Tapparan kapteenisto kaudella 2018-19

Tuossa kyseinen video.

7 tykkäystä

Ahaa, siis Risse on kapteeni ja Mksa vara-sellainen

E: Tämä mielipide tuosta Popeda Tapparan vieraana- videosta.

1 tykkäys

Oliko niin, että Krisse ei halunnut olla kapteeni? Kyllähän mieli voi muuttua, eikä Kuusela varmastikaan huono kapteeni ole, päinvastoin.

No minä ainakin olen kuullut tällaisen ihan sisäpiiristä, että Krisse ei
oikein välittäisi olla kapteeni. Ja nyt kun ihan tarkkaan muistelen, niin
eikö hän joskus aikoinaan myös jossain haastattelussa tätä vihjannut…

1 tykkäys

Video nyt antaa ymmärtää aika vahvasti, että Krisse on kapteeni.
Tosin Mäntylän toiminta treeneissä antoi myös antaa ymmärtää, että hän voisi olla kapteeni.

Videolla tosin Mäntylä on paikalla, Krisse ei.

1 tykkäys

Itse katsoin aluksi että tuossa oven suussahan Krissekin seisoo Rautakorven kanssa, mutta tarkempi tutkiskelu osoittikin sen olevan Puistola.

Tuskinpa Krisse nyt aseella uhaten on alkanut kapteeniksi jos hänestä sellainen tulee.

Miksahan tuossa sanoo ennen lahjojen antoa jotain että “Meillä kippari lähti tonne kuulemma vähän tärkeämpiin hommiin”.
Pate kysyy tottakai “Kuka niistä?” ,johon Miksa vastaa että “Kuuselan Risse”.

7 tykkäystä

C Kuusela
A Järvinen
A Mäntylä

Jos näin on, niin oikein hyvä.

Rauhala ja Vittasmäki olisivat olleet myös hyviä “A” -kandidaatteja.
Mäntylälle C ei minusta olisi sopinut, josko taas rahakkaampi sopimus vaikkapa Sveitsistä tulleekin kesken kauden.

https://www.aamulehti.fi/urheilu/paljastiko-tappara-uuden-kapteeninsa-henkilollisyyden-salakavala-vihje-kesken-popedan-vierailun-201127109/

Laitetaan nyt tänne, vaikka mitään uutta tietoa tässä ei ole.

5 tykkäystä

Heitän villin veikkauksen:

C Kuusela
A Mäntylä
A J-M Järvinen

Mun veikkaus.
C. Kuusela
A. Vittasmäki
A. J-M Järvinen

Viime vuonna Tappara julkaisi kapteeniston samana päivänä, juuri ennen ekaa peliä.

1 tykkäys

Tää Popeda juttu on kuulkaas kusetus :slight_smile: Kapteeni on JMJ. Sattumalta(ko) äänessä tässäkin?

Noo, huomenna saadaan johonkin aikaan tiedote ja pidetään hullut jännityksessä.

Edit: Ei ole kukaan veikannut JMJ :+1:

JMJ kapteenina sopisi ainakin minulle. Esimerkillinen urheilija ja viihtynyt Tapparassa lähes 100-prosenttisesti uransa Liigassa.

6 tykkäystä

https://www.instagram.com/p/BmSbezAFhk_/?utm_source=ig_web_copy_link

39 tykkäystä

Lopulta Cuusela ei yllättänyt, mutta silti olen vähän yllättynyt. “Halusin” loppuun asti uskoa, ettei mies halua olla kapteeni. Kvartetti kokonaisuudessaan sopivan ennalta-arvattava. Ei tästä oikein saa lööppiä aikaiseksi.

6 tykkäystä