Tapparan pelipaidat Huuto.net:issä

Olis mullakin jos ois tilit kunnossa.

1 tykkäys

Samaa mietin, kun sivua tutkailin että aika montaa paitaa huutaa muutamat nimimerkit. Jotkut niistä toki voi olla vaikka firmoja, mutta mahtaakohan joku nostaa vaan tahallaan hintaa? Ei olisi uusi ilmiö.

Sitten on syytä olla tilillä katetta jos joutuu vastaamaan huutoonsa.:grin:

Aijaa, ihmiset ovat näköjään erinlaisia. Jos minulla olisi pinkka kunnossa, niin ottaisin mieluisimman paidan ja maksaisin mitä maksaisi. Samasta sarjasta en näe järkeä kerätä 14 paitaa.

Tämä minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että pumpataan hintoja. Riskipeliä, jos pumppaa väärää paitaa.

Rupee oleen tää huutokauppa nähty kun Alasen paita on 400e

2 tykkäystä

Jos ois tilit kunnossa niin tuossahan ois loistava “kerää koko sarja”-mahdollisuus.:rofl:
Tosin kaikki paidat eivät tulleen myyntiin mutta silti.

1 tykkäys

Tyhmänä nyt kysyn: Oliko alkuperäinen TBK-paita brodeerattu? Jos joku on nähnyt jääkiekkomuseossa alkuperäisen niin kertokaa. Itse en ole käynyt?

Sellaista olen aikalaiskertomuksista lukenut, että logot ommeltiin paitaan käsin. Eli oli se lähempänä brodeeraamista kuin tätä sublimointia.

TBK:n viimeistä paidoista logot ratkottiin pois ja tilalle ommeltiin :tappara:.

6 tykkäystä

Kannattaa, vaikka ilmoittaa asiasta Tapparalle, jos vaikka pyytäisivät poistamaan tarjoukset, koska tarjonnut useasta kohteesta. Veikkaan, että on selvä trolli/lapsi joka luulee tuon olevan hauskaa.

Äläs sano. Jos jollain vaan on ylimääräistä rahaa ja haluaa itselleen TBK-paitoja?

Sittenhän siitä farssi tulisi jos tuo huutaja ei lunastaisi huutojaan.:rofl:

Toivotaan tätä. Tulee muuten jonkun vanhemmille vähän selittämistä.

3 tykkäystä

Sillä “neljäntoista huudon” tyypillä on 8050 euroa kiinni huudoissa. Saas nähdä kuinka juttu päättyy :slight_smile:

Onko porukat kattonu, että millanen huutohistoria tällä kyseisellä huutajalla on? Palautteita, käytyjä kauppoja?

Ei mitään historiaa.
Taitaa olla ihan uusi nimimerkki huutonetissä?

2 tykkäystä

Yksi mahdollisuus on ihan vain puhdas hyväntekeväisyys paitaostojen kautta, mutta aina epäilyttää, jos huutaja ei ole tunnistautunut ja on vailla osto/myyntihistoriaa.

Trollaus vain sotkee huudot kaikkien muidenkin kannalta.

2 tykkäystä

jeps näinhän se on ja huutais ny vaikka yhtä paitaa 10000e ja jättäis köyhille loput

1 tykkäys

Sitä luulisi äkkiseltään, ettei tuollaiseen huutokauppaan voi osallistua tunnistautumatta. Mutta vissiin kuitenkin voi?

Saisi ostaja paukuttella henkseleitään kun olisi kalliimpi kuin Suomi 100-paita.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Mä just pohdin että mitä tietoja rekisteröitymisessä kysyttiin.
Siellä on erikseen mahdollisuus tunnistautua ja jotkut myyjät sitä vaativatkin.

1 tykkäys

Ei vaadi muuta kun pankkitunnukset. Ei muuta.