Mistä teet näitä päätelmiäsi?
Mitä sanoo @LahenReipas tästä tilanteesta?
Eikai värilasit voi näin paljoa tilannetta vääristää.
Sanotaan näin että aika paljon oon katsellut pelejä vaikka Tapparan pelaaja taklaa puhtaasti niin silti on mennyt kurinpitoon ja osa on karkeeta huumoria tai miksi sit halutaan katsoa…
En lähtis ihan heti koittaan tota änärissä, pää munissa käännös sinisellä osui päähän tai ei niin taklattavalla vastuu
Katsoin tilannetta vastapäätä paikan päällä livenä ja olen sen varassa. Täytyy vilkaista vielä videota tilanteesta tarkemmin ja arvioida tilanne uudelleen.
Lahdessa asuva ja Pelicansia jonkun verran seuraava ja heitä kannattava kaveri laittoi, kun viestiteltiin pelistä ja tästä tilanteessa ”Sillä kyllä hieman tapana jäädä neppaileen pää alaspäin ja sit pari kertaa sattunutkin.” Viittasi siis Jämseniin. Oli siis myös sitä mieltä, että ei missään nimessä ollut jäähyn paikka.
Eihän se ihan hetkeen ole lähdössäkään. Itsesuojeluvaisto vähän puutteellinen, mutta ei ihme.
Puhdas taklaus tosiaan ja paha tuomarivirhe. Vähän tekisi mieli sanoa, että ruskeat kirjekuoret vaihtavat omistajaa tuomareille tuon tuomion jälkeen. Mistään hidastuksesta ei satavarmasti tulla näkemään pääosumaa.
Must toi näytti että oli jo valmiiksi kaatumassa ennen osumaa. Hyvin myy toi saatanan mikkihiiri näitä. Eniten ■■■■■■■■ että tuomarit voi vetää näissä näin pahasti vihkoon jatkuvasti.
Toisaalta:
Kurinpito antanut vähemmän penaltteja kuin viime vuonna. Täytyy sanoa että onko ollut jopa tavoite… Välillä tuntuu että selvä 2-4 peliä on jäänyt tulematta jostai ihmeen syystä?
Aatu Jämsen ei tule koskaan pelaamaan Änärissä itsesuojeluvaisto on täysin olematon - pelistä touseen
En minä tuosta Jämseniä lähde ainakaan syyttämään sen isommin.
Liiga kannustaa tekemään noin ja siitä omalle joukkueelle iso hyöty.
Ei näitä pelaajia siltikään näin valmisteta isompiin ympyröihin, jotain tarttis tehdä.
Kuten tuonne Twixxeriin jo kirjoittelinkin, ei jääkiekkoa voi pelata tuolla tavoin kun Jämsen tuossa pelaa. Jämsen oikeasti, kirjaimellisesti kuolee vielä tuonne kentälle jos sen annetaan pelata tuolla tavoin. Ja nimenomaan näillä tuomioilla annetaan hyväksyntä tuollaiselle pelaamiselle.
Mä en ota kantaa siihen osuuko tuo taklaus päähän vai ei, jos osuikin niin 2 min olisi ollut oikea ja riittävä tuomio. Tuomareilta melko iso housuunpaskominen oli tuosta 5+PR antaa. Ehkä näkivät pääosuman ja ”pelästyivät” verta nenän varressa. Se vaan että tuohon kohtaan nenää ei yksikään taklaus tee vekkiä, ainoastaan oma kypärä tai pikemminkin visiiri voi siihen haavan viiltää.
Kurinpitoon mennee, toivottavasti oikeana nollan pelin tuomiona tulee sieltä ulos.
Joo ulosajoja tullut helposti, mutta mielestäni nyt ei onneks oo mennyt kurinpitoon. Kuten en usko tämänkään menevän.
Jaa a. Voi olla. Ei sitten tuoda turhaan NHL:ää koko keskusteluun.
Summanen puhui Jämsenistä, kun sai Åstenilta pommin. Voisin pari nostoa ottaa noista:
– Jos Jämsen pelaa noin, hän saa jatkossakin päävammoja ihan hirveästi, koska jääkiekossa saa yhä taklata. Kiekkokaukalo on vaarallinen paikka. Ei siellä voi kiekkoa tuijotella ja kuljetella tuolla tavoin, Summanen paaluttaa.
– Jämsenistä puhutaan taitavana pelaajana, mitä hän onkin. Mutta tärkein taidon elementti eli taito suojella itseään puuttuu.
Aatu Jämsenin kannattaa alkaa jo pikkuhiljaa miettimään onko pelitavassa jotain muutettavaa. Tuossakin ahtaassa tilassa piti keksiä jotain kivoja pleikkarikikkoja (Ilmaveivi onkin jo hyvin hallussa…) kun olisi voinut vaa heittää vaikka kiekon kulmaan. Et sä voi joka paikassa yrittää kikkailla ja pää munissa pelailla.
Ei tästä olisi kuulunut mitään jäähyä antaa. Käsittämätöntä puuhastelua Liigassa jälleen.
Eniten tuossa jannussa häiritsee se korostaminen - aina peittää kasvonsa hanskoilla rikkeen jälkeen, parit ylimääräiset kiepit, ja sitten se anova vilkaisu jään tasolta tuomareihin
Viimeksi piti Hölön mukaan aivot olla sökönä ja oksenteli pukukopissa…
Todella taitava, mutta aivan järkyttävä rikkeiden korostaja. Myöskin hiihtelee pää alhaalla ja katse omissa munissa, ei ihme, että vähän väliä kolisee
Ei tähän kuulu mutta esim:Luke puhdas taklaus ja meni liigankurinpitoon ja pelikieltoa tuli …Camper taklas puhtaasti toi 5+20 oli naurettava tuomio…
Naurettava tuomio. Ja se, että tuomarit katsoo tilanteen videolta hidastettuna ja silti tuomio on 5 min niin ei mene mun jakeluun. Itse en löydä edes videolta osumaa päähän