Tappara sosiaalisessa mediassa

Tää on tiimityötä☺️

55 tykkäystä

Jutin sanoin: kiitos kuuluu koko joukkueelle

4 tykkäystä

Hyvää settiä jälleen @Jiiikoo
Olipa mukava kuunnella Tommin mietteitä.

54 tykkäystä

Yksi parhaista haastatteluista mitä olen kuullut. Pärmäkoski voisi myös jatkossa pysyä Tapparan listoilla kuin myös haastattelua vetänyt turisti.

29 tykkäystä

Aika ok haastattelu. Mikähän firma on tuon tilan rääpiny pystyyn, missä haastattelu tehään? Laatu loistaa poissaolollaan.

Minkälaista laatua olisi pitänyt sitten olla? Olisiko kyseessä harjoittelutila.

2 tykkäystä

Seinällä johtokanavaa 90-luvulta. Nopeesti pakkeloitu seinä ja siihen vähän maalia pintaan. Voisi tehdä paljon laadukkaamman “studion”. Nyt säästetään väärissä paikoissa.

E: Kentällä suoritus ollut priimaa. Odotan sitä myös kentän ulkopuolella.

2 tykkäystä

Näyttää jonkun toimistotilalta. Olisko pöydät pukattu sivuun ja siihen logon viereen tehty pikainen haastattelunurkkaus.

Jaa sitä pitää studiokin jo olla. Ei kai nyt sentään…

7 tykkäystä

Eiköhän tuo ole se uusi Naulakadun sisäharjoittelutila.

Eihän tuo vaikuta millään lailla studiolta.

Tarkoitin “studiolla” lähinnä helppoa panostamista kuvauksiin. Oli sen takia lainausmerkeissä. Esim. jotain vaikkapa tähän tyyliin.

2 tykkäystä

Aika hifistelyä, mulle riittää kiinnostava haastattelu. En kyllä kiinnittänyt muuhun huomiota, paitsi Tapparan logoon taustalla! :muscle:

4 tykkäystä

Minulle tuo seinä meni ainakin ihan täydestä :smiley:

1 tykkäys

Juu, en mäkään seiniä tuijotellu.

1 tykkäys

Mä ihmettelin logossa olevia valkoisia ruuvinkantoja.

3 tykkäystä

Jos rehellisiä ollaan, niin se pisti silmään itsellenikin. Olisin maalannut ne. :grin:

Mää taas kattelin että onpa tyylikkään yksinkertainen ”studio”. Haastattelu oli timanttia. Hieno mies toi Pärmäkoski ja hyvä haastattelu. :+1:t3:

10 tykkäystä

Pärmis huikee tyyppi. Haastattelija myös. Jos Mikin faksikone olis ollu pöydällä ja Ranen tohvelit pöydän alla niin miljöö olis täydellinen :orange_heart::blue_heart:

Tahtoo ison maailman tyyliä. Tai sit kunnon retroo. :metal:t3:

3 tykkäystä

Mielestäni haastattelu oli erittäin hyvä ja hyvin tehty. Itse pidän Jiikoon haastatteluista. Pärmäkoskesta huokui selkeästi se palo millä hän tekee asioita ja näin Tapparan kannattajana täytyy olla tyytyväinen kun näin laadukas kaveri on palkattu!

5 tykkäystä

No, omasta mielestäni sisällöltään erittäinkin laadukas haastattelu. Kerrotaan kattavasti raamit ja kokonaisuus miten fysiikkavalmennusta Tapparassa toteutetaan ja haastateltava kertoo myös omaa taustaansa.

4 tykkäystä