Tapparan kapteenisto kaudella 2022-23

Harjoituskausi lähenee pikkuhiljaa ja kohta varmaan tiedotetaan kapteenistosta. Itse tuossa mietiskelin kuka korvaisi Peltolan varakapteenina. Siinä sitten pienen pohdiskelun jälkeen tulin tulokseen että vaihtoehtoja on monia. Lehterä/Savinainen/Kemiläinen/Vittasmäki.

Onkos ollut missään puhetta millon julkaistaisiin? :thinking:

Seppälä.

9 tykkäystä

Itelle kelpais kanssa joukkueen hype-man Waltteri Merelä

4 tykkäystä

Vittasmäki on ennenkin kuulunut kapteenistoon, joten olisi turvallinen valinta. Muutenkin tietynlainen isähahmo puolustuksessa.

Seppälä olisi tietysti peräänantamattomuuden ja sitoutumisen perikuva. Merelä ja hatusta heitetttnä Tuulola olisivat sitten tuoreempaa osastoa. Kumpikin varmasti tuo oikeanlaista rentoutta touhuun. Tuulola ehkä välillä turhankin rennosti liikkeellä, joten varakapteenius ehkä turhan radikaalia Tapparaan.

2 tykkäystä

C Rauhala
A Kuusela
A Vittasmäki
A Savinainen

Nää vois olla hyvät vaihtoehdot.

7 tykkäystä

C Rauhala
A Kuusela
A Seppälä
A Merelä

1 tykkäys

Ei olisi mitään valittamista näiden suhteen. Rauhala, Kuusela ja VMV on ainakin mun mielestä aikalailla itsestäänselvyyksiä.

3 tykkäystä

C Rauhala
A Kuusela
A Lehterä
A Vittasmäki

3 tykkäystä

C Rauhala
A Kuusela
A Virta
A Lehterä

2 tykkäystä

“A” Kuusela, näinköhän pappa vielä saa pitää kirjaimen rinnuksessa, vai onko nuorempien aika ottaa viestikapulaa. Tämä vain minun pohdintaani!

1 tykkäys

C: Rauhala
A: Kuusela
A: Vittasmäki
A: Merelä/Lehterä/Seppälä

C Rauhala
A Kuusela
A Virta
A Vittasmäki

11 tykkäystä

Aika moni pudottamassa Virtaa ulos?:thinking:

7 tykkäystä

Tätä itsekkin mietin. Johtava pelaaja pukukopissa oltava ja ollut kapteenistossa tovin.

C Rauhala
A Virta
A Kuusela
A Lehterä/Seppälä/Vittasmäki

Eiköhän Tapola saa tästäkin sopan aikaan😁
ja media nauttii.

5 tykkäystä

C Rauhala
A Kuusela
A Lehterä
A Virta

Niin. Tai sitten:

Eiköhän Tappara.co saa tästäkin sopan aikaan😁
ja media nauttii.

:shushing_face:

23 tykkäystä

C Rauhala
A Kuusela
A Virta
A Vittasmäki

Mennään tutulla ja turvallisella. :+1:t3:

11 tykkäystä

Positiivinen ongelma, kun joukkueessa olis tyrkyllä niin monta hyvää varakapteenia. Äkkiä laskettuna ainakin seitsemän. Kuusela, Virta, Vittasmäki, Seppälä, Kemiläinen, Savinainen, Lehterä. Johtajuutta piisaa.

2 tykkäystä