Saavuin paikalle vähän myöhässä ja Ilveksen henkilö oli näemmä ensimmäinen joka näki riittävän vähän punaista nähdäkseen homman pointin. Oletan, että liigapaidat eivät ole tyyliltään tällainen fiasko, ja jos niihin saadaan sävytetyt mainokset, niin tässähän hypätään heti ihan sinne sarjan kärkipäähän.
Taidan olla vähemmistössä, kun sanon diggaavani näistä. Ei nää ny mitään Apupaitoja oo, mut kaukana myös 15-16 tilkkutäkistä.
Paidat on
- Rouheet!
- No en mä ny tiä…
- Karseet
0 voters
Nuo 3v3-paidat ovat melko tylsät, vähän tuollaiset junnujoukkueen paidat. Yksi väri ja mainokset päälle. En nyt kuitenkaan ihan tähän ränttiin lähde tähän mukaan.
Toisaalta nämä ovat niitä paikkoja, jossa tekemällä hienot, vähän erilaiset paidat, voisi saada kivasti gw-kauppaa rullaamaan ja fanit tyytyväisiksi. Vähän semmoinen missattu mahdollisuus tylsällä toteutuksella.
Mennään eteenpäin.
GW kauppa rullaa vaikka vetelisivät kalsaripaidoilla.
Höpöhöpö turnaukseen höpöhöpö paita. Tuollainen rullalätkä höntsypaita on ihan hyvä tähän. Nimenomaan pienemmät lafkat saanut nimeä paitaan.
Itse en ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä haloota pelipaidoista. Itselleni tärkeimmät asiat paidassa on logo ja se, että nimi ja numero näkyy riittävän selvästi.
Sitten mitä tulee mainoksiin, niin on hyvä, että löytyy. Ja mielellään sellaisia, josta seura ei ole itse maksanut, vaan ovat saaneet rahaa. Ymmärrän toki tietyllä tapaa, että joillekin tuo mainosten sijoittelu/ulkoasu on iso asia, mutta minä en sitä koe isona asiana.
No henkilökohtaisesti voin sanoa että jokainen sponsori on varmasti seuralle tärkeä. Omasta mielestä on ihan nerokas homma että harjoitusottelu paitaan myydään mainokset erikseen niin seura saa lisää rahaa. Suomessa ei ole yhtään seuraa jokereita ja hifkiä lukuunottamatta jotka pystyy valkkaamaan nuo keskisuuret yritykset pois paidoistaan. Jos sulla on joku timanttisen hieno pääsponsori seuralle millä saa pelipaidan siistittyä niin sitten vaan toimistolle tekeen soppari.
Hyvä!
Taisit olla eka joka oli kartalla mistä tässä on kyse.
![]()
Kypärissä on ainakin tyylikkäästi mainos.
Jep!
Kultajousi enteilee hyvää😃
Nyt on mun mielestä siisti kokonaisuus, ei tilkkutäkki sekä logo näyttäisi olevan isompi kuin aikaisemmin.
Toivottavasti on samanlaiset vieraspaidat kun viime kaudella. Oli ihan pirun tyylikkäät ![]()
Kato, Kallella on tiettyä Saravo-kerrointa.
Tytöt tykkää, miksei pojatkin!
Eihän Kallesta voi olla tykkäämättä.
Mikähän kuvassa Bloodia niin paljon naurattaa?
Nyt on saatu vähän järkeä noihin mainoksiin. Hienoa. Pikkuhiljaa kohti uutta modernia areenaa myös pelipaitojen osalta.
Toi oli video ja Charles vähän tuulettelee siinä. Nyt video onkin näköjään poistettu.
Annetaanpa posia - huomattavasti parempi kuin se aivan turhaan uutisoitu harjoituspelipaita. Hihoissa näyttäisi jotain bokseja olevan edelleen, mutta etuosa on selkeästi saatu vähän hillittyä → ainakin Bertrandin paidassa, en sitten tiedä miten paljon vaihtelee mainokset pelaajittain.
Tuosta Olvin logosta ja sen muotokielestä tuli mieleen että siinä olisi aineksia päivitettyyn versioon Apu-paidoista. Tappara voisikin järjestää jonkun 80-luku teemamatsin (merkityksellinen vuosikymmen seuralle kuitenkin monessakin mielessä) ja sinne sitten Olvi pääsponssiksi ja kustom-peliasuksi Apu-paita replikat Olvi-versiona. Sää käyttää toimisto ![]()
Jep! Tämä on hyvä idea mielestäni. Kultainen 80 -luku oli hienoa aikaa, miksi sillä ei ratsastettaisiin?
Joka elokuussa sama virsi. Eiköhän tuohon ilmesty taas joku lisämainos. Ennen kaikkea, housuihin ilmestyy iljettävän rumat laatikot, jotka tuhoavat kokonaisuuden. Siistit oranssit housut saavat aina tässä vaiheessa peliasun näyttämään kauniilta.