Tapparan pelipaidat Huuto.net:issä

Olisihan se ollu käheetä kun Palsanmäki olisi hoitanut huutokaupan vaikka joku La kotipelin alla. Markku olisi rakentanut telineen missä paidat esillä ja Heli muuten vaan hymyilee.

4 tykkäystä

Palsanmäki lukee kuitenkin forumia, ja ois myynyt Lingletin, Jasun ja Rouhiaisen paidan mukana eteenpäin.

Vähän repesin.

Ne piirtää joilla on liitua.
Kovin on kalliita paitoja. Oransseja ja juhla mutta siitä huolimatta tyyristä

Paidat teki varmaan jo kauppansa. Jäi kaivaan Savinaisen paita, kun ei pallit ihan riittäny. Lähellä oli. Saravo oli jossain kohtaa vissiin 1800. Tiedä sitten millä lopulta meni.

Paljonko Savinaisen paita meni yli 800€

800euroa. Se oli oma katto. Pitää toivoa ettei ollut voittajahuutajan.

Paitojen lopulliset myyntihinnat:

Saravo 1800 €
Elorinne 1005 €
Haapala 1004 €
Peltola 1000 €

Bonsaksen 900 €
Jasu 900 €
Rantakari 900 €

Hrachovina 820 €
Karjalainen 815 €
Lajunen 805 €
Järvinen 800 €
Savinainen 800 €

Rouhiainen 761 €
Levtchi 751 €
Röymark 745 €
Pulli 702 €
Rauhala 700 €

Nurmi 656 €
Repo 630 €
Lassila 500 €
Linglet 415 €

13 tykkäystä

Itse rupesin vääntämään kuvakaappaukset hinnoista,niin ehdit vastaamaan ennen =)

1 tykkäys

Huomasi kyllä mitä tapahtuu kun paitoja enää muutama jäljellä. Rantakari nousi hulppeisiin jne. Taktiikka pitää olla se että tarjonnan ollessa iso huutaa vaan sen oman kattonsa ja jäädä ihmetteleen mitä tapahtuu.

Hintatasoon nähden Nurmi ja Repo oli ryöstöjä. Ne sulkeutuivatkin kärkipäässä. Linglettikin kun painaa yhden Game 7 maalin.

3 tykkäystä

Vuoden päästä Revon paita saattaa olla se kallein noista.

4 tykkäystä

Hieno juttu hyväntekeväisyydelle. Itse olen luullut olevani henkeen ja vereen Tappara, jatkuvasti täälläkin roikkumassa. Mutta kaukana olen ilmeisesti ainakin niistä yksityishenkilöistä, jotka ovat tuollaisen sijoituksen tehneet paitaan. Täytyy sanoa, ettei tulisi pieneen mieleeni. Hatunnosto.

1 tykkäys

Hyväntekeväisyyteen 17 409 euroa ! Hatunnosto.

18 tykkäystä

Omalta osalta 630€ sijoitettu hyväntekeväisyyteen.

25 tykkäystä

Hiukan enemmän oli oma sijoitus.

7 tykkäystä

Aika halvalla kyllä Repo lähti verrattuna muihin. 09-10 kauden päätteksi tuli itsekin ostettua vastaavanlaisesta huutokaupasta Peltolan game worn paita ja hinta taisi olla 200€. Peltola taisi olla halvin ja Palolan Ollin paita toiseksi halvin 210€ hinnalla.

2 tykkäystä

Omaankin silmään pisti tuo Revon nimi. Saattaa olla tuleva NHL-pelaaja ja silti listan loppupäässä.

Kaikki Oranssin paidan ostaneet ansaitsevan syvän kunnioituksen - nyt meni iso potti hyväntekeväisyyteen lasten hyväksi :tappara:

9 tykkäystä

Tapparalla on varmasti ollut jonkinlainen odotus huutokaupan tuotosta?
Olisi kiva tietää ylitettiinkö tuo odotus, vai jäikö alle.
Jos meni yli, niin toivottavasti joku ottaa Tapparassa paita-asioita mietintään. :slight_smile:

1 tykkäys

Tähän varmaan @axe voisi vaikuttaa/tietää onko juttua tulossa Tapparan virallisille sivuille.

Hyväntekeväisyys olisi positiivinen juttu paikallislehteenkin.