Tapparan pelipaidat Huuto.net:issä

Karjalaisen paita ainakin pääsi käyttöön. Vähän väliä vilahteli mies Jeren paita päällä.

1 tykkäys

Mä näin pelissä kaksi oransin väristä. Toinen oli Lassilan ja toisen numeroa/nimeä en nähnyt.

1 tykkäys

Oranssi 92 Repo bongattu myös tänään hallilla.

4 tykkäystä

Hyvällä asialla olivat tavallaan myös kaikki ne, jotka kirittivät hintaa ylöspäin ja lopulta jäivät kuitenkin ilman…
Nimimerkki “yksi heistä”

3 tykkäystä

Itse itseäni lainaten.

Aivan sattumalta sain tästä aiheesta ihan itse kopin.
Huutokaupan tuotto oli sitä luokkaa mitä Tapparassa oli odotettukin.
Tämä huutokauppa ei aiheuta muutoksia Tapparan politiikkaan koskien pelipaitoja.

Lähde: Samainen herrasmies joka paidat Huutonettiin myyntiin laittoi

Olen hämmästynyt ja hiukan pettynytkin.

2 tykkäystä

koska tulee lisää myyntiin?

Oliko kysymys esitetty minulle?

Yksi paita näköjään tullut jälkimarkkinoille

Ai niin.
Isolla kirkolla kun on kaikki isompaa ja hienompaa, niin Hifk-Tappara pelissä joku Hifkin myyntitykki tms. paukutteli henkseleitä että kalleimmat talviklassikkopaidat olivat menneet huutokaupassa 12000eurolla.

E: @gatecrasher Kauanko menee kun Lingletin paita on myynnissä?:wink:

Tuotto lahjoitettiin lyhentämättömänä Lastenklinikan tuki ry:lle ystävänpäivän kunniaksi Tappara-Kalpa pelissä.:thumbsup:
Ehdottomasti hatunnoston arvoinen summa, vaikkakin itse odotin hieman suurempaa summaa.

9 tykkäystä

Sama paita taas myynnissä hieman pienemmällä lähtöhinnalla.

Taas tarjotaan mahdollisuutta hankkia palanen Tapparahistoriaa.
Ei vaan näytä löytävän Juuso Pullin paita itselleen omistajaa.:astonished:

Kukaan ei tiedä kuka on Juuso Pulli…

3 tykkäystä

Siinä tapauksessa on (perä)aukko sivistyksessä.

No en ihmettele yhtään jos ei tuolla hinnalla mene kaupaksi. Olkoot miten ainutlaatuinen paita tahansa, mutta jos sen käyttäjän Tappara-edustus jäi kuuteen otteluun (eikä muutenkaan ole mikään profiilipelaaja), niin reeeeippaasti pitää hintaa viilata alaspäin.

2 tykkäystä

Sallin sen aukon itselleni. Enkä muutenkaan huolisi oranssia paitaa vaikka maksettaisiin…

Paita meni vuosi sitten hintaan:
Pulli 702 €

Joten “halvennuksessa” jo nyt.

Jossain vaiheessa ennen Pullin Ilvessopparin julkaisua hieroin tuosta kauppoja.
Oltiin samalla seinällä myyjän kanssa, vaikka ei ihan yhteisymmärrykseen päästykään.

Tuollaisesta hyväntekeväisyyshuutokaupasta kannattaa huutaa vain pysyvästi omaan kaappiin jääviä paitoja. Potentiaalinen ostajakunta pienenee jälkimarkkinoilla, kun rahat eivät mene enää hyväntekeväisyyteen ja tuollaisesta paidasta saa maksaa jonkin verran hyväntekeväisyyspreemiota, kun normaalisti pelipaidoista kiinnostumattomat ovat huutamassa ostohousut jalassa.

1 tykkäys

Varmasti asia on näinkin.
On kuitenkin ollut todella mukava nähdä näitä oransseja paitoja myös Hakametsässä.:thumbsup:
Kaikki eivät ole siis päätyneet vain kaappiin tai kehyksiin.
Nuo oranssit paidat ovat aivan järjettömän hienoja paitoja ja ehdottomasti pala Tapparan historiaa.

8 tykkäystä