Tapparan pelipaidat Huuto.net:issä

Olisivat kyllä paljon hienompia, jos logot olisivat brodeeratut / ommellut.
Jotenkin ei houkuta huutaa tuollaisia printtipaitoja.

3 tykkäystä

Tämäkin on taas makuasia.
Mun mielestä nuo ovat iso pala Tapparahistoriaa ja pienen sijoituksen arvoisia.

1 tykkäys

Juu, sitä en käy kiistämään.
Mutta jos olisivat muita kuin printtipaitoija, saattaisin jostain tehdä huudonkin.

1 tykkäys

Kyllä itse ainakin hyökkään vikana päivänä mikäli hinnat eivät ole ihan tolkuttomia :smile:
Tällä hetkellä toki näyttää, että hinnat karkaa jopa ”kehnoimmissakin” paidoissa melko korkealle.

1 tykkäys

Itsekin hyökkösin 60v paitojen kans ja kalliiks se tuli😂

1 tykkäys

Nyt pitäisi olla aikaa paneutua huutokaupan viimeisiin minuutteihin.
Pariin kertaan on työ häirinnyt pahasti ja viimeksi jouduin ulkoistamaan huutamisen kun en itse ehtinyt.:joy:

1 tykkäys

50-v -paidan sai muuten halvimmillaan 100 eurolla silloin aikoinaan. Silloin huutokaupan järjesti Tapparan toimisto, en muista enää minkä sivun kautta, muuta ainakaan mikään Huuto.net se ei ollut.

1 tykkäys

Itse en nykyään keräile enää mitään ja silti romua kertyy liikaa. Kysyisin sellaista näistä pelipaidoista, että onko niillä oikeasti jotain jälkimarkkinoita? Onko mitään historiatietoja, että vaikka 60- tai 70-luvun paitojen arvo olisi merkittävästi noussut nyt NHLssä tai Liigassa? Sen tiedän että esim jääkiekkokorteilla on tehty parhaimmillaan miljoonakauppoja. Mutta onko tämä paitojen keräily puhtaasti mielihyvän ja muistojen säilömistä tai omien käyttövaatteiden hankintaa? Vai näettekö siinä potentiaalia rahastukseen eläkepäivien alkaessa :sunglasses:

Tuossa on mun ajatusmaailma.
En mieti jälkimarkkinoita ostaessa, vaikka jokusesta paidasta olen joutunut luopumaan.
Kahdesta syystä osallistun huutokauppaan.
Saatan saada palasen, tai jopa ison palasen :star_struck:, Tapparahistoriaa ja noista paidoista raha menee hyvään tarkoitukseen.

4 tykkäystä

Hymy- sekä Apu-paidat ovat kysyttyjä, eikä niitä markkinoilla juurikaan ole. Tuolloin seurat eivät harrastaneet pelipaitabisnestä. 60-70 lukujen aidot pelipaidat ovat arvokkaita jo harvinaisuutensa ja historiallisuutensa vuoksi.
Tänä päivänä seurat pyörittävät pelipaitabisnestä. Paitapisnes lienee jossakin määrin kupla. Paitojen arvo kokee inflaation siitä syystä, että niitä ”tehtaillaan”.
Superlahjakkuudet ja legendat pitänevät jatkossakin arvonsa.

Pidän Tapparan tavasta toimia.
Lehdon Mika laittaa paria paitaa kerrallaan myyntiin.
Jollain joukkueilla on hallin myyntipisteessä rekkikaupalla paitoja myynnissä.:rofl:

2 tykkäystä
Paitojen yhteishinta tällä hetkellä:

11 676 €

Keskihinta per paita:

467,04 €

Kallein paita tällä hetkellä:

Otto Rauhala & Teemu Nurmi 1 000 €

Halvin paita tällä hetkellä:

Otso Rantakari 295 €

4 tykkäystä

Jossain tässä ketjussa on Tapparan oranssien erikoispaitojen myyntihinnat…:stuck_out_tongue_winking_eye:
Jos on aikaa niin tees vähä vertailua.
Muistelisin niiden yhteistuoton olleen 17000 ja 18000 euron väliin?

Nyt:

Teemu Nurmi 1000 €
Otto Rauhala 1000 €
Juhani Jasu 675 €
Mikko Lehtonen 650 €
Sebastian Repo 620 €
Aleksi Salonen 550 €
Jan-Mikael Järvinen 500 €
Niko Mikkola 500 €

Tomas Zaborsky 485 €
Aleksi Elorinne 450 €
Niko Ojamäki 450 €
Dominik Hrachovina 425 €
Valtteri Kemiläinen 400 €
Matti Järvinen 400 €

Veli-Matti Vittasmäki 360 €
Christian Heljanko 350 €
Jere-Matias Alanen 350 €
Jere Rouhiainen 340 €
Kimmo Rautiainen 330 €
Otto Mäkinen 320 €
Joona Luoto 315 €
Jere Karjalainen 310 €
Toni Utunen 305 €
Anton Levtchi 301 €
Otso Rantakari 295€

Yhteensä 11 681 €

Rantakarin paita viime kauteen verrattuna esim -605 €. Esim. vaikka Rauhalan ja Nurmen paitojen hinta noussut.

Huutoaikaa toki vielä aika kauankin jäljellä.

1 tykkäys

Ilmankos Rantakari loukkaantui. Nyt huutamaan kaikki, niin saadaan Otso pikaisesti takaisin askiin.

11 tykkäystä

Sanokaas paita-asiantuntijat, onko tuo selkämyksen nimi mahdollista irroittaa, siististi? Onko esim tarralla vai ommeltu?

Hahaa…Osu ja uppos!:joy::joy:

Ping @Devilady

1 tykkäys

Viime kauteen verrattuna nyt 13 paitaa halvemmalla kun sillon halvin.

En yhtään ihmettele jos Rantakarin ja Jasun paitojen hinta tippuisi. Nuo paidat eivät kumpikaan ole olleet herrojen päällä kumminkaan. Sen verran paitoja kumminkin koskenut, että nimmarin saanut vedettyä.

Edit: siis ”tippuisi” eli menisi halvemmalla kun viime paita

1 tykkäys

Oton paidasta on nyt tarjottu 1200€. Ei huono. Ihmetyttää hieman Rantakarin paidan alhainen hinta. Eikö viikset ole tarpeeksi katu-uskottavat vai?

1 tykkäys