Tapparan pelipaidat Huuto.net:issä

Isääni huijattiin aikanaa kyseiseillä sivustolla ja häneltä vietiin 400€. (Hän osti tuotteen ja maksoi ja sai rikkinäisen tuotteen, vaikka kuvassa oli ehjä. Ei ollut postissa mennyt rikki.) Sen takia epäilen, että kyseinenkin tarjoaja on trolli ja haluaa vaan nostaa hintoja.

Luulisi nyt, että tuollaisille myyntisivustoille vaadittaisiin jotain kirjatumisvaatimuksia.

1 tykkäys

Pankkitunnarit vaaditaan tunnistautumiseen.
Rekisteröitymiseen riittää nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite?

MTV:n rikospaikassa oli just puhetta nettikauppahuijareista. Ainakaan tori.fissä ei vaadita tunnistautumista. En sitten tiedä huuto.netistä

1 tykkäys

Mun mielestä ei vaadita koska itsekin sen tein vapaaehtoisesti.

1 tykkäys

Äkkiä katsomalla n. 20% noista tarjoajista on tunnistautunut. Saisi tulla pakolliseksi tunnistautuminen niin voitaisin välttää tuollaisetkin.

2 tykkäystä

Et sitten virallista tilastoa saanut tuosta tehtyä tänne?:joy:

Ääni tälle ehdotukselle.
Nythän tuonne kai voi tehdä tunnarit ihan millä nimellä tahansa kun on vaan joku sähköpostiosoite?

1 tykkäys

Hieman nyt haisee tuo huutokauppa. Voi toki olla, että joku taho laittaa rahaa hyväntekeväisyyteen tai sitten ei. Jos kyseessä valehuutaja niin onhan tuossa selvitettävää ja moni taho on laittanut pillit pussiin tuon vuoksi. Joskus näissä huudoissa olen nähnyt vaatimuksena, esim. oltava vähintään viisi palautetta. Tuolla huutajalla ei nähtävästi mitään aiempaa huuto historiaa. Kannattaisi Huudon kanssa selvittää motiivit nopeasti.

Sen verran nyppi eilen, että pistin palautetta ylläpitoon näistä muutamasta huutajasta.

3 tykkäystä

Karjalaisen paita “löytynyt” ja lisätty huutoon.

Tappara123 -tunnuksen huudot myös poistuvat ja huutaminen jatkuu tilanteesta ennen hänen huutojaan. Siellä oli vanhemmat jo vähän kauhuissaan.

47 tykkäystä

Mutta väärin tää silti menee kun katsoo JM Järvisen paitaa niin se on nostanut 350->750e ja jollain on ollut korotusautomaattipäällä niin nosti tarjouksen tappiin ja silti suurin hinta jää voimaan. Ois pitäny poistaa kaikki kaverin korkeimmat huudot ja palauttaa hinnat takas alas siihen mistä rupes huutaan TAI aloittaa koko juttu alusta kun eihän tässä mennyt kun päivä. Toivottavasti kaikki ymmärtää asian mitä tarkoitan

8 tykkäystä

Tää meni ihan vi*uiks koko huutokauppa yhden trollin takia.
Pystyyköhän tuolta perumaan tarjouksia?
Olen laittanut korotusautomaatin ja nythän mun tarjous keikkuu kärjessä sillä max hinnalla.
Ei sillä ettenkö paitaa haluaisi mutta tästä hukkui nyt koko idea kun korotusautomaatti jäi tappiin.

3 tykkäystä

Nyt tuo on ilmeisesti korjattu noin, kun Järvisen ryijyn hinta on vain 355€.

1 tykkäys

hyvä homma. muillekin paidoille sama toimenpide

1 tykkäys

Täysi farssi.
Keskiviikko iltana kun tuli ilmoitus että viimeinenkin johdossa ollut huuto on ylitetty päätin että antaapa olla, että sijoitan rahat muuhun käyttöön. Nyt näyttääkin että on kolme voittavaa huutoa!!`:grinning:

1 tykkäys

Huutokauppa pitäisi aloittaa alusta. Huuda paitaa X—-> joku korottaa. Huuda sen takia paitaa Y—-> joku korottaa taas. Huuda paitaa Z—-> huudot poistetaan ja joudut maksamaan kolmesta paidasta vaikka halusit vain yhden. Farssi.

1 tykkäys

Laittakaa palautetta huutonettiin, niin minäkin tein.
Jää nähtäväksi miten he asian hoitavat.

1 tykkäys

Jep eiköhän rahamiehet jyrää noi tarjoukset loppukirissä.

Huuto.net antoi ohjeen, että jos huuhaahuuto laittoi korotusautomaatin vinkumaan, niin ottaa yhteyttä sinne ylläpitoon, jolloin voivat tarvittaessa poistaa myös ne tarjoukset. Ja sitten tarjouksen voi tehdä uudelleen.

Tuohon että on sitten yhden hinnan noustua huutanut toista tai kolmattakin kohdetta, vaikkei olisi tavallaan halunnut, ja nyt huuhaiden poistojen jälkeen nekin on kiinni, ei ollut vinkkiä. Itse kuitenkin luottaisin siihen, että jokaiseen huutokauppakohteeseen viime vuosien aikana on tainnut tulla ne voittokorotukset vasta viimeisenä huutopäivänä. Jos nyt ihan väkisin tahtomatta useampi jäisi kuitenkin käteen, niin eiköhän tapauskohtaisesti onnistu myös Tapparan kanssa neuvotteleminen.

13 tykkäystä

Huuto.net hoiti asian ainakin minun kohdaltani kuntoon.

Edit. Toivottavasti Tappara vaatii tulevaisuudessa huutajilta tunnistautumisen.:stuck_out_tongue_winking_eye:

5 tykkäystä

Nyt vasta huomasin, että game issued paidat on merkkattu uusiksi ja game wornit uuden veroisiksi. Helpottaa omaa seurantaa kun kiinnostaa lähinnä nuo gw:t

1 tykkäys