheessa.